حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های هوشمند شیائومی به‌زودی، رسماً در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

شیائومی و هوآوی، عنوان دو سازنده بزرگ گوشی‌های‌هوشمند را در چین با خود یدک می‌کشند اما منظور از «سازنده بزرگ» چیست؟ در واقع، این دو شرکت در بازار چین، سهم فروش بسیاری زیادی دارند و سال موفقی را نیز سپری کرده‌اند. هوآوی، حدوداً ۱۰۰ میلیون در سال‌جاری بنابر آمارهای منتشرشده، فروخته است و پیش‌بینی‌ها از فروش ۷۰ میلیون دستگاه تا پایان سال‌جاری برای شیائومی خبر داده‌اند. البته آمار فروش شیائومی در آینده، افزایش خواهد یافت چراکه محصولات اخیر این شرکت نظیر ردمی‌نوت ۳ و گوشی پرچم‌دار Mi 5 و تلاش این سازنده برای افزایش بازار فروش محصولات خود، صحت این موضوع را تایید می‌کند. به‌نظر می‌رسد شیائومی به‌زودی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا به‌صورت رسمی، حضور خواهد داشت. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

گوشی‌های برند شیائومی برای اولین‌بار به‌صورت رسمی در خاورمیانه و شمال آفریقا عرضه خواهند شد. یک شرکت مستقر در دوبی با نام Task FZCO، گوشی‌های شیائومی را در مناطق ذکرشده در ماه آینده میلادی عرضه می‌کند. محصولات شیائومی ابتدا در عربستان و امارات عرضه خواهد شد و سپس، راهی بازار کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس و آفریقای شمالی می‌شود. شرکت Task FZCO در واقع، توزیع‌کننده رسمی گوشی‌های شیائومی برای کشورهای خاورمیانه و آفریقای شمالی خواهد بود؛ این شرکت احتمالاً محصولات شیائومی را از طریق کانال‌های آنلاین و آفلاین (خرده‌فروشی) در این مناطق عرضه خواهد کرد. رئیس اجرایی Task FZCO در این‌باره می‌گوید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا گوشی‌های هوشمند باکیفیت شیائومی را در ماه ژانویه ۲۰۱۶، در خاورمیانه و شمال آفریقا عرضه کنیم زیرا اعتقاد داریم که آن‌ها (گوشی‌های این شرکت) یک گزینه بسیار جذاب برای کاربران در این منقطه به‌شمار می‌رود.

در حال‌حاضر، شرکت Task FZCO مشخص نکرده است که کدام گوشی‌های هوشمند شیائومی را در خاورمیانه و شمال آفریقا عرضه خواهد کرد اما با توجه به آشنایی نسبتاً کم کاربران با برند «شیائومی» و تعصب کاربران برروی برندهای دیگر، فروش محصولات ارزان‌قیمت و میان‌رده شیائومی در این مناطق چندان دور از انتظار نیست؛ بنابراین می‌توان حدس زد که گوشی‌های ردمی نوت ۳، ردمی نوت ۲، ردمی ۲ و Mi 4 در ابتدا عرضه خواهند شد. شرکت Task FZCO هیچ اشاره‌ای به دیگر محصولات شیائومی که در کنار گوشی‌های‌هوشمند این شرکت عرضه می‌کند، نکرده است؛ بنابراین، انتظار نمی‌رود که تلویزیون‌های هوشمند و دست‌بندهای سلامتی شیائومی به‌زودی در این مناطق عرضه شود.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/xiaomis-smartphones-will-be-available-in-mena-region-soon.html” target=”blank” background=”#6AB999″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

ایول
خدا کنه دلالای محترم فاتحه قیمتای به صرفه رو نخونن
اگه مثلا ردمی نوت ۳ ۳۲ رو هشتصد بدن عالیه

Javad

شما همین الان هم میتونی این گوشی رو از سایت های که وارد کننده مستقیم هستند با قیمت ۸۰۰ هزارتومن نسخه ۳۲ گیگش رو خریداری کنی. که البته هزینه گمرک و پستش رو اگر بهش اضافه کنی میشه حدود ۹۰۰ 🙂 :mail:

Javad

جالبه که توی سایت بست نیک Leagoo Elite 1 رو داره ۱۱۰۰ میفروشه ولی توی سایت bestchina میده ۷۸۹ 😐 :mail: :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی