حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی اقدام به انتشار اندروید ۶ (مارشمالو) برای وان ام۹ (One M9) و وان آ۹ (One A9) کرد

نوشته

8 سال قبل | 23 دیدگاه | ترنجی

در هفته‌های اخیر اخبار خوبی از آپدیت پرچمدارهای جدید شرکت اچ‌تی‌سی به آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید ۶ منتشر شد و در چند روز گذشته یکی از مقام‌های بخش موبایل این شرکت تاکید کرد که تا قبل از پایان سال جاری میلادی این شرکت سورپرایز بزرگی را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد و اکنون روز موعود فرا رسیده است. این شرکت به وعده‌ای که به دوستداران خود داده بود جامه‌ی عمل پوشاند و رسما عرضه‌ی اندروید ۶ (مارشمالو) برای کاربران وان ام ۹ (One M9) و اندروید ۶٫۰٫۱ برای کاربران آخرین سوگلی خود یعنی One A9 اقدام کرده است. در ادامه با ما باشید.

در حالیکه شرکت‌های بزرگ مانند سامسونگ، سونی، ال‌جی و سایرین برای کاربران خود وعده‌های مختلفی را می‌دهند و هنوز خبری از عرضه‌ی اندروید ۶ برای آنها نشده است، اچ تی سی در یک اقدام قابل تحسین کاربران دو پرچمدار آخر خود را به اندروید ۶ ارتقا داد و از هم اکنون می‌توانند در بخش Update گوشی خود اقدام به دریافت آن کنند.

نکته‌ی جالب توجه در این گزارش در آن است که عرضه‌ی این آپدیت صرفا برای کاربران نسخه‌ی آنلاک این گوشی‌ها است و کاربرانی که با شرکت‌های مخابراتی قرارداد بسته‌اند، برای دریافت این بروزرسانی باید فعلا منتظر بمانند. دلیل تاخیر در عرضه‌ی آپدیت برای گوشی‌های قراردادی در آن است که این شرکت‌ها قبل از انتشار آپدیت‌ها برای کاربران خود، اقدام به آزمایش و تایید نهایی آنها می‌کنند و به نوعی احتمال بروز خطا و مشکلات مختلف در محصولات آنها کاهش می‌یابد.

بنابه اعلامیه این شرکت، تمامی کاربران نسخه‌های آنلاک این دو مدل گوشی نهایتا تا ۲۴ ساعت به اندروید ۶ بروز خواهند شد و در صورتیکه مالک یکی از این دو سوگلی زیبا هستید و تاکنون پیام بروزرسانی اندروید جدید را دریافت نکرده‌اید، تا ساعاتی دیگر این اتفاق شیرین خواهد افتاد و شما نیز می‌توانید از ویژگی‌های خوب اندروید ۶ سود ببرید.

درصورتیکه موفق به دریافت این بروزرسانی شدید، تجربیات خود را از کار با آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/12/marshmallow-update-for-htc-one-m9-one-a9-has-been-released” target=”blank” background=”#6AB999″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
nimacr7

اخ جان واسه من ک هموز نیومده اپدیت

amin nasiry

داره به اوج بر میگرده

Sajjad

ای خوشبحالتون
سامسونگ بمیری تو…زود باش دیگه

pika

یعنی htc الان آپدیت سراسری داده که به بقیه گوشیا تیکه میندازین؟! یعنی هم آمریکا هم ایران؟
خو ال جی وعده داده عمل هم کرده دیگه! واسه بیشتر مناطق آپ اومده واسه خاورمیانه هم میگن روی بریج اومده

Sajjad

نسخه آنلاک ینی تمام گوشی های دنیا که به یه اپراتور خاص محدود نیستن.
ینی از همونایی که ایرانیا دارن

Milad.Sh

دوستان در ترنجی اگه مطلبی درباره ی تغییرات نرم افزاری گوشی ها و عملکردشون بعد از آپدیت شدن بگذارند، خیلی عالی میشه. :yes:

محمد کردزنگنه

کلا شنیدن خبر آپدیت مسرت بخشه حالا برای هر شرکتی باشه.خوش به حال دارندگان این دو گوشی از طرف من هم یه دور توی بخش تنظیمات بزنید 🙂

sajad hero25

قبل از هر چیز به دارندگان این دو گوشی تبریک میگم .ما که از این شانسا نداریم والا من نوت ۵ دارم ولی خداییش سامسونگ تو اپدیت دهی به الجی و اچ تی سی نمیرسه حالا نکسوس که بماند ولی واقعا سر از کارهای سامسونگ در نمیارم اقا اپدیتو با تاخیر میدی اشکال نداره لااقل به مشتری ها احترام بذار بیا بگو من اپدیتو بعد از چند ماه دیگه میدم تو این تاریخ .هیچ چیز این سامسونگ در مورد اپدیت دهی شفاف نیست همش احتمال و تخمینه .باید از این شرکتا یاد بگیره چون فکر میکنه فروشش بالاست با خودشون میگن لازم نیست به مشتریها جواب بدیم

rasol rezaei

اینجوری که معلومه فعلا اپدیت A9 به صورت سراری شروع شده و M9 از امریکا با soft number 3.35.617.12 واگه مثل A9 پیش بره تا چند ساعت دیگه برای ۴۰۱ که همون WWE تو رنک HTC هست برا ما هم اپدیت میاد M9 دارم و بیصبرانه منتظر ام

vesta24

خدا شانس بده . من که تازه گالکسی ای هفت گرفتم تازه فهمیدم اندرویید ۵ و ۵٫۱ هم هنوز براش نیومده 😐 ماشالا سامی ( دوستانی که الان میان میگن اومده لطف کنن متوجه بشن برا galaxy sm e7000 هیچ آپدیتی ارائه نشده و معلومم نیست چی میشه . کلیم ادم مثل من منتظرن و الاف ! )

Ali

اره واقعا مثل تو الاف

vesta24

حرف نزن نمیگن لالی مشکلی هم برات پیش نمیاد قول می دم

Ali

اره ولی تو اگه داخل پست های اپدیت در مورد سامسونگ زر مفت نزنی،فکر میکنن لالی وبهت حقوق نمیدن

raminrx7

تو فقط ارزو داری e7 بگیری ولی نمیتونی
وگرنه اینجور تو‌هر پست مربوط و غیر مربوط نمیکوبیدی سامسونگ رو
الان این کارت ینی چی تو‌همه پستا میای همین حرف و‌میزنی؟

vesta24

چیزی رو میگم که حقیقته . و هر چند حقیقت و پذیرشش براتون تلخه. انقد رو برند خاصی تعصب نداشته باشید. به خدا شرکت فلانی مال باباتون نیست. حالا هی بیا زیر پست من پشتک بزن !

Mohammad Soly

فکر نمیکردم زودتر از سونی بده ولی کارش درسته.ببینیم برند بعدی کیه

REZA

اچ تی سی اندروید ۵ رو هم زود تر ا همه ی شرکتا داده بود حتی واسه ام۷

REZA

خوش بحالشون.اقا این ام ۹ واقعا زیباس تو دانشگاه یکی از دوستام داره ادم و روانی میکنه زیباییش!!

ولی کاش میگفتن واسه ام۸ و ام۸ آی،کی میاد.سنس جدید و هنه بگن!

MEHRDAD 570

واسه ام۸ زودتر از ام۹ اومده..خبرش تو سایتا بود..کامنت بچهارم تو دیجی کالا میخوندم بعضیا نوشته بودن اپ کردیم…نمیدونم چرا ام۸ زودتر از ام۹ اپدیت گرفته

REZA

اونا الکی نوشتن دوست من.یکی دو روز پیش هم ترنجی بررسی ام ۸ رو داشت ولی هنوز رو اندروید پنج بود.منم فک میکردم اونا راست میگن ولی معلوم نیس چرا الکی میگن اپدیت کردیم!!!

رضا
akigM8

الکی نمیگن
واسه همه بیلد نامبرها نیومده هنوز
من نسخه اروپا دارم
واسه من نیومده ولی واسه نسخه آسیا اومده
تو ایران هم خیلی ها نسخه آسیا دارن
یعنی بیلد نامبر ۷۰۸,۷۰۹

milad rostami

هیی سامسونگ یا الجی یا همون سونی میان نمیدونم میگن نسخه ازمایشی میدیم نمیدیم خواهیم داد و ال و بل
فقط بلدن جو بدن
بفرمایید بدون هیچ گونه شلوغ کردن اپدیت رو عرضه کرد.
منتظریم واسه M8 اچ تی سی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...