حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی تازه‌ای برای ویندوز ۱۰ موبایل در نیمه دی‌ماه با ویژگی‌های جدید، منتشر خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

در حالی‌که بسیاری از کاربران برای عرضه نسخه‌نهایی ویندوز ۱۰ موبایل لحظه‌شماری می‌کنند، شایعات اخیر نشان می‌دهد که این به‌روزرسانی تا بهمن‌ماه عرضه نخواهد شد. کاربران ویندوز اینسایدر، احتمالاً به‌خوبی می‌دانند که هیچ بیلد جدیدی برای ویندوز ۱۰ موبایل تا پایان سال جاری میلادی منتشر نمی‌شود؛ با این‌حال، مایکروسافت تایید کرده است در اوایل سال آینده میلادی، به‌روزرسانی‌هایی را برای ویندوز ۱۰ موبایل ارایه می‌دهد؛ این ادعا توسط یک وب‌سایت، اخیراً تایید شده است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

باتوجه به یک گزارش تازه، به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ موبایل با بیلد ۱۱۰۸۸ عرضه خواهد شد و توسط مایکروسافت در تاریخ ۱۷ دسامبر (۲۶ آذرماه) همگردانی یا Compile شده است. از آن‌جایی که این بیلد، مدتی است Compile شده؛ مایکروسافت، چند هفته‌ای برای بررسی و عیب‌زدایی این نسخه از به‌روزرسانی آینده ویندوز ۱۰ موبایل، زمان در اختیار دارد.

منبع گزارش این شایعه، مدعی است که به‌روزرسانی آینده ویندوز ۱۰ موبایل برخلاف نسخه‌های پیشین، قابلیت‌های تازه‌ای را برای گوشی‌های لومیا به‌ارمغان می‌آورد؛ البته هیچ اطلاعاتی از این ویژگی‌های جدید، منتشر نشده است. بنابراین، باید مدتی منتظر ماند تا به‌روزرسانی آینده ویندوز ۱۰ موبایل ارایه شود.

در حالی‌که این شایعه توسط مایکروسافت تایید نشده است، این غول نرم‌افزاری اعلام کرده در ژانویه به‌روزرسانی‌های تازه‌ای را برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه می‌کند. با این‌حال حتی اگر بیلد ۱۱۰۸۸، اولین بیلد ویندوز ۱۰ موبایل نباشد که در سال آینده عرضه می‌شود، کاربران برنامه ویندوز اینسایدر قطعاً شاهد به‌روزرسانی‌هایی خواهند بود.

مایکروسافت مدعی است که سرعت انتشار بیلدهای ویندوز ۱۰ موبایل در سال آینده، روند صعودی دارد؛ البته باتوجه به بدقولی‌های مایکروسافت در انتشار نسخه‌نهایی ویندوز ۱۰ موبایل هرچند که این تاخیر به‌ نفع کاربران تمام شود، چندان نمی‌توان به اعلامیه‌های رسمی خوش‌بین بود. به‌خصوص، افرادی که صاحب یک گوشی لومیا با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸٫۱ هستند و امیدوار بودند که بتوانند دستگاه خود را تا قبل از اتمام سال ۲۰۱۵ به ویندوز ۱۰ موبایل، به‌روزرسانی نمایند.

به‌گفته‌ی مایکروسافت، ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌های قدیمی‌تر در سال آینده به‌صورت عمومی منتشر خواهد شد؛ پیش‌تر در ترنجی خواندید که این به‌روزرسانی تا بهمن‌ماه عرضه نمی‌شود.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/windows-10-mobile-build-11088-coming-in-early-january-with-new-features-in-tow-498121.shtml” target=”blank” background=”#6AB999″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rhasta

اپدیت redstone حتما

atra.tavan60

ویندوز ۱۰ بدون شک شاهکار مایکروسافت و تا اینجا هم عالی بوده

HesamDanaey

اوایل سال میلادی میاد دیگه هرچی دیرتر بیاد به نفع خودمونه.حتما یک چیزی بوده که زود نهایی رو نداده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی