حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی از مدل جدید هدست بی‌سیم Tone در نمایشگاه CES رونمایی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

اگر اخبار شرکت ال جی را دنبال کنید از محصولات جدید این شرکت یعنی هدست‌های Tone باخبر هستید. حال اخبار جدید حاکی از آن است که این شرکت هدست بلوتوثی جدید خود را با نام HBS-910 تولید کرده است و قصد دارد تا آن را در نمایشگاه CES 2016 که تنها چند روز به شروع آن مانده است، به‌صورت رسمی معرفی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته شده است که هدست جدید ال جی HBS-910 نام خواهد داشت که کوچک اما زیبا به‌نظر می‌رسد و همچنین سبک وزن خواهد بود. همین‌طور به لطف شرکت Harman/Kardon شاهد کیفیت صدای عالی و خوبی خواهیم بود درست مانند مدل قبلی آن یعنی HBS-900 که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد و از کیفیت صدای بسیار خوبی بهره‌مند بود.

هدست Tone HBS-910 ال جی

شرکت ال جی توانسته با طراحی زیبا و کوچک خود طرفداران موسیقی را به هدست‌های Tone خود علاقمند سازد و حالا قرار است در HBS-910 شاهد دو میکروفون باشیم که می‌تواند کیفیت ضبط صدا را بهبود ببخشد و نویز صدا را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. در مدل جدید همچنان شاهد قابلیت خواندن پیام‌های تلفن همراه خواهیم بود که یکی از امکانات منحصر به‌فرد هدست‌های Tone ال جی است.

هدست Tone HBS-910 ال جی

برطبق گفته‌های منبع ال جی هدست HBS-910 خود را در ماه فوریه ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد و همچنین این دستگاه در رنگ‌های مشکی، سفید و صورتی دردسترس خواهد بود. اما در مورد قیمت این محصول هنوز صحبتی به میان نیامده است و مشخص نشده این هدست چه قیمتی خواهد داشت اما انتظار داریم همانند سال قبل چیزی حدود ۱۵۰ دلار باشد. نظر شما درخصوص هدست HBS-910 ال جی چیست؟ آیا این محصول نیز همچون قبل موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما به‌اشتراک بگذارید.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/lg_to_unveil_a_new_2016_tone_bluetooth_headset_at_ces-blog-15737.php” target=”blank” background=”#6AB999″]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi ak

چه خبره قیمت هدستی که الان بازاره چهارصد قیمتشه اصلا ارزش خرید با این قیمت نداره

Ali

عزیزان تهرانی این رو از دست ندین:

ال‌جی از طرفداران V10 دعوت می‌کند تا در روز پنجشنبه دهم دی ماه ۹۴ از ساعت ۹ صبح الی ۳ بعدازظهر به فروشگاه ال‌جی در طبقه همکف بازار چارسو مراجعه کنند و کارت شرکت در قرعه‌کشی را دریافت نمایند. لازم به ذکر است کارت‌های قرعه‌کشی محدود است. قرعه‌کشی در همان روز و رأس ساعت ۵ بعدازظهر در حضور شرکت‌کنندگان انجام خواهد شد.

Ari khan

شبیه gear circle و level u هستش :wacko:
ولی زیبان…اگه کیفت صدای خوبی داشته باشن ارزش خرید خوبی دارن

pika

البته برعکس هم میشه گفت :wacko:
کیفیت صداشم با توجه به اینکه با همکاری هارمان کاردان هست احتمالا خوب باشه ولی در کل گرونه نسبت به هندزفری های سیم دار

Ari khan

Gear circle و level u که قبل این اومدن :scratch:

pika

فکر کنم مدل اول gear circle سال ۲۰۱۴ اومد و مدل اول LG tone سال ۲۰۱۳

Ari khan

راستش از زمانشون خبری ندارم….احتمالا حق با شماست :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی