حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وال استریت ژورنال: آلمان شرکت HTC را تحریم کرد!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

امروز دادگاه آلمان حکمی را بر علیه HTC صادر نمود که در آن این شرکت به دلیل این که پتنتی را از Acacia Research نقض کرده است، دیگر نمی‌تواند محصولات خودرا درآلمان به فروش برساند.

به گزارش وال استریت ژورنال،  شرکت HTC که این روزها به علت مشکل مالی روزهای سختی را سپری می‌کند، به علت نقض پتنت درک گفتار از سوی دادگاه آلمانی محکوم شده است و از این پس محصولات ابن شرکت تایوانی نباید در آلمان فروخته شوند.

شرکت تایوانی HTC در واقع پتنتی از شرکت Acacia Research را نقض کرده است که مربوط به درک گفتار کاربر می‌باشد این درحالی است که شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، هواوی و حتی آمازون نیز از همین پتنت استفاده می‌کنند اما با این تفاوت که آن هابه دنبال دورزدن این شرکت آلمانی نبودند و با عقد یک قرارداد بین طرفین و پرداخت هزینه‌ای، اقدام به استفاده از این پتنت نموده‌اند.

در پی رأی صادر شده از دادگاه، احتمالاً  اپراتور Deutsche Telekom، بزرگ‌ترین اپراتور آلمان نیز پایان این ماه  فروش اسمارت فون های اچ تی سی را متوقف می‌سازد و با توجه به شرایط HTC، این موضوع می‌تواند به شدت به این شرکت صدمه بزند و به همین دلیل انتظار می‌رود این شرکت تایوانی تمام تلاش خود را به کارگیرد تا رأی دادگاه را تغییر دهد و یا با پرداخت جریمه، رضایت کمپانی Acacia Research را جلب کند.

[su_button url=”http://9to5google.com/2015/12/16/htc-germany-sales-ban/” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]9to5google[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

بی چاره HTC 😥 😥 😥

Ari khan

همینو کم داشت….

Chaarshir_ahwaz

مدیر عامل اچ تی سی به جایی بین مدیر عامل نوکیا ( همونکه نابودش کرد) و مدیر عامل قبلی مایکروسافت ( همون که داشت نابودش میکرد) هست

رتبه دوم

یکی جلو این دیونه رو بگه تا اول نشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....