حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از پنل جلویی شیائومی Mi 5 فاش شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در طول چند روز گذشته، شایعات زیادی از شیائومی Mi 5 منتشر شده است؛ گوشی پرچم‌داری که به‌گفته‌ی مدیرعامل شیائومی، ارزش انتظار دارد. رندرهایی نیز از این مدل منتشر شده است که در برخی موارد، با یک‌دیگر تضاد دارند. به‌تازگی، تصاویری از شیائومی Mi 5 فاش شده که پنل جلویی این گوشی را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در این تصاویر، اولین موردی که جلب‌توجه می‌کند؛ دکمه‌ فیزیکی Home است. انتظار می‌رود در این دکمه، حسگر اثرانگشت شیائومی Mi 5 جای گرفته باشد؛ با این‌حال، چندان بعید نیست که شیائومی، بخواهد این دکمه را به‌ امضای خود در پرچم‌دار جدیدش مبدل نماید.

Xiaomi Mi 5

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، شیائومی Mi 5 از یک زبان‌طراحی گرد بهره می‌برد. پیش‌تر نیز، تصاویری از این گوشی منتشر شد که نبود لوگوی Mi در قسمت جلویی آن، امری عجیب به‌نظر می‌رسید.

در پشت پنل جلویی (تصویر دوم)، تمامی اتصالات این گوشی به‌چشم می‌خورد. شایعه شده است که شیائومی Mi 5 به یک نمایشگر ۵ یا ۵٫۲ اینچی با وضوح Full HD مجهز خواهد بود.

Xiaomi Mi 5

از دیگر مشخصات احتمالی این مدل، می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام، ۴ گیگابایت رم، دوربین‌اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و پورت USB-C اشاره کرد. احتمالاً شیائومی Mi 5 با بدنه‌ای تمام‌فلزی در سه‌رنگ نقره‌ای، طلایی و رز طلایی عرضه خواهد شد.

البته فعلاً شایعات ضد و نقیص زیادی از این مدل منتشر شده است که تنها شیائومی با اعلام‌رسمی، می‌تواند به آن‌ها پایان بدهد. پیش‌تر در ترنجی خواندید که شیائومی Mi 5 احتمالاً به یک سنسور سری ۱۰۰۰ از FPC مجهز شده است و در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن‌ماه) معرفی خواهد شد. عرضه این گوشی بنابر شایعات، در فوریه آغاز می‌شود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/xiaomi_mi_5_seemingly_has_its_front_panel_leaked-news-15481.php” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.R.P

این گوشی همرو هایپ کرده لامذهب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی