حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: Avast Cleanup ؛ حذف فایل های اضافه

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

“حافظه کافی موجود نیست” یکی از دردآور ترین پیام هایی هست که هر فرد در زندگی‌اش به آن برخورد می‌کند و برای رفع این مشکل ، بازی و برنامه هایی که هر صد سال یک بار بازشان می‌کنیم را پاک می‌کنیم و دوباره با همین پیغام مواجه می‌شویم! در ادامه با ترنجی همراه باشید…

برای رفع این مشکل روش های زیادی مانند پاک کردن تصاویر و برنامه های بی مصرف وجود دارد ولی با استفاده از این برنامه می‌توان بدون تلاش و صرف وقت زیاد، حجم نسبتا بالایی از حافظه تلفن همراه خود را خالی کنید. Avast Cleanup  نام نرم افزاری بسیار کاربردی است که به شما برای پاک کردن فایل های اضافه و مخفی کمک می‌کند. همچنین با استفاده از این برنامه ، سرعت تلفن همراهتان به مقدار قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد.

 این اپلیکیشن میتواند با پاکسازی حافظه نهانگاهی (کش) دیگر اپلیکیشن ها، فایل های به درد نخور، تصاویر بند انگشتی بی استفاده و به جا مانده از فایل های تصویری، فایل های صوتی تصویری بی استفاده و حذف برنامه های غیر ضروری سرعت سیستم اندرویدی شما را افزایش داده و عملکرد آن را بهبود بخشد. ابزار تقویت و پاکسازی در این اپلیکیشن می تواند با پاک کردن فایل های به درد نخور فضای قابل توجهی از گوشی شما را آزاد کند که باعث عملکرد سریعتر آن نیز خواهد شد.

کار با این برنامه بسیار راحت می‌باشد و فقط بعد از اجرای برنامه کافیست دکمه Safe Clean را فشار دهید تا برنامه به صورت خودکار شروع به کار کند.این برنامه که از ساخته های شرکت امنیتی Avast software می‌باشد جزء برترین برنامه های موجود در زمینه حذف فایل های اضافه و افزایش سرعت تلفن همراه است پس حتما این برنامه را دانلود کنید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

AVAST CLEANUP & BOOST-icon

AVAST CLEANUP & BOOST

Avast software

اندروید

۹٫۲۳مگابایت

قیمت: رایگان

اندروید مورد نیاز : ۴٫۱, ۴٫۱٫۱

IMG_20150808_140935

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

فکر کنم clean master بهتر از اینه البته تو گوشیای سامی تو اخرین اپدیت amart manager هم کار اینارو میکنه که عالیه

iman

اصلا نیازی به این برنامه های بیخود نیست !
شما تشریف ببرید به این آدرس
Setting
Storage
Cache
روی Cache یک بار لمس کنید و پیغامی که بهتون داد رو تایید کنید (ok) !
به همین سادگی کش گوشی شما صفر میشه و تمام فایل های JUNK پاک میشن !
“تست شده رو گوشی اکسپریا زد۱ و زد۲ و نکسوس۵”

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سروش نصرپور
سروش هستم. گرافیست ترنجی و عاشق دنیای اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی