حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش: آی‌پد Air 3 در نیمه‌اول سال ۲۰۱۶ بدون فناوری ۳D Touch معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

چندان غیرعادی نبود که تبلت آی‌پد ۴ مینی در هنگام معرفی آی‌فون‌های جدید اپل در تابستان، به‌همراه آی‌پد پرو معرفی شد. با این‌حال، بسیاری از کاربران منتظر هستند از زمان‌عرضه آی‌پد Air 3 مطلع شوند. گزارش جدید تحلیل‌گر KGI، آقای مینگ چی‌کو از عرضه این تبلت در نیمه‌ اول سال آینده خبر می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شاید به‌نظر بسیاری، این تنها یک حدس و گمان باشد و در آینده، چندان محقق نشود؛ با این‌حال، مینگ چی‌کو گزارش خود را با خبری مبنی بر عدم پشتیبانی از فناوری لمس سه‌بعدی در آی‌پد Air 3 جذاب‌تر ساخته است. در صورتی‌که این پیش‌بینی به واقعیت مبدل شود، به‌نظر می‌رسد اپل در تولید این فناوری به مشکل خورده است. مینگ چی‌کو مدعی است:

در حالی‌که بسیاری از ما فکر می‌کنیم که زنجیره تامین ۳D Touch (لمس سه‌بعدی محصولات اپل)، تعداد بیشتری را به‌منظور جلوگیری از کمبود در مراحل اولیه ساخته است؛ آهنگ آهسته‌تر تقاضا برای محصول نهایی و هم‌چنین بهبودیافتن عملکرد مونتاژ قطعات، به‌موجودی بالا در حال‌حاضر منجر شده است. به‌نظر می‌رسد تقاضا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی به‌دلیل شرایط فصلی و رقابت بین سازندگان دیگر برای معرفی محصولات تازه، کاهش یابد؛ هم‌چنین ما گمان می‌کنیم که ظرفیت زنجیره تامین ۳D Touch پایین‌تر از سطح ۳۰ درصد باشد و این مشکل در طول سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی ادامه می‌یابد.

وی مدعی است که این مشکل تنها برروی تولید آی‌پد Air 3 اثرگذار خواهد بود و هیچ مشکلی احتمالاً نباید در تولید آی‌فون ۷ وجود داشته باشد.

این شایعه را اگر با دیگر شایعات منتشرشده و زمان‌عرضه دیگر محصولات اپل مطابقت دهیم، به‌نظر می‌رسد ماه‌مارس برای رونمایی تبلت آی‌پد Air 3 به‌همراه آی‌فون ۶C با نمایشگر ۴ اینچی و نسل دوم ساعت‌مچی اپل‌واچ مناسب باشد. اپل به‌منظور جبران وقفه در عرضه محصولات خود، احتمالاً هرسه مدل را در بهار عرضه خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/iPad-Air-3-tipped-for-release-in-the-first-half-of-2016-but-without-3D-Touch_id76677″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی