حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی جدید هوآوی با تراشه Kirin 950، احتمالاً آنر ۷ ایکس (Honor 7X) یا P9 خواهد بود

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

هوآوی به‌عنوان یکی از شرکت‌های مبتکر چینی، چیپ‌ست Kirin 950 خود را در نیمه آبان‌ماه معرفی کرد و پس از آن، فبلت پرچم‌دار Mate 8 (میت ۸) با این تراشه ارایه داد. به‌تازگی، گوشی جدید هوآوی با این تراشه در وب‌سایت Geekbech فاش شده که احتمالا آنر ۷ ایکس (Honor 7X)، نسخه قوی‌تر آنر ۷ یا پرچم‌دار آینده این شرکت یعنی هوآوی P9 است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

گوشی جدید هوآوی، هیچ شماره مرجعی یا اسم‌رمزی ندارد و تنها با اسم «هوآوی ناشناخته» در این بنچمارک ظاهر شده است. این دستگاه، به تراشه هشت‌ هسته‌ای Kirin 950 مجهز شده که در بررسی تک‌هسته و چندهسته‌ای به‌ترتیب، ۱۷۲۶ و ۶۲۲۷ امتیاز به‌دست آورده است.

Huawei P9 Honor 7Xتنها اطلاعاتی که از نتایج بنچمارک این دستگاه به‌دست می‌آید، تجهیز گوشی قدرت‌مند آینده هوآوی به ۴ گیگابایت رم و عرضه آن با نسخه ۶٫۰ سیستم‌عامل اندروید گوگل است. از آن‌جایی که هوآوی در سال جاری نسخه به‌روزشده آنر ۷ را معرفی کرده است، انتظار می‌رود این دستگاه همان پرچم‌دار ۲۰۱۶ این شرکت یعنی Huawei P9  باشد. انتظار می‌رود در نمایشگاه CES 2016 که در ماه آینده برگزار خواهد شد، این دستگاه معرفی شود.

بقیه مشخصات این مدل قدرت‌مند، هم‌چنان ناشناخته است ولی می‌توان انتظار داشت که  به‌عنوان یک گوشی رده‌بالا معرفی شود. شما چه‌نظری درباره این دستگاه دارید؟ آیا این دستگاه، آنر ۷ ایکس است یا گوشی پرچم‌‌دار هوآوی P9 خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/rumor-samsung-galaxy-s7-built-magnesium.html” target=”blank” background=”#6AB999″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pr.ali

نمیدونم چرا از هوآوی بدم میاد ولی متاسفانه قسمت زیادی از بازار رو گرفته و داره برند های اصیل رو کنار میزنه :negative:

..::SADEQ::..

ببخشید خیلی بی ربط به موضوع پست هستش و از ن-و-یسنده محترم پست پوزش میخوام:
دوستان گل طرفدارهای :
الجی-سامسونگ-اپل-هواوی-اچ تی سی-نوکیا-شیایومی-موتورولا-و تمام برندهای دیگه ای که اسم بردم و نبردم…

هممون جای بالابردن اطلاعات فنی و تخصصی و بیشتر توی کامنت ها همش وقتمونو حروم کردیم تا بعضضی هارو خفه کنیم…

میخایم یه “”کمپین ضدترول(سونی)”” راه بندازیم تا این ترولای متعصب و غیرمنطقی و دم دمی مزاج رو از سایت بیرون کنیم تا فضای این سایت خوب، منطقی تر و آرومتر و تخصی تر بشه… B-)

لطفا هرجا فن سونی کامنتی گذاشت اصلا جوابشونو ندید تا فکر نکنند حرفشون ارزشی برای پاسخ و بحث داشته باشه…

اینجوری بی ارزش بودنشونو بهشون نشون میدیم.خسته شدیم و سردرد گرفتیم بسکه چرت و چرت های مضخرف ترولهای دسته ی Other رو خوندیم و بارها با صدها مدرک معتبر جهانی از بهترین سایت های بین المللی کوبوندیم تو صورتشون و لهشون کردیم و باز قدقد کردن و ساکت ننشستند… :wacko:

(پایه هاش بیان جلو…) :heart: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی