حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی نکسوس ۲۰۱۶ را با چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد ساخت؟ 

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

امسال برای اولین بار شرکت چینی هوآوی یک دستگاه نکسوس ۶p را ساخت که دستگاهی قدرتمند به‌نظر می‌رسد. اگرچه گوگل هنوز تأیید نکرده است که می‌خواهد نکسوس ۲۰۱۶ را هم با همکاری کدام شرکت بسازد، شایعات درباره ساخت نکسوس جدید به‌وسیله‌ی هواوی آغاز شده‌اند.

در حال حاضر فردی به نام جی تانگ برخی از مشخصات درمورد نکسوس ۲۰۱۶ هوآوی را فاش کرده است و گفته‌شده که قلب تپنده‌ی نکسوس جدید که به‌احتمال‌زیاد توسط هوآوی ساخته خواهد شد، اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود.

شرکت کوالکام امروز در اسیا و در کشور چین از چیپ جدید خود پرده‌برداری کرد و گفته است که بیش از ۷۰ دستگاه از آن استفاده خواهند کرد، بنابراین امکان دارد که نکسوس ۲۰۱۶ با چیپ قدرتمند اسنپدراگون ۸۲۰ معرفی شود و جز همان گوشی‌ها باشد.

nexus-2016-snapdragon-820

به‌غیراز این شرکت‌های زیاد دیگری نیز هستند که می‌خواهند از این تراشه در دستگاه‌های خود استفاده کنند به‌طوری‌که می‌توان انتظار داشت پرچم‌دار بعدی شیائومی یعنی می ۵ اولین اسمارت فونی باشد که به آن مجهز خواهد شد. همچنین گفته‌شده است که گلکسی اس ۷، پرچمدار سامسونگ هم با این چیپ روانه بازار خواهد شد. البته بر طبق گزارشات علاوه بر شرکت‌هایی همچون سونی،آل جی، موتورولا و زد تی‌ای، میزو نیز در صف مصرف‌کنندگان اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد بود. بسیار خب، اغلب اسمارت فون شرکت‌های حاضر در بازار مجهز به این تراشه خواهند بود!

ما کارکرد اولیه اسنپدراگون ۸۲۰ را مشاهده کردیم و به‌واقع قدرتمند بود و می‌تواند با رقبای خود مقایسه شود. نظر شما چیست؟ آیا موافق نکسوس با طعم هوآوی هستید؟

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2015/12/11/huawei-made-nexus-2016-will-likely-feature-snapdragon-820/” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samsung--Electronics

هوآوی نکسوس ۲۰۱۶ را با چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ خواهد ساخت؟ :unsure:
هواوی اصلا نکسوس جدید را نخواهد ساخت. نباید هم بسازه :whistle: :whistle:
آیا موافق نکسوس با طعم هوآوی هستید؟ نکسوس با طعم هواوی اصلا نکسوس نیست که بخوایم موافق باشیم یا نه 😉 :mail:

Hemad Poursafar

به نظر من جای اینکه هی به هوآوی بخاطر اینکه برند چینی هستش خرده بگیریم بهتره ببینیم در عمل چیکار میکنه
هوآوی رشد قابل توجه ایی داشته دوسته عزیز و گوشی هاش دارن به سمت خوبی پیش میرن چه از لحاظ کیفیت چه از لحاظ سخت افزار و نرم افزار
لطفا متعصب نباشید :rose: فن هوآوی نیستم گوشیم نت ۴

حسین

نه مثل این که گوگل پوست کلفت تر از این حرفاست !!! این همه انتقاد شد از این گوشی و اون ها رو پشم هم حساب نکرد گوگل . صلاح مملکت خویش خسروان دانند!!

SONY 1946

اگه نکسوس بعدی بده به هواوی دیگه باید برای گوگل تاسف خورد :scratch: :wacko: :negative:

HiKa

اچ تی سی، سونی، الجی، سامسونگ! تا وقتی اینا هستن چرا باید بده هوآوی که مثل ۶p گند زده بشه توش؟!

massoud

جواب شما فقط یه چیزه…بازار بزرگ چین با بیش از یک میلیارد نفر جمعیت که تا حالا از دست گوگل دور نگه داشته شده!!

حسین

دوست عزیز اگه می گفتی مغولستان شاید یه چیزی می شد ولی این چین هست . چینی که شرکت وان پلاس و شیائومی و میزو هم داره که سگ گوشی هاش شرف داره به بنجل های هواوی. گوشی های شیائومی و میزو خودشون رو رقیب اپل حساب می کنن ولی این بنجل ساز هواوی چی ؟؟ .

SAYROS

منتظر آشغالی دیگر از سوی هوآوی و گوگل هستیم.

نکسوس ۵ ایکس عشقه. گوگل باید با الجی یا سامسونگ کار کنه.

SAYROS

دوستان ی سوال هم داشتم. ببخشید بی ربطه. مگه نسخه تک سیم زد۵ وارد ایران شده که با قیمت ۲۰۴۰ منیفروشنش تو شهر من؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی