حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

زمان‌ عرضه اندروید ۶٫۰ و اندروید ۶٫۰٫۱ برای محصولات اچ‌تی‌سی، فاش شد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

باتوجه به سابقه اچ‌تی‌سی در به‌روزرسانی محصولات خود، به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی یکی از سازندگانی است که به پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات خود، همواره اهمیت می‌دهد. این شرکت تایوانی، از جمله سازندگانی است که لیست زمان‌عرضه به‌روزرسانی اندروید مارشمالو را برای محصولات خود منتشر کرد و حتی اچ‌تی‌سی وان A9 را با این نسخه عرضه کرد؛ وان A9 از معدود محصولاتی است که با این نسخه از سیستم‌عامل‌ اندروید، ارایه می‌شود. به‌همین منظور، اچ‌تی‌سی برروی به‌روزرسانی اندروید مارشمالو و نسخه جدید آن یعنی اندروید ۶٫۰٫۱ که به‌تازگی معرفی شده، مشغول به‌کار است و حتی برخی از محصولات خود را در در این ماه به‌روز خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر درباره گوشی‌های اچ‌تی‌سی که به اندروید ۶٫۰٫۱ و ۶٫۰ به‌روز می‌شوند، همراه ترنجی باشید.

یک شایعه‌پرداز که به انتشار اطلاعات درست مشهور است، جدولی را منتشر کرده که زمان انتشار جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را برای گوشی‌های اچ‌تی‌سی نشان می‌دهد. در واقع، تمامی مدل‌های میان‌رده و گران‌قیمت اچ‌تی‌سی سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی به اندروید مارشمالو با رابط‌کاربری اختصاصی اچ‌تی‌سی سنس ۷٫۰ به‌روز خواهند شد.

او هم‌چنین اشاره می‌کند به نسخه‌های دو سیم‌کارته مدل‌های درج‌شده در جدول، این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد اگرچه ممکن است عرضه به‌روزرسانی برای آن‌ها، مدتی به‌طول بیانجامد. در نهایت، این شایعه‌پرداز اعلام کرده است که این جدول، امکان دارد پس از مدتی، تغییر نماید؛ به‌روزرسانی برای برخی مدل‌ها لغو شود یا اچ‌تی‌سی، عرضه اندروید مارشمالو را برای آن‌ها، به تأخیر بیاندازد.حتی باتوجه به اعلام این شایعه‌پرداز، هنوز نمی‌توان از صحت این جدول اطمینان داشت.

HTC-Schedule-For-Android-Marshmallow

براساس جدول منتشرشده، اچ‌تی‌سی وان M7 دیگر توسط اچ‌تی‌سی به‌روزرسانی نخواهد شد و ممکن است تنها چندین به‌روزرسانی امنیتی دریافت نماید؛ بنابراین، اندروید ۵٫۰٫۲، آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل است که به‌طور رسمی برای این مدل عرضه شده. در اوایل سه‌ماهه اول سال ۲۰۱۶ میلادی، اچ‌تی‌سی A9 به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰٫۱ را دریافت خواهد کرد. اچ‌تی‌سی وان M9، به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ را در اواخر ماه جاری میلادی و اندروید ۶٫۰٫۱ را در سه‌ماهه اول سال آینده دریافت می‌کند. برخی از گوشی‌های اچ‌تی‌سی، به‌روزرسانی را اندروید ۵٫۱ را دریافت نکرده و مستقیماً به اندروید ۶٫۰ به‌روز خواهند شد؛ از جمله آن‌ها می‌توان به وان M9+، وان ME، وان M9+ نسخه Supreme، وان (M8)، وان (E8) و وان M8s اشاره کرد. آخرین مدل ذکر شده، به‌روزرسانی فوق را در سه‌ماهه دوم سال آینده دریافت خواهد کرد و بقیه مدل‌ها در سه‌ماهه اول ۲۰۱۶، این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.

در بخش میان‌رده، اچ‌تی‌سی Butterfly 3 ظاهراً از به‌روزرسانی به اندروید ۶٫۰ منع شده و به نسخه جدیدتر آن یعنی اندروید ۶٫۰٫۱ به‌روز می‌شود. هر سه‌مدل اچ‌تی‌سی Butterfly 2، Desire 826 و Desire 820 به‌روزرسانی اندروید ۵٫۱ و اندروید ۶٫۰ دریافت نکرده و مستقیماً به اندروید ۶٫۰٫۱ در سه‌ماهه دوم سال آینده به‌روزرسانی خواهد شد. عرضه به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰٫۱ برای اچ‌تی‌سی Desire Eye که برای نسخه ژاپنی آن تنها اندروید ۵٫۱ عرضه شده است، در حال بررسی بوده و مشخص نیست. به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰٫۱ برای اچ‌تی‌سی Desire 816 در حال ارزیابی است ولی بدون دریافت اندروید ۵٫۱، به اندروید ۶٫۰ در سه‌ماهه دوم سال آینده به‌روزرسانی خواهد شد. Desire 626 مستقیماً به اندروید ۶٫۰٫۱ در سه‌ماهه دوم به‌روزرسانی خواهد شد و Desire 526 در سه‌ماهه دوم، به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰ را دریافت می‌کند؛ به‌روزرسانی اندروید ۶٫۰٫۱ برای این مدل، در حال ارزیابی است.

 [su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/htcs-android-6-0-marshmallow-update-schedule-got-leaked.html” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

M7کاش به اندروید ۶ اپدیت میشد،چون قدرتش و داره و هم خیلیا دلشون نمیخواد بفروشنش.

من یکیشو دارم تو خونه عالیه،کاش اپدیت میشد.

Ali

از کاستوم رام هایی که برپایه رام رسمی هستن غافل نشو..خیلی خوبن..مثلا سنس جدید و خیلی قابلیت های خوب دیگه

Javad

بنظر من Desire 820S انصافا گوشی خوبی هست تقریبا یک ماه داشتم و فوق العاده راضی بودم ازش. منتها به دلیل شرایط بد مالی اون موقع مجبور شدم بفروشمش. 😥 خیلی دوستش داشتم از همه نظر واقعا نیازهای من رو براورده میکرد :mail: خیلی دوست دارم دوباره بخرمش برای من که نیازی به گوشی پرچمدار ندارم و میان رده هم کاملا کارم رو راه میندازه واقعا گزینه ایده آلی بود :mail:

Sajjad

M7 ???????????
لامصبا همینجور که ۲_۳ ماه ملتو علاف میکنین….یخوده فاصله ها رو کم کنین نه که یه گوشی بخاطر میان رده بودن ۹ ماه بعد بره ۶

Mohammad Soly

چرا انقدر دیر؟ درود بر سونی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی