حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه‌گشایی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال + داک کانتینیوم

نوشته

8 سال قبل | 26 دیدگاه | ترنجی

لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال اولین و جدیدترین پرچمدار ساخت مایکروسافت است که با ویژگی‌های جدید خود نسبت به رقبا٬ از ابتدای کار قصد خط و نشان کشیدن برای آن‌ها را دارد. مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس‌ال به‌تازگی در برخی از کشور‌ها توزیع شده است و یکی از کاربران ترنجی٬ فیلم جعبه‌گشایی این گوشی ویندوزی را برای ما ارسال کرده است.با ترنجی همراه باشید.

لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال جایگزین شایسته‌ی لومیا ۱۵۲۰ است که بعد از مدت‌ها انتظار٬ مهرماه امسال توسط اهالی ردموند معرفی شد. این لومیا از یک صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی با رزولوشن QUAD HD از جنس OLED بهره می‌برد. قلب پردازشی لومیای جدید٬ اسنپدراگون ۸۱۰ است که پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ آن‌ را همراهی می‌کند. دوربین این لومیا یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی می‌باشد که فلش سه‌گانه‌ی آن یکی از بهترین نمونه‌ها در بین گوشی‌های همراه می‌باشد.

لومیا 950 ایکس‌ ال

در ویدیوی زیر که توسط یکی از کاربران خوب وب‌سایت ترنجی به نام آقای احمد اقدامی که در کشور سوییس ساکن می‌باشند٬ تهیه شده و برای ترنجی ارسال شده است. با هم به تماشای ویدیوی جعبه‌ گشایی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال می‌نشینیم.

[aparat]http://www.aparat.com/v/TIM2R[/aparat]

همانطور که در ویدیو دیدید٬ در جعبه‌ی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال خبری از کانتینیوم داک و هندزفری نیست و کاربر باید آن‌ها را به صورت جداگانه تهیه کند. در جعبه‌ی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال یک کابل USB Type-C وجود دارد که سر دیگر آن USB 3 است و می‌توان از آن برای اتصال به رایانه استفاده کرد.

در جعبه‌ی کانتینیوم داک نیز یک داک کانتینیوم٬ به همراه یک کابل که دو سر آن USB Type-C است یافت می‌شود و میتوان از کابل برای اتصال به داک استفاده کرد. در جعبه یک آداپتور برای شارژ داک کانتینیوم وجود دارد.

طبق گفته‌ی آقای اقدامی٬ مایکروسافت و اپراتور‌های فروشنده‌ی لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال در تبلیغ این پرچمدار از عبارت کامپیوتری در جیب شما استفاده کرده‌اند. لومیا ۹۵۰ ایکس‌ ال از سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند. ظاهرا این پرچمدار ویندوزی برخلاف آنکه برخی از کاربران گمان می‌کردند٬ دارای جنس با کیفیتی است و این گوشی بسیار خوش دست می‌باشد.

با تشکر از آقای احمد اقدامی برای ارسال این ویدیو برای ترنجی

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmadreza1331

مبارکتون باشه جناب اقدامی .
تا قبل از جعبه گشایی و شنیده هایی که درموردش بشنوم ، ینی وقتی که تازه معرفی شده بود ، خیلی دوسش داشتم اما کلا نظرم راجبش تغییر کرد. سرعت نه چندان عالیش ، دوربین خوب اما نه چیزی که ازش انتظار میرفت . و الان هم که نداشتن هندزفری و داک شارژ .
به نظر من بین سه فبلت های ۲۰۱۵ :
زد ۵ پریمیوم و نوت ۵ در رده اول .
لومیا ایکس ال تو رده دوم .
در نوع خودشون بهترینن .
باتشکر

mehdimghi

منم میخواستم این گوشی رو بخرم اما وقتی نبود ثبات تصمیم گیری برای ویندوز فون رو از مایکروسافت دیدم پشیمون شدم. جلوی z5 premium هم از لحاظ سرعت کم آورد. در جای دیگه از s6 سامسونگ.
حرفهای بالمر هم پشیمونم کرد. همچنین خود وین فونی ها که خسته شدن و مینالن.
الان از لحاظ کیفیت نرم افزار در حد آندروید و ios نیست. بازی مهم نیست اما واقعا بعضی وقتها مهم میشه مثلا بازی The wolf among us در اندروید که نمیشه بازی نکرد.
منتظر نوت سامسونگ میمونم انشالله که هم فورس تاچ داشته باشه هم حافظه خارجی. یا حداقل ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی.
من سونی z داشتم خوب بود الجی g3 الان دارم جالب نیست .
گوشی بعدیم با این وضع مایکروسافت فکر کنم سامسونگ یا آیفون یا سونی باشه.

Mehran

تو تکلیفت با خودت هم مشخص نیست که میخوای چی بخری :negative: :negative:
واقعا خسته نشدی از ده ها کامنتی که توی چند ماه گذشته توی این سایت و سایت همسایه گذاشتی اونم با یه موضوع تکراری!!!؟؟؟
آخه اگه الجی بده چرا نمیفروشی ؟؟
پ.ن:جالبی کار اینجاست که میگه سونی z داشتم خوب بود.g3 دارم جالب نیست آخه یکی نیست بهت بگه چرا اونو فروختی؟؟
چیه اون اکسپریا z خوب بوده. باتری؟؟دوربین؟؟صفحه نمایش؟؟اسپیکر؟؟

Moazez

ایشون منظورش این نیست که z از g3 بهتره. منظورش اینه کسی که سونی دستش بگیره الجی براش جالب نیست. البته ایشون کلا خودشونم نمیدونن چی میخوان.

mohsen930

کمبود بازی درسته ،اما تو دوربین رقیب نداره به عنوان یه عکاس میگم،در زمینه سرعت هم تقصیر مایکروسافت هست که با بیلد پیش نمایش گوشی پرچمدار میده بیرون یه دو ماه دیگه که نسخه نهایی بیاد ماجرای سرعت حل خواهد شد

Ali

تو رو خدا سامسونگ نخر..اخه بووه…بدرد نمیحوره..اشغاله.اپدیت نمیده..الزایمر داره.نخر عزیزم نخر..

bvb

آقا شما کلن از اون اول معلوم بود سنگ سونیو به سینه میزنی یه ساله فقط داری چرت و پرت مینویسی از الجی بد میگی آخرشم تمجید از سونی عزیزم تو رو خدا برو زد۵پرمیوم بخر همه ی ما رو راحت کن الان از پشت صحنه اشاره میکنن فنای سونی دارن میگن تو رو خدا سونی نخر

SONY 1946

واقعا با گوشی بد قیافه ای مواجه هستیم 🙁

a_041

به نظر من که زیباست . گوشی هر چی ساده تر قشنگ تر
البته به عنوان یه طراح میگم . خیلی از مردم عاشق طراحی های شلوغ هستن

Shahspik

از کجا خریدید؟
——
عاهان، حله حله.

Moazez

بعد از مقایسه با پریمیوم کلا نظرم در موردش عوض شد. تو هیچی بهتر از پریمیوم نبود. کلا ماکروسافت هم کنسول و هم اسمارت فون زیر سونیه.

hassani mohammad

دوست عزیز واقعا اطمینان داری مایکرو زیر سونی قرار میگیره عجب نمیخوام بگم تعصب داری فقط تا همین حد میگم لومیا۸۲۰ من که مال سال ۲۰۱۲ هست در مقابل اکسپریا زد که پرچمدار بود هم تاچ بهتر داره هم سرعت هم دوربین فوق العاده فقط میخوام بگم ببین میان رده هست من برند سونی رو خیلی دوست دارم من رنگ سفید گوشی رو دوست دارم ولی این گوشی رنگ مشکیش عالیه مایکرو ناامیدم کرد ایکاش پرچمدارش رو با متریال خاص میداد بیرون ولی همین که شبیه بقیه دنبال اسکنر اثر انگشت نرفت قبولش دارم بالاخره جایگزین ۸۲۰ م اومد دوستان خواهش میکنم کیفیت کامنت ها رو بالا ببرید البته تعصب هم داشته باشید نه بی جا ممنون moazez

Moazez

الان کامنت شما با کیفیت بود؟ ما الانو داریم میگیم کاری به z نداریم. در ضمن هرکی طرفدار هر برندی باشه و حرف حق بزنه از کی تاحالا حرفش میشه تعصب؟ ماکرو هرچی که ساخته و سونی هم همونو ساخته زیر سونی بوده همیشه. این حقیقته باید قبول کنی. در ضمن گوشی شماهم ساخته نوکیا بوده.

amir nazeriyeh

حقیقت از نظر moazez: همه محصولات سونی رتبه اول در جهان هستند و بقیه برندها واسه رتبه دوم تلاش می کنند.

Moazez

بشما ربطی نداره حقیقت از نظر من چیه. هروقت حرف غلطی زدم شما بیا ایرادشو بگیر.زبون همه پیش من کوتاهه بخاطر اینه که تمام حرفام حقیقت و طی تجربه بدست اومده

amir nazeriyeh

عزیز برادر شما قبل از مقایسه هم نظرت همین بوده.

Moazez

خوشمزه.

ahmadtiger

یادش بخیر معزز پی سی واره فقید که واسه توجیه ضعفه دوربییینه گوشیایه سونی در برابره قباش آپدیت نبودنو، به روز نبودن فریموره گوشیو واسمون علم میکردی الان آزمایشی بودن بیلده رویه لومیا شده کمبودن عقله مایکروسافت. صد رحمت به آفتاب پرست

حالا گذشته از این دوسته وضعیت معلوممون به نظرم گوشیه زیباییم هست بر خلافه اونچه که بیشتره وقتا بیان میشه البته میتونست بهترم باشه که امیدوارم تو سرفیس فون یه طراحی انقلابیو شاهد باشیم

bvb

خخخخ معزز تنهایی به این نتیجه رسیدی یا از خانواده هم کمک گرفتی؟ احتمالا برتری لومیا تو صفحه نمایش و دوربین و مالتی تسکینگ( با بیلد آزمایشی) راه اندازی سریع تر و ….. موردای مهمی نبوده ایشون ازش رد شده فعلن سکوت کنی برات بهتره معزز

Moazez

شما شدیدا به یک چشم پزشک نیاز داری. چرا فکر میکنی هیچکس فیلمو ندید و تو دیدیش؟!!! برتری صغحه نمایش؟!!!!خخخخخ. آره دیدیم چقدر برتره. اونکه نوت۵ بود هنوز به z3 نرسیده حالا چطور انتظار داری لومیا از z5اونم پریمویمش بهتر باشه؟!!! مالتی تسکینگم جوک قشنگی بود؟کجاش بهتر بود؟ احتمالا شما هم برتری پریمویم در دوربین، در سرعت بازکردن اپلیکیشن، وب گردی ندیدی. حالا برتریش تو صفحه نمایشو جنس بدنه، طراحی و اسپیکر و باتری که جای خود دارد. این آزمایشی هم خدا ازت نگیره وگرنه نمیدونستی چه بهانه ای جور کنی. احتمالا ماکروسافت عقلش کمه که گوشی آزمایشی رو میفرسته بازار. یا طرفداراشو احمق فرض کرده. در ضمن لگ های لومیا هم که تابلو بود. خودتم دیدی چجوری له شد ۹۵۰٫ پس هیییییسسسسس

riofarina

باتری بد
نبود هندزفری
روزیم نیست خبر از آپدیت رفه اشکال برای وینفون نباشه.
من که دیگه منصرف شدم همون آندروید بهتره.
ذوق داشتم بالاخره یه گوشی غیر آندرویدی خوب میخرم ولی انگار هنوز مایکی تصمیم نگرفته یه محصول نهایی بده بیرون و این دو گوشی بیشتر حس گوشی های تست و القا میکنه.

Ali

منم دقیقا فاز مایکروسافت رو با این همه بیلد ازمایشی و بازهم وجود این همه باگ درک نمیکنم.صد رحمت به آی او اس۸

amir nazeriyeh

دوست گلم خیلی خوبه که در مورد چیزی که میخوای بخری تحقیق میکنی. اما خیلی به شایعات توجهی نکن. ویندوز یک سرویس هست دائم آپدیت میشه.

hassani mohammad

با تشکر از دوست عزیز به خاطر نقدشون من نگفتم کیفیت کامنت هام بالاست گفتم بیاید کامنت های بهتری بنویسیم دوست عزیز من نگفتم گوشی های سری لومیا بی اشکال هستن ولی امکانات فوق العاده ای دارن برا من مهمه گوشیم که مال سال ۲۰۱۲هست امکان کار با دستکش داره چون وقتی رفتم کوه نمیتونستم دستکشم رو در بیارم اینم میگم تلگرام وین فون رو اعصابه ولی وقتی بری کوه اصلا اینترنت نداری که بخوای تلگرام داشته باشی من مجبور نیستم وین۱۰که نهایی نشده وپایداری نداره نصب کنم من با همون آپدیت دنیم کارم در میره لزومی نداره خودم رو گرفتار بیلدهای مضخرف کنم شک نکنید تمام گوشی های مایکرو همون گوشی های نوکیا هستن قبول دارم نبود برنامه اذیت میکنه من منتظرم وین ۱۰رسمی بیاد اون موقع تصمیم میگیرم این کامنتم با لومیا۸۲۰نوشتم ولی خدایی اینکه پیام ریپورت به صورت پیام جداگانه میاد خیلی رو اعصابه از مایکرو بعیده این واقعا یه نقص تو سیستم عامله

MOHAMMAD

همه ی شرکتا سعی میکنن تعداد کابل ها و سیم ها رو کم کنن این برعکسهcomment image

Moazez

آره دقیقا مثل کنسولش که با اون هیکل یه منبع تغذیه خارجی هم براش گذاشته،نکرده بذاره داخل. ماکروسافت یک شرکتیه که تو نرم افزار غوله ولی تو الکترونیک و سخت افزار ضعیفه و شاید در حد سامسونگ باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com