حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس مینی (Oneplus Mini) به نمایشگر ۴٫۶ اینچی و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ مجهز خواهد شد؟

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

وان پلاس هم کم کم از سیاست یک مدل برای یکسال در می آید و تصمیم به تولید محصولات متفاوتی در مجدوده قیمتی های متفاوت گرفته است. امسال و تا کنون دو دستگاه رسمی از این شرکت تحت عناوین وان‌پلاس ۲ و وان‌پلاس ایکس را دیده ایم و حالا نوبت به یک نسخه مینی است که احتمالا نام آن وان‌پلاس مینی خواهد بود. در ادامه با ترنجی باشید تا با هم مشخصات لو رفته از آن را بررسی کنیم.

Oneplus X (1)هنوز مدت زیادی از ارایه وان‌پلاس ایکس نمی گذرد که وان پلاس تصمیم به ارایه دستگاهی دیگر البته در رده ای متفاوت دارد. وان‌پلاس ایکس در حقیقت یک میانه رده رو به بالا است اما وان‌پلاس مینی را می توان دستگاهی دانست که از نظر اندازه نمایشگر رقیب مستقیم آیفون ۶ اس و اکسریا زد ۵ کامپکت است. یک دستگاه ۴٫۶ اینچی که در بنچمارک GFXBench مشخصات زیر برایش ثبت شده است:

Oneplus mini

همانطور که می بینید اولین برتری را می توان در نمایشگر ۴٫۷ اینچی به رزلوشن FHD و چگالی تصویر ۴۷۹ پیکسل در هر اینچ دید. سپس پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی را می بینیم که مشابهش را در وان پلاس ۲، گلکسی نوت ۵ دیده ایم! دوربین ها ۱۳ مگاپیکسل در عقب و ۵ مگاپیکسل در جلو است. سیستم عامل دستگاه تست شده هم همانطور که می بینید، اندروید ۵٫۱٫۱ است. به نظر می رسد وان پلاس مینی از مینی بودن تنها اسمش را به ارث برده است و اولین دستگاهی است که در کلاس زد ۵ کامپکت قرار می گیرد، مسلما هدف هر دو این دستگاه ها (زد ۵ کامپکت و وان پلاس مینی) رقابت با آیفون ۶ اس در ابعادی مشابه است.

Oneplus stanstone case

حالا اما بهتر می توان دلیل تولید قاب StandStone وان پلاس را برای آیفون ۶ اس درک کرد! شاید این قاب خود راهنمای خوبی برای آنچه که ارایه خواهد شد باشد، نظر شما چیست؟ در مجموع از طرفداران دستگاه هایی در اندازه ۴٫۶-۴٫۷ اینچ هستید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/possible_46inch_oneplus_mini_spotted_on_gfxbench_with_snapdragon_810-news-15513.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Galaxy note 3

معمولا قیمتش مناسبه، باشد تا معرفی شود و ببینیم چیست این مینیه بزرگ 🙂

hassani mohammad

منو بگو میگفتم ۴٫۷ بزرگه الان چی شده ۴٫۶ مینی هست حتما گوشی بزرگ از دید این شرکت عزیز همون تبلت خودمونه :wacko:

Chaarshir_ahwaz

محصول چینی از بوتلودر مشکل امنیتی داره

چه برسه به سیستم عامل

ااینا به ویندوز رحم نکردن ، اندروید که درو پیکر نداره

زود هم بعد از یه مدت استفاده به فنا میره

برا خرید همون شرکتا پدر مادر دارو بچسبین که بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)