حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیس جدید لومیا ۸۵۰ مایکروسافت، وجود یک گوشی دیگر را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل تایید می‌کند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

شرکت مایکروسافت در سال آینده با معرفی تعداد بیشتری گوشی از سری «لومیا» با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، تنوع گوشی‌های خود را افزایش می‌دهد. شایعاتی که به‌تازگی منتشر شده است، نشان می‌دهد که مایکروسافت پس از معرفی لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰ در نیمه مهرماه، از گوشی‌ خوش‌قیمت دیگری نظیر لومیا ۶۵۰ نیز رونمایی خواهد کرد. حال، به‌نظر می‌رسد لومیا ۸۵۰ که پیش‌تر تصاویری از آن منتشر شده بود، در سال آینده توسط مایکروسافت معرفی خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

یک وب‌سایت، مدعی شده است که به‌دلیل عرضه یک کیس برای لومیا ۸۵۰، این گوشی توسط مایکروسافت در دست توسعه قرار دارد؛ البته، فعلاً هیچ مشخصات رسمی از آن در دسترس نیست. در تصویری که مشاهده می‌کنید، کیس لومیا ۸۵۰ قابل مشاهده است؛ البته تصویر واقعی از گوشی داخل کیس، چیزی بیش‌تر از یک رندر نیست، بنابراین اعتبار ندارد. گوشی داخل کیس واقعیت ندارد و این تصویر، تنها نشان می‌دهد که کیس برروی لومیا ۸۵۰، چگونه خواهد بود.

leaked-lumia-850-cases-confirm-a-new-windows-10-mobile-phone-is-just-around-the-corner-498192-2

مشخصات لومیا ۸۵۰

شایعه شده که لومیا ۸۵۰، یک جانشین مستقیم برای گوشی لومیا ۸۳۰ خواهد بود که به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل مجهز شده است؛ انتظار می‌رود این مدل با هدف گسترش محصولات میان‌رده مایکروسافت، معرفی شود. در حقیقت، مایکروسافت برای لومیا ۸۵۰ از همان استراتژی استفاده می‌کند که پیش‌تر برای لومیا ۸۳۰ به‌کار گرفته بود؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصاتی مناسب. بنابراین، لومیا ۸۵۰ نسبت به لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL (پرچم‌داران جدید مایکروسافت) کم‌‌تر قیمت‌گذاری خواهد شد.

 مشخصات متناقض بسیاری از لومیا ۸۵۰ مایکروسافت فاش شده است؛ عده‌ای، ادعا می‌کنند که لومیا ۸۵۰ یک گوشی ۵ اینچی خواهد بود و برخی دیگر معتقدند که مایکروسافت با هدف رقابت با گوشی‌های دیگر سازندگان، آن‌را به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی یا ۵٫۷ اینچی مجهز کرده است.

microsoft-lumia-850-leaks-in-live-pictures-shows-iris-scanner-or-front-led-flash-497281-3

به‌احتمال زیاد، لومیا ۸۵۰ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد تا مایکروسافت، بتواند خانواده «لومیا» را با معرفی محصولات تازه با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل در سال آینده، به‌روز نگه‌دارد. انتظار می‌رود لومیا ۸۵۰ پس از انتشار عمومی ویندوز ۱۰ موبایل برای سایر گوشی‌های لومیای مایکروسافت و نوکیا در اواخر ژانویه و یا اوایل فوریه، معرفی شود.

در حال‌حاضر، هیچ تاییدیه رسمی مبنی بر صحت عرضه این گوشی در سال آینده وجود ندارد اما امیدوار هستیم که در اوایل ۲۰۱۶، اطلاعات بیشتری از لومیا ۸۵۰ فاش شود.  پیش از این، در ترنجی خواندید که لومیا ۶۵۰ با قیمتی مناسب به‌عنوان یک مدل احتمالاً «میان‌رده» در اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. نمایشگر ۵ اینچی با تراشه اسنپدراگون ۲۱۰، برای این گوشی پیش‌بینی می‌شود؛ علاوه براین، برخی منابع مدعی هستند که این گوشی با یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین متوسط دیگر برای ثبت تصاویر سلفی و تماس‌های تصویری، عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/leaked-lumia-850-cases-confirm-a-new-windows-10-mobile-phone-is-just-around-the-corner-498192.shtml”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی