حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت: به‌روزرسانی پاییزی ویندوز ۱۰ موبایل در راه است

نوشته

8 سال قبل | 7 دیدگاه | ترنجی

مایکروسافت، هم‌چنان برروی توسعه به‌روزرسانی ویندوز ۱۰ موبایل مشغول است تا این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های ویندوزفونی آماده نماید. این شرکت، به‌تازگی از به‌روزرسانی با نام «به‌روزرسانی پاییز ۲۰۱۵» خبرداده است که پیشرفت‌های قابل‌توجه‌ای را با خود در این پلت‌فرم به‌ارمغان می‌آورد. همراه ترنجی باشید.

البته هنوز مشخص‌ نیست که این به‌روزرسانی هم‌زمان با انتشار عمومی ویندوز ۱۰ موبایل، عرضه می‌شود یا خیر؛ باید یادآوری کرد که ویندوز ۱۰ موبایل برای کاربران برنامه ویندوز اینسایدر و خریداران لومیا ۹۵۰، لومیا ۹۵۰XL و لومیا ۵۵۰ در دسترس است. امیدواریم مایکروسافت به‌یاد داشته باشد که تا انتهای پاییز، زمان کمی باقی مانده است و باید هرچه زودتر، این به‌روزرسانی را عرضه نماید.

اعلام شده است که این به‌روزرسانی، پیشرفت‌های قابل‌توجه‌ای را در برنامه Photos اعمال می‌کند؛ این برنامه، هنوز از قابلیت‌هایی مشابه با نسخه‌ویندوزی خود محروم مانده است (اگرچه باتوجه به تلاش مایکروسافت برای هم‌سو کردن دو سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۰ موبایل، برنامه‌های هردو پلت‌فرم باید عملکرد یکسانی داشته باشند).

در یک سند درباره برنامه Photos آمده است:

در هنگام‌عرضه ویندوز ۱۰ موبایل، تجربه آلبوم تصاویر مشابه نسخه ویندوزی خود خواهد بود. قابلیت‌های کامل در ویندوز ۱۰ موبایل به‌همراه آلبوم instant photo و افزایش خودکار کیفیت تصویر، برای به‌روزرسانی پاییزی درنظر گرفته شده است.

به‌گفته‌ی مایکروسافت، انتشار عمومی ویندوز ۱۰ موبایل در ماه جاری آغاز خواهد شد؛ البته این شرکت، هنوز زمان مشخصی را اعلام نکرده است. گزارشاتی پیش‌تر، مدعی بودند که انتشار عمومی ویندوز ۱۰ موبایل در مراحل اولیه‌ خود به‌‌سر می‌برد. این ادعا باتوجه به موفقیت مایکروسافت برای عرضه به‌روزرسانی‌ها بدون نیاز به توافق اپراتورها رد می‌شود.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-now-says-that-a-windows-10-mobile-fall-2015-update-is-on-its-way-497464.shtml” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

به به به…مبارکا باشه
نویسنده های ترنجی از خواب پا شدن بالاخره!

Mahdi Mng

ترونجی جون خیلی حال میکنم،خبرای ویندوز موبایل رو پشتیبانی میکنی، :yahoo:

trojan

والا من که خسته شدم.هر وقت اومد خوش اومد.کامل باشه و سر کار نباشیم بقیش مهم نی…… الان چندین ماه هست اینسایدر دارم و انقد هارد ریست و دانگرید کردم خسته شدم

Jahandar

امیدواریم ترنجی به‌یاد داشته باشد که در حال حاضر در ایران پاییز است ، اما اروپا و آمریکا و … در ماه آخر زمستان ۲۰۱۵ میلادی به سر می‌برند .

ظاهرا این لفظ پاییز ، فقط نام‌گذاری مایکروسافت برای این آپدیت است و ربطی به زمان فعلی ندارد .

Jahandar

شما که ماشین ترجمه نیستید و اگر اون سایت اشتباه کرده بود ، شما باید خودتون تصحیحش کنید . این ایراد در متن مهم نیست ، اما اینکه شما چجوری ترجمه کنید به نظرم مورد مهمیه .
علی ای حال در لینک منبع اینگونه نوشته :

However, the clock is certainly ticking because there are only 20 days left from this year.

گفته سال میلادی داره تموم میشه ، نه پاییز .

Rasoul Vakili

من پنج شنبه گوشی لو میا ۶۳۰ را اپدیت کردم خیلی راحت به ویندوز ۱۰ اپدیت شد اما هنوز هم کندی و لک داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی