حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا دومین گوشی اندرویدی بلک بری سال آینده به بازار می‌آید؛ تقویت شایعه رونمایی بلک بری وینا

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

پیش از این شایعاتی در مورد بلک بری وینا شنیده شده بود و اکنون مدیر بلک بری می‌گوید که دومین گوشی بلک بری که مبتنی بر سیستم عامل اندورید است، سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. او می‌گوید با اینکه تمرکز بر گوشی‌های بالارده خواهد بود، احتمال ورود به ساخت دستگاه‌های میان رده را رد کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدیر بلک بری در یک مصاحبه با بلومبرگ می‌گوید:
“بستگی دارد که بلک بری پریو چقدر در بازار مورد توجه قرار بگیرد و این موقعیت بسیار مناسبی است…ما همچنان بر بالارده‌هایی که بسیار به میانرده شبیه هستند متمرکز خواهیم بود و آنها را برای سال اینده در نظر گرفته ایم.”

هرچند که او به مشخصات این دستگاه‌ها اشاره‌ای نکرد اما وی اظهار داشت که همه چیز به عملکرد پریو در ماه‌های پیشرو بستگی دارد. هرچند پریو فقط در برخی کشورها عرضه شده اما در ماه‌های پیشرو در ۳۱ کشور دیگر عرضه خواهند شد.

اگر پیش از این، از شایعه‌ها آگاه شده باشید، شایعه‌ای منتشر شده بود که یک گوشی به نام Vienna از سوی بلک بری برای رونمایی آماده می‌شود که می‌توانید تصاویر آن را در زیر مشاهده کنید. آیا بلک بری پریو عمکلردی خوب خواهد داشت؟


 بلک بری وینا BlackBerry Vienna


[su_button url=”http://www.gsmarena.com/blackberry_could_launch_a_second_android_phone_next_year-news-15652.php” background=”#6AB999″ desc=”Phone Arena”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali Tohidi

به نظرم طراحی بلک بری پریو از این بهتر بود. هر چند خوشگل تره اما کار کردن با این سخته!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی