حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فریمور اندروید ۶٫۰ برای اکسپریا زد ۴ و زد ۵ سونی، تاییدیه دریافت کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

درحالی‌که سونی، نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل یعنی اندروید ۶٫۰ را برروی اکسپریا زد ۳ و زد ۳ Compact آزمایش می‌کند، بسیاری از کاربران منتظر اعلام برنامه‌ عرضه به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ (اندروید مارشمالو) سونی هستند. Xperiablog، به‌تازگی گزارش داده که به‌روزرسانی فوق برای نسخه ژاپنی اکسپریا زد ۴ و زد ۵، تایید شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه، همراه ترنجی باشید.

صدور تاییدیه برای دو گوشی اکسپریا زد ۴ و زد ۵ سونی، بدین معنی می‌تواند باشد که دو مدل ذکرشده، احتمالاً در بین اولین محصولات سونی خواهند بود که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. این تاییدیه، هم‌چنین نشان می‌دهد به‌روزرسانی اندروید ۶ در صورتی‌که فرآیند بررسی و عیب‌زدایی موفقیت‌آمیز باشد، ممکن است به‌زودی منتشر شود. البته سونی، پیش‌تر تایید کرده بود که برخی از مدل‌های پرچم‌دار خود را به اندروید ۶٫۰ (اندروید مارشمالو) به‌روزرسانی خواهد کرد اما بعید است که عرضه آن تا قبل از سال آینده، رخ بدهد.

android-6-0-marshmallow-firmware-for-sony-xperia-z4-and-xperia-z5-gets-certified-497903-2

سه اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo، SoftBank و au احتمالاً در عرضه این به‌روزرسانی برای گوشی‌های پرچم‌دار سونی، پیش‌قدم خواهند بود؛ البته انتظار می‌رود که عرضه به‌روزرسانی اندروید ۶ برای نسخه‌ آنلاک اکسپریا زد ۵ و زد ۴ در همین بازه‌زمانی به‌وقوع بپیوندد. دریافت تاییدیه برای عرضه به‌روزرسانی مذکور، بدین معنی نیست که به‌روزرسانی اندروید ۶ برای گوشی‌های پرچم‌دار سونی تا چند هفته آینده، منتشر خواهد شد؛ حتی احتمال دارد که عرضه آن‌ها تا چندماه آینده، به‌طول بیانجامد.

با این‌حال، واضح است که به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ (اندروید مارشمالو) برای برخی از محصولات سونی منتشر خواهد شد اما زمان عرضه این به‌روزرسانی، هنوز معلوم نشده؛ هم‌چنین، مشخص نیست که کدام مدل‌ها در دریافت این به‌روزرسانی، در اولویت قرار دارند.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/android-6-0-marshmallow-firmware-for-sony-xperia-z4-and-xperia-z5-gets-certified-497903.shtml” background=”#2a9b6d”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S-M-B

بی صبرانه منتظر مارشمالو هستم.
ببینیم حالت doze واسه مصرف باطری چقدر کارایی داره و آیا واقعا کمکی به مصرف باطری میکنه یا نه؟

alirezaiii

قابلیت دوز با استامینا سونی قاطی شه
به به
چه شود

H.Et

پس کی میخواد اپدیت اصلی رو بده ؟؟؟ :unsure: :unsure:

Moazez

به به

HiKa

فریمور تایید شده حداکثر چند روز بعد آپدیت ها منتشر میشن. تجربه این رو ثابت کرده… ایشالا تا این هفته یا هفته بعد خانواده زد۵ و زد۳ پلاس آندروید ۶ رو دریافت میکنه. من که منتظر زد ۳ ام :((“

Mohammad Soly

سونی پیشرو در اپدیت ها.تجربه نشون داده سونی تاییده بده ۲ هفته نمیشه اپدیت میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی