حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر نسخه ی زنانه هواوی واچ باشید!

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

هواوی واچ یکی از ساعت‌های هوشمندی است که در بین ساعت‌های اندرویدی به واقع یک قدم جلوتر است و به همین دلیل از زمان عرضه‌اش با استقبال مناسبی از سوی کاربرانش روبه رو شده است. اما این شرکت برای افزایش بیشتر این محبوبیت قصد دارد  نسخه‌ای  از این ساعت را مخصوص خانم‌های علاقه مند به گدجت های پوشدنی معرفی کند و در جریان CES 2016 به معرض نمایش بگذارد.

شرکت هواوی با تولید هواوی واچ نشان داد تا چه حد می‌تواند در صنعت ساعت‌های هوشمند قدرت نمایی کند، یک ساعت عالی با طراحی زیبا و امکانات متنوع که بی تردید لقب بهترین ساعت هوشمند اندرویدی برازنده‌ی آن است. اما حالا پس از موقعیت چشم گیر این ساعت، خبرهایی منتشر شده است که نشان می‌دهد هواوی در رویداد CES 2016  قصد دارد نسخه زنانه این ساعت را عرضه کند.

بعید به نظر می‌رسد که نسخه‌ی زنانه هواوی واچ از نظر ظاهری تغیرعمده ای کرده باشد اما احتمالاً بندهای ظریف‌تر، اندازه‌ی کوچک‌تر و همچنین رنگ طلایی می‌تواند از ویژگی‌های این نسخه‌ی زنانه از ساعت هواوی باشد

با توجه به این که حالا اندروید ور از شبکه‌های مخابراتی پشتیبانی می‌کند، انتظار می‌رود نسخه‌ای از این ساعت هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌های مخابراتی تولید شود البته هنوز اطلاعات زیادی در مورد نسل دوم هواوی واچ منتشر نشده است اما دور از ذهن نیست که هواوی واچ بعدی از این قابلیت پشتیبانی کند.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/12/womens-huawei-watch-models-reportedly-due-at-ces/#ixzz3uVgOD6UZ” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SONY 1946

این که دست مرد هست تو عکس بالا :wacko:
لا اقل یه عکس قابل باور تر میزاشتید :wacko: :scratch:

Javad

کار خیلی خوبیه :mail:
بنظرم اکثر ساعت های بازار ظاهر مردونه دارن و فقط بنظر من اپل واچ و ساعت سامسونگ هست که برای هر دو جنسیت قابل استفاده هست به واسطه طراحی و شکل ظاهریشون. البته این نظر منه :mail:

Aryan.e.m

بهترین ساعت moto 360 2 هست از نظر من

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....