حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک اپراتور موبایل تایید کرد؛ ویندوز ۱۰ موبایل تا بهمن‌ماه عرضه نخواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

پیش‌تر، مایکروسافت تایید کرد که به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی‌هایی با سیستم‌عامل ویندوزفون ۸٫۱ تا سال آینده میلادی، عرضه نخواهد شد اما این شرکت، هیچ بازه‌زمانی را برای عرضه این به‌روزرسانی مشخص نکرده است. مایکروسافت در گذشته، اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های عمده نرم‌افزاری را برای سیستم‌عامل جدید خود یعنی ویندوز ۱۰ موبایل بدون نیاز به توافق با اپراتورها عرضه می‌کند؛ البته اپراتورها، هم‌چنان نیاز دارند تا این به‌روزرسانی‌ها را پیش از عرضه برروی محصولاتی که آپدیت می‌شوند، امتحان نمایند. حال گزارشاتی منتشرشده است که نشان می‌دهد این به‌روزرسانی تا ماه فوریه سال آینده (بهمن‌ماه)، عرضه نخواهد شد. همراه ترنجی باشید.

به‌تازگی، وودافون استرالیا تایید کرده است که ویندوز ۱۰ موبایل را برروی ۵ مدل از سری «لومیا» با عرضه بیلد‌نامبر نهایی این سیستم‌عامل، بررسی خواهد کرد. البته این اپراتور، هنوز بررسی ویندوز ۱۰ موبایل را آغاز نکرده است و به‌نظر می‌رسد برطبق نقشه‌راه به‌روزرسانی نرم‌افزاری وودافون استرالیا، مایکروسافت در نیمه ژانویه ۲۰۱۶ ( دهه‌سوم دی‌ماه) این به‌روزرسانی را جهت بررسی ارسال خواهد کرد. گوشی‌های زیر باید به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را پس از اتمام بررسی و عرضه رسمی توسط مایکروسافت، دریافت نمایند: لومیا ۶۴۰XL، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۳۰، لومیا ۷۳۰ و لومیا ۹۳۰٫

حتی اگر به‌روزرسانی فوق در نیمه ژانویه (دهه‌سوم دی‌ماه) توسط وودافون استرالیا بررسی شود، احتمالا عرضه آن تا ماه فوریه (بهمن‌ماه) به تعویق خواهد افتاد؛ حداقل برای گوشی‌های ذکرشده، می‌توان چنین انتظاری داشت.

windows-10-mobile-update-might-not-arrive-until-february-2016-major-carrier-confirms-498081-3

ویندوز ۱۰ موبایل هنوز به‌طور کامل به‌اتمام نرسیده است اما مایکروسافت، تصمیم به استفاده از آن برروی گوشی‌های اخیر خود گرفت: لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰٫

این تاخیر، نشان می‌دهد که مایکروسافت در به‌پایان رساندن ویندوز ۱۰ موبایل با مشکلات زیادی روبه‌رو شده است؛ البته این تاخیر در نهایت، به‌نفع کاربران تمام خواهد شد چراکه تجربه‌ای لذت‌بخش را از کار با ویندوز ۱۰ موبایل به‌دست می‌آورند.

در آخر باید گفت که اگرچه وودافون استرالیا، به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل را تا نیمه ژانویه بررسی نخواهد کرد؛ این بدین معنی نیست که گوشی‌های آنلاک‌شده، نمی‌توانند این به‌روزرسانی را کمی زودتر در دی‌ماه دریافت نمایند.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/windows-10-mobile-update-might-not-arrive-until-february-2016-major-carrier-confirms-498081.shtml#sgal_0″ target=”blank” background=”#6AB999″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trojan

حالا حالاهااااا سر کاریم ما وینفونیاااا

riofarina

من که ویندوزی نیستم دیگه خسته شدم از اخبار آپدیت وینفون، خدا رحم کنه به اونایی که وینفون استفاده میکنن.
با اینکه عاشق ویفون هستم ولی خیلی ازش دلسرد شدم، آخه چند سال میخواد این اوضاع ادامه داشته باشه :negative:

حبیب

البته این تاخیر در نهایت، به‌نفع کاربران تمام خواهد شد چراکه تجربه‌ای لذت‌بخش را از کار با ویندوز ۱۰ موبایل به‌دست می‌آورند.
مایکی= B-)
من و وینفونیا = 🙁
دیگران= :bye:

trojan

عالی حبیب…..
حالا شما یه پایین رده دارین
من چی بگم دوتا ۱۵۲۰ دارم و هر روز دارم نگاهش میکنم و مایکی هم هیچ غلطی نمیکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی