حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک طرح مفهومی از گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge)

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ به زودی باید از پرچمداران سال ۲۰۱۶ خود پرده بردارد. همه می دانیم که اسفند ماه موعد معمول رونمایی از پرچمداران سری Galaxy S سامسونگ است و معمولا شایعات تاریخ معرفی، پیرامون روز دقیق معرفی هستند. همینطور که به تاریخ معرفی نزدیک تر می شویم شایعات بیشتر و بیشتر می شود و اخبار بیشتری را پبرامون این دستگاه ها می شنویم. امروز یک طرح مفهومی جالب از گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 edge) منتشر شده است که دیدنش خالی از لطف نیست، در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

Galaxy S7 edge

سامسونگ سال ۲۰۱۵ را برای تحول اساسی در طراحی خود انتخاب کرد و بعید است که به این زودی ها تغییر بزرگی در طراحی پرچمدارهای این شرکت ببینیم، حداقل همگی مطمئن هستیم برای گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج نباید انتظار دستگاه هایی با طراحی دگرگون شده داشته باشیم اما مسلما شاهد تغییرهای کوچکی در طراحی و البته استراتژی سامسونگ خواهیم بود. شایعات زیادی می گویند که برای معرفی گلکسی اس ۷، باید انتظار نسخه ۵٫۲ اینچی گلکسی اس ۷ و نسخه ۵٫۵ اینچی برای گلکسی اس ۷ اج را داشته باشیم. حدس بیراهی نیست، نمی دانم توجه کرده اید یا خیر اما گلکسی اس ۶ اج پلاس زیبایی دو چندانی نسبت به گلکسی اس ۶ داشت.

این طرح مفهومی که در ادامه خواهیم دید توسط Jermaine Smit آماده شده است که گلکسی اس ۷ اج را در رنگ هایی همانند رنگ های سری ۲۰۱۶ گلکسی A نشان می دهد. رنگ صورتی-طلایی که می تواند پاسخی به رنگ رزگلد آیفون ۶ اس باشد و ۳ رنگ ثابت طلایی، سفید، مشکی یاقوتی سری گلکسی اس ۶٫ شایعات قبلی دوربین پیشرفته ۱۲ مگاپیکسلی با حسگر تصویر بزرگ را برای گلکسی اس ۷ ممکن می دانند، چیزی شبیه به دوربین نکسوس های جدید و دوربین سلفی در رزلوشن ۸ مگاپیکسلی. نمایشگر ۵٫۵ اینچی از نوع سوپر امولد و  QHD تصور شده است و پورت یو اس بی Type C در لبه پایینی قرار دارد. اجازه بدهید این ویدیو را باهم ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/8P0Hb[/aparat]

نظر شما دربار این طرح مفهومی چیست؟ از گلکسی اس ۷ اج چه انتظاراتی دارید؟

[su_button url=”http://www.sammobile.com/2015/12/29/watch-this-brilliant-galaxy-s7-edge-concept-video/” target=”blank” background=”#6AB999″]sammobile[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

ویدیو مشکل داره سینا جان

صدرا مخملی

اصلاح شد عزیز

Moji

بابا تصاویر مفهومی چیه؟؟؟؟
از قدیم همین شکلی بوده، فقط امسال آیفون رو چاشنی کار کرده بود و جنسشو از پلاستیک کرد شیشه، طرح همونه!!!
این طرح “مفهومی” شما هم همونه….

saeid rezaei

هرچیه امیدوارم حاشیه بالاش زیاد نباشه باطریشم حداقل ۳ هزار باشه دوربینشم بیرون نباشه اینفرارم حذف نکنه اگر فول اچ دی هم زد که بهتر

shahinhhh

فیکه ۱۳ مگاپیکسل که انقدر بیرون نمیزنه رندر قبلی s7
بیشتر شبیه بود

shahinhhh

اینجور که به نظر میرسه خدا رو شکر خبری از z6 نیست

rubiker

تا جایی ک من میدونم مگاپیکسل اصن ربطی ب بیرون زدگی نداره بیشتر مربوط ب تعداد المان دوربینه مث تعداد لنز
اینم زده طرح مفهومی ک میگی فیکه، ینی یکی اومده تصورات و انتطاراتشو ب انیمیشن تبدیل کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)