حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سال ۲۰۱۶به استقبال بازی Battlefield 5 بروید!

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

دن ودرلیند، یکی از کارمندان استودیوی بازی‌سازی DICE  به تازگی در حساب کاربری توییر خود اعلام کرده است که شرکت DICE پس از ساخت بازی Star Wars Battlefront کار ساخت جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Battlefield را آغاز کرده است و احتمالاً این شرکت قصد دارد نسخه‌ی بعدی Battlefield را در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه کند.

استودیوی DICE به عنوان خالق ۳ سری از مجموعه‌ی Battlefield  قصد دارد نسخه پنجم این بازی را نیز با نام خود روانه‌ی بازار کند. این شرکت که در ساخت Battlefield Hardline  حضور نداشت، این بار با حضور قدرتمند خود قصد دارد دوباره عنوان خالق این مجموعه از بازی‌ها را به عهده بگیرد. Battlefield Hardline، جدیدترین نسخه‌ی از بازی Battlefield می باشد که سال قبل توسط استودیوی بازی سازی Visceral Games ساخته شد و به علت کیفیت بالا و محیط گرافیکی زیبا به عاملی بدل گردید تا این استودیو بازی سازی بتواند خودش را به عنوان یک بازی ساز حرفه ای مطرح کند.

از آن جا که معمولاً سری بازی‌های Battlefield هر دو سال یکبار عزضه می‌شوند، این که سال ۲۰۱۶ شاهد نسخه جدید این بازی باشیم کمی عجیب به نظر می‌رسد اما همانطور که ذکر شد استودیو سوئدی DICE درساخت بازی Battlefield Hardline نقشی نداشته است پس بعید نیست که شاهد یک سنت شکنی شویم و در سال ۲۰۱۶  به استقبال بازی Battlefield 5 برویم!

[su_button url=”http://www.pcgamer.com/battlefield-5-is-currently-in-development-says-dice-rep/” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]pcgamer[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
KiarashManson

امیدوارم مراحل بازی این دفعه دیگه تو ایران نباشه! چون دوباره ممنوع میشه و خرید و فروشش هم جرم سنگینی داره مثل بتل ۳ و ۴

Goodi

بتل ۳ فقظ تو ایران بود ۴ نبود.
خیلی خیلی انتظارشو میکشم استار وار هم عالیه فقط مشکل مپو اسلحه داره که داره بصورت دی ال سی میده.
ولی بتل یچی دیگس :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....