حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: نسخه ۱۳ کاستوم رام سیانوژن‌مد برای تعداد بیشتری از گوشی‌های ال‌جی منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سیانوژن‌مد که اغلب آن‌را با نام CM می‌شناسیم، یک نسخه شخصی‌سازی‌شده منبع‌باز (Open-Source) براساس سیستم‌عامل اندروید گوگل است که برطبق نسخه‌های رسمی اندروید، توسعه می‌یابد. شرکت سازنده این رام کاستوم، به‌تازگی، نسخه‌ شبانه سیانوژن‌مد ۱۳ (مبتنی بر اندروید ۶٫۰ یا اندروید مارشمالو) را برای گوشی‌های ال‌جی جی ۳ Beat، جی ۳ اس (G3 S)،  جی ۲ مینی و Optimus L70 منتشر کرده است. همراه ترنجی باشید.

تمامی مدل‌های فوق که در ابتدا ذکر شد، از این پس می‌توانند نسخه‌های آزمایشی سیانوژن‌مد ۱۳ را دریافت نمایند. لازم به‌ذکر است نسخه‌های شبانه این کاستوم‌رام برای گوشی‌های پروژه اندروید وان و برخی از مدل‌های دیگر، در حال‌حاضر در دسترس قرار دارد.

پیش از فلش‌زدن آن‌ها برروی دستگاه خود، باید به‌یاد داشته باشید که «نسخه‌های آزمایشی» سیانوژن‎مد، خالی از اشکال‌ یا همان “باگ” نیست؛ بنابراین، ممکن است برخی از قابلیت‌های دستگاه شما پس از فلش‌زدن این نسخه‌ها، به‌خوبی عمل نکند. در صورت بروز هرگونه اشتباه در مراحل فلش‌زدن این نسخه‌ها، این امکان وجود دارد که دستگاه شما «بریک» شود؛ به‌علاوه، گارانتی گوشی شما با فلش‌زدن این نسخه‌ها، باطل خواهد شد. به‌همین منظور، توصیه می‌شود طبق دستورالعمل مرجع برای فلش‌زدن نسخه‌های شبانه سیانوژن‌مد ۱۳ عمل نمایید.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/cyanogenmod_13_nightly_builds_now_available_for_lg_g3_s_g3_beat_g2_mini_and_optimus_l70-blog-15632.php” background=”#2a9b6d”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
toptime

:heart: :heart: :rose: :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی