حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت گلکسی آ ۲۰۱۶ (Galaxy A 2016) در چین مشخص شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

چندی پیش سری ۲۰۱۶ گلکسی آ (Galaxy A) با مشخصات قابل توجه و وسوسه برانگیزی رونمایی شدند. تقریبا همه چیز درباره این سری مطلوب است و از هم رده های خود بالاتر اما تنها چیزی که نگران کننده است را می توان در قیمت آن که هنوز مشخص نشده بود، دید. حالا دو عضو از این خانواده در چین آماده فروش است و قیمت آن  مشخص شده است، در ادامه با ترنجی باشید تا ببینیم این حدود قیمتی برای چنین دستگاه هایی ارزنده است؟

Galaxy-A-2016

گلکسی آ ۲۰۱۶ دستگاه هایی شیک با قابلیت هایی که تا به حال در بالارده ها مرسوم بوده است با بازار گذاشته و می خواهد سهم خوبی از بازار را از آن خود کند. حسگر اثرانگشت، شارژ سریع، دوربین با لرزشگیر اپتیکال تصویر، کیفیت ساخت بالا و پیشرفت های محسوس در سخت افزار نشان می دهد که سامسونگ برای رقابت در رده میانه بسیار مصمم است. اما هر دستگاهی هر مشخصاتی که داشته باشد باید در مقابل قیمتش درباره آن تصمیم گرفت، قیمت سری A سامسونگ معمولا خیلی ارزان نبوده است و در بهترین حالت باید هم قیمت گلکسی A 2015 باشند.

طبق اخباری که از چین می رسد دو عضو از این خانواده، یعنی Galaxy A5 2016 و Galaxy A7 2016 آماده فروش است و قیمت گذاری شده است. شما برای گلکسی A7 2016 باید مبلغ ۲۶۹۹ یوان چین و برای گلکسی A5 2016 مبلغ ۲۳۹۹ بپردازید. برای درک بهتر از این مبلغ، معادل آن به دلار از قرار زیر است:

قیمت گلکسی آ ۵ ۲۰۱۶ (Galaxy A5 2016) برابر ۳۷۰ دلار

قیمت گلکسی آ ۷ ۲۰۱۶ (Galaxy A7 2016) برابر ۴۲۰ دلار

متاسفانه فعلا خبری از قیمت کوچکترین عضو این خانواده که البته از مزایایی چون شارژ سریع، حسگر اثرانگشت و OIS برای دوربین اصلی بی نصیب است، مشخص نشده است. در اروپا اما هنوز این دستگاه ها آماده فروش نیستند و حداقل تا ۳ هفته دیگر که در هلند شاهد آن باشیم، این دستگاه ها به خاک اروپا نمی رسند اما حدود قیمت این دستگاه ها در قاره سبز به طرز مشخصی گران تر از بقیه بازارها خواهد بود، به طوری که برای گلکسی A3 2016 مبلغ ۴۲۹ یورو در نظر گرفته شده است که اگر مقایسه کنید، از قیمت گلکسی A7 2016 در چین هم بیشتر است. البته احتمال دارد این قیمت ها پس مدتی افت کنند اما قیمت در حین عرضه این مبالغ است. باید منتظر ماند و دید که این دستگاه ها در کشور عزیزمان ایران چه قیمتی خواهند داشت. اگر به یاد داشته باشید، گلکسی A5 برای قیمت اولیه در ایران چیزی حدود ۱٫۳ میلیون تومان به فروش می رسید و حالا پس از یک سال چیزی بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. امیدواریم که گلکسی A 2016 در ایران با قیمت معقولی ارایه شود تا خرید گلکسی A8 هم معقول بماند.

نظر شما درباره گلکسی A 2016 چیست؟ کدام یک را می پسندید؟ چه بازه قیمتی را برای آن ها کافی می دانید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a7_2016_and_a5_2016_up_for_sale_in_china-news-15540.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAMSUNG _ The Best Brand

قیمت ها خوبن. سامی جون موفق باشی. :heart:

Mojta_ba

۳۷۰ دلار واسه قیمت اولیه خوبه و بعد مدتی هم به قیمت ایده آل تری میرسه ببینم تو ایران چقدی میشه 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)