حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: ال‌جی و سامسونگ برای آی‌فون‌های اپل، نمایشگرهای OLED می‌سازند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

باتوجه به گزارشی که امروز در کره‌جنوبی منتشر شده است، ال‌جی و سامسونگ در حال عقد قراردادی با اپل برای تولید صفحه‌نمایش OLED برای آی‌فون‌های آینده این شرکت هستند. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این دو شرکت خلاق کره‌ای در حال‌حاضر، مسئول تولید نمایشگرهای OLED به‌کارگرفته‌شده در ساعت‌مچی هوشمند اپل واچ هستند؛ البته انتظار می‌رود که ال‌جی در سال آینده، انحصاراً این نمایشگرها را عرضه نماید.

ال‌جی به‌ همین‌منظور، واحدهای تولیدی خود را برای تولید نمایشگرهای OLED آی‌فون آینده اپل، به خدمت خواهد گرفت که در کاهش هزینه‌ها، موثر است. این شرکت کره‌ای، از نسل ششم یک روش تولید استفاده خواهد کرد که هنوز در حال آزمایش است؛ بازده این روش، هنوز ناشناخته است.

شایعاتی منتشرشده که نشان می‌دهد سامسونگ، ۳۰ درصد سفارش کم‌تری را نسبت به ال‌جی برای تولید نمایشگرهای OLED دریافت می‌کند. منابع نزدیک به اپل، ادعا دارند که این غول سخت‌افزاری، راه سختی را برای رسیدن به توافق با سامسونگ برای دریافت سود کم تک‌رقمی در فروش نمایشگرهای OLED در پیش دارد.

باتوجه به گزارش تحلیل‌گر KGI، آقای مینگ چی‌کو مدعی است که اولین نسل از گوشی‌های‌ آی‌فون با نمایشگرهای آمولد در سال ۲۰۱۹ به‌تولید می‌رسند. بنابراین، آی‌فون ۸ احتمالاً اولین مدلی است که با چنین نمایشگری عرضه خواهد شد. البته دیگر شایعات، حاکی از آن است که اپل در سال ۲۰۱۸، از نمایشگرهای OLED به‌جای LCD استفاده خواهد کرد.

هم‌چنین، پیش‌تر، اپل به‌دلیل عملکرد تراشه‌های سامسونگ در آی‌فون ۶s و آی‌فون ۶s پلاس از این شرکت کره‌ای ناامید شده است؛ کاربران مدعی هستند که آی‌فون‌های تولیدی اپل با تراشه TSMC، ماندگاری باتری بیشتری دارند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید 7

کره ای ها عجب غول هایی شدن :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی