حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی کوتاه به بازی Cut The Rope: Magic برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

هر روزه بازی‌های مختلفی برای پلتفرم‌های اندروید و iOS منتشر می‌شود، اما تنها برخی بازی‌ها بسیار موفق ظاهر می‎شوند. یکی از همین بازی‌های جذاب، بازی Cut The Rope است که تا کنون نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده است. حال تیم توسعه دهنده بازی یعنی ZeptoLab تصمیم گرفته است که یک قسمت کاملا جدید تحت عنوان Cut The Rope: Magic را عرضه کند. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

توسعه‌ دهندگان این بازی تصمیم گرفته‌اند که یک قسمت کاملا تازه از این سری را منتشر کنند. این نسخه از بازی، Cut The Rope: Magic نام دارد و همانند نامش، دارای برخی ویژگی‌های جادویی است! قانون کلی بازی کاملا مشخص است، طناب‌‌ها را ببرید، ستاره به‌دست آورید و به OmNom غذا دهید. مراحل بازی نیز همانند گذشته بسیار جذاب و چالش‌ برانگیز است، در کل این بازی  می‌تواند شما را برای مدتی سرگرم کند. چیزی که Cut The Rope: Magic را نسبت به نسخه‌های قبلی متمایز می‌کند، گرافیک کلی بازی است که حالا بسیار جذاب‌تر از قبل شده است. گفتیم که در Cut The Rope: Magic برخی ویژگی‌های جادویی اضافه شده‌اند اما منظور چیست؟

۱٫

photo_2015-12-19_16-08-17

۲٫

photo_2015-12-19_16-08-24

در این نسخه از بازی، OmNom می‌تواند به موجوداتی دیگر تبدیل شود. برای مثال می‌توانید OmNom را به یک پرنده تبدیل کنید تا بتوان از برخی موانع عبور کرد. یا می‌توانید او را به کمی کوچک‌تر کنید تا بتواند از بین راه‌های باریک عبور کند. این همان نکته جادویی این بازی است. سری بازی‌های Cut The Rope معمولا یک روند عادی را طی می‌کنند اما در این قسمت، شرایط کمی‌ متفاوت است، زیرا به نطر می‌رسد که OmNom  علاوه بر خوردن تعداد زیادی شکلات، باید یک جادوگر شرور را نیز شکست دهد!

[aparat]http://www.aparat.com/v/wlYmt[/aparat]

این بازی هم‌اکنون با قیمت ۰٫۹۹ دلار برای سیستم‌عامل iOS موجود است. البته نسخه اندروید این بازی (که همراه تبلیغات است) به‌صورت رایگان در دسترس است و برای اینکه از شر تبلیغات آن راحت شوید باید ۰٫۹۹ دلار بپردازید.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم به این سری علاقه دارید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Cut-the-Rope-Magic-now-available_id76791″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]Phonearena [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Javad

عاشق کاراکتر بازیشم :heart:

Chaarshir_ahwaz

منم از طرفدارا این بازیم
جدا هم این جونوره باحاله هم بازیش

nima k

🙁 🙁 زوریه مجبوریم تا از تبلیغاتش راحت شیم پول بدیم عجب مجبورمون میکنن چقد قلدره سازندش ولی در کل خیلی بازیاش قشنگه :yahoo: :rose: :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs