حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هیوندا loniq با دستگاه انتقال قدرت الکتریکی سه تایی ارائه شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | خودرو

هیوندا اعلام کرده است که وسیله نقلیه جدید با سوخت جایگزین در کره و سپس در ژنو و ژانویه در نمایشگاه اتومبیل نیویورک عرضه می شود.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این خودروی جمع و جور با دستگاه انتقال قدرت الکتریکی سه تایی هیربدی و الکتریکی مختلف ارائه می شود. نسخه loniq مجهز به یک انتقال قدرت کامل برق، پلاگین گازی هیبربدی الکتریکی و انتقال قدرت گازی هیربد الکتریکی می باشد.

هیوندا اعلام کرده است که loniq اولین خودروی تولید شده ای است که هر سه گزینه انتقال قدرت را در یک بدنه داراست. این خودرو در مصرف سوخت پیشرو و در طراحی جذاب و در هنگام رانندگی در طبیعت سرگرم کننده است. loniq از پلتفرم جدید منحصربفردی استفاده می کند که فقط برای گزینه انتقال قدرت خودرو ساخته شده است.

نسخه کامل EV از این خودرو از بسته باتری با ظرفیت بالای لیتیوم یونی استفاده می کند. پلاگین هیربدموتور گازی نامعلوم همراه با موتور الکتریکی، نسخه هیربد استانداردی خواهد بود. هیوندا مشخصات کاملی از میزان انتقال قدرت این خودرو اعلام نکرده است و حقایق کلیدی در مورد این خودرو در دسترس نیست. قیمت گذاری،رنج رانندگی و نگاه کلی به loniq به نمایش این خودرو در کره و سپس رونمایی در ژنو و نمایشگاه نیویورک در ژانویه موکول می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....