حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از ۱۰ میلیون دست‌بند مچی Mi Band شیائومی در نه‌ماهه اول سال جاری، به‌فروش رسیده است

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

شیائومی را می‌توان یکی از خلاق‌ترین سازندگان چینی دانست؛ این شرکت، تنها ۵ سال سابقه دارد و در این مدت اندک، توانسته به‌عنوان دومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند پس از هواوی لقب بگیرد. علاوه‌براین، شیائومی در زمینه تولیدات محصولات دیگر نظیر تبلت، تلویزیون، ابزار پوشیدنی و تناسب اندام موفق بوده است. این شرکت، به‌تازگی اعلام کرده که بیش از ۱۰ میلیون واحد دست‌بند مچی Mi Band در طول نه‌ماهه اول سال ۲۰۱۵ به‌فروش رسانده است. این دست‌بند در ماه جولای سال گذشته با قیمت ۱۳ دلار، به‌بازار عرضه شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

این شرکت آسیایی، هم‌چنین مدعی شده که بیش از ۶۰۰ هزار واحد از این دست‌بند را در همین بازه‌زمانی (ژانویه تا سپتامبر) در سال جاری، در تایوان عرضه کرده است. موسسه آماری IDC در آخرین گزارش خود، می‌گوید عرضه محصولات شیائومی در سه‌ماهه سوم در سال جاری میلادی در بازار ابزار پوشیدنی نسبت به سال گذشته، بیش از ۸۰۰ درصد افزایش داشته است.

شیائومی، اخیراً در نیمه آبان‌ماه از نسل جدید دست‌بند سلامتی خود با نام Mi Band 1S رونمایی کرد. این مدل به‌لطف گواهی IP67، می‌تواند به‌مدت نیم ساعت تا ۳ فوت در آب غوطه‌ور شود؛ هم‌چنین، Mi Band 1S به یک سنسور برای اندازه‌گیری ضربان قلب مجهز شده است و می‌تواند کیفیت خواب کاربران را بررسی نماید. این دست‌بند، تنها ۱۱ دلار قیمت دارد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/over_10_million_mi_band_units_were_shipped_in_first_three_quarters_this_year-blog-15730.php” target=”blank” background=”#6AB999″]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sasanteh

من یه جا شنیدم دکترا اعلام کردن که این دستبند ها اطلاعات دقیقی در اختیار کاربر نمیذاره! و نمیشه زیاد بهش استناد کرد.

Ali

دکترا خیلی چیزا میگن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی