حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصولات برند Honor هوآوی در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

برطبق یکی از گزارشاتی‌ که به‌تازگی منتشر شده است، محصولات برند «Honor» هوآوی به‌زودی در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. رئیس برند Honor در یک جشن به‌مناسبت دومین سالگرد معرفی این برند در چین، این موضوع را اعلام کرده است. همراه ترنجی باشید.

جورج ژائو در طی یک جشن در چین، رسماً اعلام کرده است که در نمایشگاه CES، هوآوی از برنامه خود برای عرضه محصولات «Honor» در بازار آمریکا رونمایی می‌کند. همان‌طور که پیش‌تر در ترنجی خواندید، مدل تازه معرفی‌شده Honor Play 5X از FCC تاییدیه دریافت کرده است؛ این تاییدیه، نشان می‌دهد که Honor 5X در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

در گزارش منتشر شده، آمده است که محصولات برند Honor درنهایت در بازار آمریکا عرضه خواهند شد و برخی مدل‌ها، به‌طور اختصاصی برای این بازار طراحی می‌شود؛ البته برای شروع، نسخه‌های جهانی Honor 7 و Honor 6 Plus در آمریکا عرضه خواهد شد.

Honor 7 به‌عنوان پرچم‌دار فعلی برند Honor در تابستان گذشته با مشخصاتی نظیر نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، تراشه Kirin 935 با هشت‌ هسته‌پردازشی با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز برای هرهسته، ۱۶ گیگابایت حافظه‌داخلی قابل‌ارتقا، دوربین اصلی ۲۰ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، حسگر اثرانگشت و باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت معرفی شد. برروی این مدل، نسخه ۵٫۱ سیستم‌عامل اندروید گوگل اجرا می‌شود.

در نمایشگاه CES 2016، اطلاعات بیشتری درباره برنامه عرضه محصولات «Honor» در بازار آمریکا منتشر خواهد شد. لازم به‌ذکر است که این نمایشگاه در ماه ژانویه، برگزار می‌شود.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Report-honor-coming-to-U.S.-announcement-to-be-made-during-CES_id76607″ target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi

به امید شکست و فروش بسیار کم هواوی در کل کره زمین :negative:

shrodinger

آن وقت سونی توی آمریکا نیست

Ali

چقدر خوشگله !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی