حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: دو شرکت وان‌پلاس و اوپو با یک‌دیگر ادغام خواهند شد [به‌روزسانی: شایعه، صحت ندارد]

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اگرچه میزان فروش شرکت وان‌پلاس به‌طورکلی قابل‌قبول ارزیابی می‌شود اما این سازنده در بازار چین چندان خوب عمل نکرده است؛ البته می‌توان آن‌را با توجه به گستردگی رقبا در بازار چین، توجیه کرد. به‌همین جهت، اخیراً شایعه‌ای منتشر شده که از ادغام دو شرکت وان‌پلاس و Oppo حکایت دارد. همراه ترنجی باشید.

اوپو که در سال ۲۰۰۸ وارد بازار گوشی‌های‌هوشمند شد، به‌عنوان یکی از ۵ سازنده مطرح در بازار چین شناخته می‌شود. این گزارش‌ها به‌دلیل تغییرات اخیر نام‌تجاری Oppo منتشر شده است؛ نام جدید عنوان‌شده برای این شرکت، از ادغام دو کلمه “اوپو” و “پلاس” شکل گرفته است که بسیاری علت آن‌را ادغام دو شرکت وان‌پلاس با اوپو می‌دانند.

از آنجایی‌که عملکرد وان‌پلاس در چین چندان خوب نبوده است، پیش‌بینی می‌شود دو شرکت فوق با یک‌دیگر ادغام خواهند شد. ادغام وان‌پلاس با اوپو، احتمالاً باعث ایجاد تغییراتی در رابط‌کاربری محصولات آن‌ها می‌شود. البته صحت این شایعه، هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است اما مسلماً ادغام این دو شرکت، چندان تاثیر منفی بر روند فروش محصولات آن‌ها نخواهد گذاشت.

وان‌پلاس به‌تازگی، دو گوشی وان‌پلاس ایکس و وان‌پلاس ۲ را معرفی کرده است؛ وان‌پلاس ایکس، یک گوشی ۵ اینچی با نمایشگر Full HD است که از تراشه اسنپدراگون ۸۰۱ کوالکام بهره برده و در دو نسخه سرامیکی و شیشه‌ای ارایه می‌شود. وان‌پلاس ۲ نیز، یک اسمارت‎فون ۵٫۵ اینچی است که به تراشه اسنپدراگون کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده؛ این گوشی، هم‌چنین در بخش عکس‌برداری با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شرکت اوپو نیز، اخیراً دو گوشی خوش‌قیمت ۵ اینچی A33 و  ۵٫۵ اینچی A55 را معرفی کرده است.

به‌روزرسانی: وان‌پلاس در یک بیانیه رسمی، تایید کرد که هیچ برنامه‌ای برای ادغام با اوپو ندارد. این شرکت مدعی شده است که رابطه‌ای با اوپو نداشته و شایعات منتشر شده، اشتباه است. البته وان‌پلاس اعلام کرده است که پرسنل بخش تحقیق و توسعه خود را در چین، کم‌تر می‌کند.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/12/20/oneplus-merging-oppo/” background=”#2a9b6d”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حبیب

نگاه کن جانِ من!!! چه راه خوبی در پیش گرفتن واسه دیده شدن و سر تیتر شدن…
شایعه میسازن و بعد بیانیه!!! میدن که نخیر، از این خبرا نیس!

Aryan.e.m

این کار باعث میشه بتونن گوشیاشونو بیشتر معرفی کنن
انسان های زیرکی میباشند :yes:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی