حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوتاه: زمان‌عرضه اندروید ۶ برای محصولات لنوو فاش شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

بسیاری از خریداران گوشی‌های‌هوشمند لنوو، مایل هستند تا از زمان‌عرضه به‌روزرسانی اندروید ۶ (اندروید مارشمالو) برای دستگاه خود مطلع شوند؛ به‌تازگی، تصویری منتشرشده است که زمان‌عرضه این به‌روزرسانی را برای برخی از محصولات لنوو مشخص می‌کند. همراه ترنجی باشید.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نسخه جهانی K3 Note در ماه مارس ۲۰۱۶ این به‌روزرسانی را دریافت خواهد کرد. به‌دنبال این گوشی، به‌روزرسانی اندروید ۶ برای نسخه چینی دو مدل Vibe X3 و Vibe P1 در همان ماه ارایه می‌شود.

در ماه‌های بعدی، نسخه چینی K3 Note همانند نسخه‌های جهانی A7000، Vibe S1 و Vibe P1 این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. در نهایت، در ماه ژولای، به‌روزرسانی فوق برای نسخه‌ جهانی Vibe X3 و A7000 پلاس عرضه می‌شود.اندروید 6 برای لنوو

پیش‌تر در ترنجی خواندید که به‌روزرسانی اندروید ۶ برای تمامی مدل‌های میان‌رده و رده‌بالا (گران‌قیمت) اچ‌تی‌سی که در سال ۲۰۱۴ یا ۲۰۱۵ معرفی شده‌اند، در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. علاوه براین، دو ماه‌قبل، خبری مبنی بر لیست کاملی از گوشی‌هایی که اندروید ۶ را دریافت می‌کنند؛ منتشر شد.

 [su_button url=”http://gsmarena.com/alleged_lenovo_marshmallow_update_roadmap_leaks-news-15501.php” target=”blank” background=”#3ea075″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی