حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزییاتی بیشتر از کنفرانس CES سامسونگ ؛ حضور یا عدم حضور گلکسی اس ۷

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

مثل همیشه تکاپوی سال جدید شروع شده است و به موعد سالانه مراسم CES در اوایل دی‌ماه، نزدیک می‌شویم. هنوز کمی در تردید هستیم که سامسونگ برای رونمایی گلکسی اس ۷ در این همایش در لاس‌وگاس آماده باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در  واقع دعوت‌نامه‌ای لو رفته است که نشان از برگزاری مراسم رونمایی در کنفرانس دی‌ماه دارد. این که چه رخ خواهد داد هنوز پنهان است اما مسئله‌ی مهم این است که این غول کره‌ای پرچمدارش را به این مراسم می‌آورد یا خیر!


GAlaxy s7 on CES

خب، متأسفانه ممکن است رونمایی گلکسی اس ۷ به جای CES همانند گلکسی اس ۶ در اسفند ماه برگزار شود. اما هنوز احتمال می‌رود که مراسم رونمایی زودهنگام برگزار شود و سامسونگ در مراسم پیش رو این رونمایی را انجام دهد.


[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_details_ces_press_conference_no_new_phones_expected-news-15579.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

خپ دیگ زیادی زود نمیشه عایا؟؟
همون اسفند خوبه

Chaarshir_ahwaz

اگرم معرفی کنه
فروشش رو نمیاره جلو ، بابا دیگه خیلی شیر تو شیر میشه

احمد

مطمئن باشید اسفند معرفی میکنه

hossein s

من امیدوارم زودتر بیاد شاید زود باشه نسبت به نوت۵ اما اگه قراره اس۷ دی ماه با اس۷ اسفند یکی باشه پس زودتر بیاد بهتره تا یک گوشی واقعا بی نظیر از هر نظر رو زودتر در اختیار داشته باشیم و امیدوارم که فقط یک فکری واسه باتری اش کرده باشه چون بنظر من اگه بتونه ۱۵ ساعت با حداکثر استفاده جواب بده واقعا عالیه.به امید آن روز.

EN3JAM

دقیقا موضوع اس۶ تکرار میشه و محصولات خانگی معرفی میشه مثل پارسال.. البته حیجانی که تو وبلاگ نویسی زنده ترنجی وجود داره نمیشه از اون شب گذشت B-)

Aryan.e.m

امید وارم موقع امتحانات نباشه 😥 😥 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی