حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ، پتنتی را برای یک حلقه‌ی هوشمند که می‌تواند ابزارهای مختلف را کنترل نماید، به ثبت رسانده است

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی

در سال گذشته، خبرهایی از حلقه‌ی هوشمند به گوش رسید و نمونه‌ای از آن ساخته شد. این دستگاه پوشیدنی می‌تواند گوشی، تلویزیون و دیگر دستگاه‌های متصل را کنترل کند و قادر است تا کارهای دیگری نیز انجام دهد. امروز USPTO، تصویری از پتنت سامسونگ برای این دستگاه پوشیدنی را منتشر کرده است و به‌نظر می‌رسد که غول کره‌ای قصد دارد تا حلقه‌ی هوشمند خود را در آینده‌ای نزدیک معرفی و عرضه کند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

حلقه سامسونگ

تصویر منتشر شده از پتنت سامسونگ، نشان می‌دهد که چگونه این حلقه می‌تواند تلویزیون، سیستم صوتی و هر دستگاه متصل را با استفاده از گوشی کنترل کند. سامسونگ همچنین گفته است که این حلقه، می‌تواند به شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک وصل شود و کارهای مختلفی انجام دهد.

حق اختراع حلقه سامسونگ

حق اختراع حلقه سامسونگ

این پتنت در ماه ژوئن توسط سامسونگ به ثبت رسیده است و هنوز معلوم نیست که آیا شاهد عرضه حلقه‌ی هوشمند توسط این شرکت خواهیم بود یا خیر. تعدادی از شرکت‌های بزرگ مانند اپل، گوگل و مایکروسافت نیز درحال کار بر روی دستگاه‌های مشابه هستند که ممکن است روزی انگشتانتان را مزین سازند.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arsenal

تصور کنید دنیای چند سال اینده رو، تکنولوژی چقد پیشرفت خواهد کرد… از یه جهت فوقالعادست اما از یه طرف باید ترسید.

sajad hero25

دوستان طرفدار نوت۵ برید به لینک زیر و بهش رای بدید نزارید عقب بمونه
http://www.zoomit.ir/articles/mobile/27229-zoomit-smartphone-war-round-11-galaxy-note-5-vs-iphone-6s-plus

mohammad.R.1

هر روز داره نیاز های جدیدی برای مردم تعریف میشه.
بهترین حس دنیا رو یه مرد روستایی داره که داره نون حلال میاره سر سفره زن و بچش و برای هر لقمه ای که میخوره خدا رو شکر میکنه و هر چند زندگی تجملاتی نداره اما قانعه.
تا کی میخوایم توی زرق و برق این دنیا غرق بشیم. 🙁

erfan

ببخشید دوست عزیز توهین نمیکنم..ولی ایرانیا بیشترشون همین دیدو دارن ک الان از عراق و لیبی هم عقبیم…دنیا رو ب پیشرفته برای راحتی مردم و این که نیازهای مردمو برطرف کنه..همین افکار باعث شده صراحی چهل سال پیش رو هنوز توی ماشین الات داشته باشیم از خودرو گرفته تا کارخونه ها..یا حتی معماری روز دنیا ک توی هیچکدوم از خونه ها نیستن..بایدم تحقیر عقبمانده جهان سومی و دور از جون تمام ایرانیای عزیز وحشی بهمون بخوره چون ملتمون عقبن دوست عزیز و باقی دوستان..یکزمانی تمام خلاقیتای جهان برای ایرانیان بود مثل شمع حمامی ک هرگز خاموش نشد تا این که خواستن رازشو بفهمن و خاموش شد و دیگه روشن نشد..ب امید پیشرفت ملت عزیزمون :heart:

mohammad.R.1

به هر حال هر کس یه نظری داره :rose:

Mr pixel

شما غرق نشو.
مگه همه چی شکمه.

Samsung--Electronics

من که دوست ندارم قانع باشم . خدا رو (( باید )) شکر کرد ولی همیشه بیشتر می خوام. تو همه چی بیشترین رو می خوام. این عامل پیشرفت هست. هیچ وقت قانع نباش. :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:
زرق و برق دنیا رو هم خیــــــــــــــــلی دوست دارم 😉 😉 😉
قانع هم نیستم. بیشتر می خوام. همیـــــــــــــــــــــــــــــــشه!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی