حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازاریابی محتوا چیست؟

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

 اگر به نوعی در دنیای بازار، کسب و کار، بازاریابی و تبلیغات کار می‌کنید احتمالا با عبارت “تولید محتوا” برخورد کرده‌اید. در این مطلب می‌خواهیم شما دوستان عزیز علاقه‌مند به کاسب و کار در فضای مجازی آشنا نمایم. با ما همراه شوید.

حداقل مواردی مانند زیر را دیده‌اید:

  • وبلاگ
  • پادکست‌
  • ویدیو
  • شناسایی موتور جستجو
  • ایمیل خودکار
  • کاغذ تبلیغاتی
  • حق کپی رایت
  • شبکه اجتماعی

اما معنی واقعی بازاریابی محتوا چیست؟ ممنون که پرسیدید، چون می‌خواهم جوابش را به شما بگویم، و این یک جواب طولانی خواهد بود:

بازاریابی محتوا به معنای ساخت و اشتراک مطالب با ارزش بصورت رایگان برای جذب و نمایش چشم‌انداز خریدار است که خریداران آن را به مشتری‌های دیگر انتقال می‌دهند. نوع مطلب که به اشتراک قرار می‌دهید باید به چیزی که می‌فروشید نزدیک باشد. با زبانی دیگر شما به مردم چیز‌هایی که می‌دانند، می‌پسندند و به اندازه‌ای اعتماد دارند که با شما کسب و کار داشته‌ باشند یاد می‌دهید.

سوالی که فکر ما را مشغول می‌کند این است: شما چگونه از بازاریابی محتوا استفاده می‌کنید؟

خب، اگر خودتان را یک متخصص بامزه یا یک تازه‌ به دوران رسیده در نظر بگیرید، این راهنمای جامع، دستی و اصولی تکمیل شده که ۱۰۰‌ها مقاله با عنوان ملزومات بازاریابی محتوا برای ساختن یک پلتفرم پول ساز قابل دوام – زیر انگشتان شماست.

چگونه از کتابخانه‌ی منابع بازاریابی محتوا استفاده کنیم؟

بازاریابی محتوا می‌تواند به همگرایی سه حوزه ساده شود: علایق مخاطبین شما، داستان برند شما و دیدگاه منحصر به فرد شما یا رسانه محتوا. ترکیب این سه موضوع یک محتوا‌ی بسیار جالب را می‌سازد:

Capture

لیست ۱۰۰ مقاله‌ی زیر به نوامبر سال ۲۰۰۸ تا کنون بر‌می‌گردد. شامل ۱۰ گروه می‌شود:

  • ملزومات محتوا
  • استراتژی محتوا
  • تحقیقات محتوا
  • تولید ایده
  • ترفیع محتوا
  • نسل ترافیک
  • مطالعات موردی بازاریابی محتوا
  • حسابرسی محتوا
  • ساخت کسب و کار محتوا

بله شما ۱۰۰ مقاله‌ را مطالعه خواهید کرد. برای من ۱۵ ساعت در ۶ روز زمان گرفت. برای شما هم پیشنهاد می‌کنم – اما مطالعه در آرامش را برای شما پیشنهاد می‌کنم!

اول از همه نکته برداری کنید. این کمک می‌کند که پاسخ سوالات یا منابع یکی از مقالات ما درون محتوای خود شما را بیاید.

بعد باید:

  • هر هفته روی یکی از ۱۰ تیتر بالا کار کنید، یک دوره‌ی ۱۰ هفته‌ای بازاریابی محتوا بسازید

  • هر روز بین ۱ تا ۳ مقاله مطالعه کنید

  • موضوعاتی که بیشتر توجه‌ شما را جلب می‌کند را علامت‌ گذاری کنید و روی تقویم روز‌هایی را برای مرور مجددشان علامت گذاری کنید

توجه داشته باشید: آخرین مورد بسیار مهم است… چکیده‌ی هر مقاله در روز می‌تواند به شبکه‌های اجتماعی‌تان کمک کند که تا ۱۰۰ روز مطلب با ارزش به اشتراک بگذارید.

این راهنما شکاف‌های علم شما را پر خواهد کرد. به شما کمک می‌کند به یک کارشناس بازاریابی محتوا در شغل یا شرکتت خود تبدیل شوید.

از طرف نویسنده ترنجی توصیه می‌شود به توضیحات زیر لینک‌ها توجه کنید و اگر مقداری انگلیسی بلد باشید به راحتی می‌توانید نوت برداری کنید.

خواننده‌ی محترم اگر به هر کدام از مقاله‌های زیر علاقه داشتید می‌توانید در قسمت نظرات بیان کنید که در صورت مساعدت ترجمه خواهد گردید.


ملزومات بازاریابی محتوا:

The Future of Content Marketing

نیویورک باید حدود ۳۰ سال پیش نابود می‌شد. آن هم به خاطر مقدار زیاد کود اسبی، این همان درسی است که شما می‌توانید در مورد آینده و بازاریابی محتوا شکست خورده یاد بگیرید.

What’s the Difference Between a Professional Writer and a Content Marketer?

۵ عنصر بصورت جداگانه به بازاریابی محتوا با کیفیت بالا که شاید ارزشی در کسب و کار نداشته باشد می‌پردازد.

What’s the Difference Between Content Marketing and Digital Commerce?

بحث بزرگ در مورد تجارت دیجیتال اخیر. این مقاله برای کسانی است که میگویند: “من فکر می‌کردم بازاریابی محتوا همان تجارت دیجیتال است: پس فرقشان در چیست؟” نوشته شده است.

The 3-Step Journey of a Remarkable Piece of Content

محتوای جالب توجه که یک سفر سه قدمی است. اگر سفر را در ذهنمان نگه‌ داریم، می‌توانیم مهارت یک تجربه‌ی عمیق برای خواننده‌هایمان ایجاد کنیم. پامِلا ویلسون در هر یک قدم این مسافرت همراه شماست.

Agile Content Marketing: How to Attract an Audience That Builds Your Business

چگونه بتوان یک استراتژی بازاریابی محتوا را ساخت که واقعا بتواند کار کند؟ راه اول این است که بتوانید استوار بایستید.

The First Rule of Copyblogger

بهترین‌های تولید محتوا اینجا هستند. کسانی که این قوانین اشتراک گذاری محتوایی را اطاعت کنند، حتی بدترین مخاطبین هم از خواندن مطالبش سیر نمی‌شوند. منافع بلند مدت در ترافیک، منجر شدن و بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان بدست خواهد آمد. کسانی که به اطاعت کردن ادامه ندهند دنبال‌ کننده بدست می‌آورند، اما برای زمان محدودی خواهد بود.

What’s the Difference between Content Marketing and Copywriting?

اگر در حال جمع‌آوری یک محتوا‌ی عالی با منبع عالی همراه با پلتفرم قوی بازاریابی باشید، که شما را به بهترین تولید کننده‌ی محتوا در دنیا تبدیل خواهد کرد.

The Three Essentials of Breakthrough Content Marketing

عرضه‌ی بیش از تقاضا‌ی محتوا در وب بدین معناست که فروشگاه شما شلوغ و بهم ریخته‌ است. محتوای شما باعث گیجی مخاطبین می‌شود. این مقاله راه چاره‌ای برای شماست.

Why Content Marketing Doesn’t Suck

می‌گویند: “دشمان دشمنی خواهند کرد.” نگذارید آنها چیزی در مورد امکاناتی که در بازاریابی محتوای شما برای یک بازه‌ی زمانی طولانی برنامه‌ریزی کرده‌اید باخبر شوند. در قسمت The Lede نوشته شده توسط رابرت بروس به شما چگونگی قمار رایج در بازاریابی محتوا را نشان می‌دهد.

The Two Vital Attributes of Quality Content

چگونه مطالب شگفت انگیزی پست وبلاگ‌ها را جالب، بزرگ و پر معنا می‌سازد؟ خودتان بهتر می‌دانید، آن دسته از مطالبی که فقط به اشتراک نمی‌گذارید بلکه ذخیره‌ می‌کنید، چاپ می‌کنید و یاد می‌گیرید. نه بیشتر.

Everything You Need to Know About Creating Killer Content in 3 Simple Words

این فرمول را امتحان کنید – چیزی به سادگی باعث تحکیم هر متخصص و کارشناس می‌شود – اقناع،‌ قابلیت استفاده و بازاریابی وب را که یک کپی راحت فوتی و فوری میسازد.


استراتژی بازاریابی محتوا

Content Marketing: A Truly Winning Difference

یک درس ساده در مورد با تکیه تلفظ کردن مثبت اندیشی حول بازاریابی شما از یک داستان کوتاه در مورد Claude Hopkins و Schlitz beer است.

۱۰ Content Marketing Goals worth Pursuing

می‌خواهید نتیجه‌ی محتوای شما به کجا برسد؟‌ قبلا نتایجی داشته‌اید مگر نه؟ اگر نداشته‌اید با این ۱۰ مورد شروع کنید.

How to Build an Agile Content Marketing Team

Eric Enge نیز ۹ نکته را در مورد چگونگی ساخت یک تیم بازاریابی محتوای فرضی در یک راه که احتمال می‌رود فقط سایز وظیفه را بیشتر از میزان قابل اداره میسازد.

A Content Marketing Innovation Cheat Sheet

بازاریابان محتوا موفق که از تقلب‌هایی برای تاثیرگذار‌تر بودن چاپ و نشر بصورت منظم استفاده می‌کنند.

Digital Sharecropping: The Most Dangerous Threat to Your Content Marketing Strategy

ما بازاریاب حرفه‌ای محتوا هستیم – نه کشاورز امرار معاش – و کار ما ۱۲ ساعت در روز طول نمی‌کشد؟ خب مزرعه هنوز هم خطرناک است؟

A Simple Content Marketing Strategy for Creative Folks

چطور می‌شود کارتان را با رسم بک پرسپکتیو نشان دهید تا مشتریان بیشتر از شما بدانند؟ نتیجه‌ بسیار ساده است.

A Quick-Start Guide to Measuring Your Content Marketing Efforts

کار شما در قالب یک بازاریاب محتوا این است که به رئیس رنگ پول را نشان بدید – نه بازدهی، نه لینک – پ وو ل.  Mike King در مورد راه‌های شروع و رشد به‌ طور موثر می‌گوید که با اندازه‌گیری تلاش‌های شما در زمینه‌ی بازاریابی محتوا مشخص می‌گردد.

۵ Steps to Revising Your Content Marketing Strategy to Attract and Retain Future Customers

هر چه شما یک محصول برای شروع کار داشته‌ باشید، این پنج راه برای جذب و حفظ آینده‌ی مشتریان برای سرویس یا محصولتان است.

How to Use Customer Experience Maps to Develop a Winning Content Marketing Strategy

۸۰ درصد از بازار کسب و کار می‌گویند که یک تجربه‌ی بسیار عالی را به مشتری ارائه می‌کنند. اما فقط ۸ درصد از مشتریان به آنچه فروشنده ارائه می‌دهد ایمان دارند. این اختلافی بسیار بزرگ است. چرا شکافی به این بزرگی؟

۱۳ Simple Questions to Help You Draft a Winning Content Strategy

از خود این سوالات را بپرسید و منابع موجود در این مطلب پاسخ شما را می‌دهند.

How to Create a Visual Brand and Fight the Dark Forces

ما باید چه چیزی در مورد ساخت یک محصول مجازی از Star Wars بدانیم؟ مطالب جالب را در مورد فروش محصولات مجازی را از Rafal Tomal یاد بگیرید.

The 5 Keys to Content Marketing Mastery

اگر از یک بازاریاب محتوای معمولی بودن خوشحال هستید، پس از پست خوشتان نخواهد آمد. اما اگر می‌خواهید به بهترین بازاریاب محتوا تبدیل شوید، این ۵ استراتژی جالب را مطالعه کنید.

The Old-School Content Marketing Strategy that Scores Freelance Writing Clients

خب اکنون اینترنت جایگاه خود را در هر راه پیدا کرده است، اگر نمی‌خواهید رویکرد به گرفتن مشتریان بیشتر آزاد در زباله دانی بازاریابی استفاده کنید – بله هنوز کار می‌کند. شگفت انگیز هم کار می‌کند.


قسمت دوم توضیحات در مورد مقاله‌های دیگر را از دست ندهید.

منبع: [su_button url=”http://www.copyblogger.com/content-marketing-codex/” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]copyblogger[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....