حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر اساس گزارش کاربران نسل‌های قبلی آیفون، پاپ‌آپ تبلیغات خرید آیفون ۶S در اپ‌استور زیاد شده است

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

اپل سیایت بسیار عجیبی دارد. به یاد دارید در نسخه‌های قبلی iOS اگر شما صاحب آیفون قدیمی بودید، مجبور به آپدیت می‌شدید؟ بدین‌صورت که کم‌کم قسمت‌های مختلف نرم‌افزاری نسخه قبلی ازکارافتاده و مجبور به آپدیت می‌شدید اما اکنون این کار برای خود دستگاه آیفون نیز اتفاق افتاده است. بر اساس گزارش‌های متعدد کاربران، آیفون‌هایی چون مدل ۵S، پاپ‌آپ تبلیغات خرید آیفون ۶S در اپ‌استور زیاد شده است. در ادامه همراه باشید.

گزارش‌های منتشرشده را می‌توانید با جستجو در Twitter و Reddit پیدا کنید. کاربران گفته‌اند که در زمان آپدیت اپلیکیشن های مختلف مخصوصاً با این تبلیغ مواجه شده‌اند که مجبور به انتخاب Skip هستند. این کار اپل همانند یک تبلیغات هدفمند البته برای محصول خودش می‌باشد. از زمانی که آپدیت iOS 9.2 منتشر شد، این تبلیغات بیشتر شده است. در ادامه آمده است که جامعه هدف ارتقا، دارندگان آیفون ۵S – 5 و ۴S است.

Apple-iPhone-6s-ad-01

می‌توان گفت که این حق اپل است که محصول خود را در اپلیکیشن اختصاصی خودش تبلیغ کند. اما به نظر شما این روش درستی خواهد بود؟ تاکنون بنر تبلیغاتی را دیده‌اید؟ البته اگر از شر ارور ۱۰۰۹ راحت شده باشید!

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Owners-of-older-iPhones-are-being-served-iPhone-6s-pop-up-ads-inside-the-App-Store-app_id76581″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mahdi

مسخره هست

حالا اپل تبلیغات گذاشته با یه لحن خیلی آروم میگن حقش هست که تو محصول خودش برای محصول جدید ترش تبلیغ کنه اون وقت وقتی سامسونگ تبلیغات گذاشته بود همچین حرف زده بود

(با ما همراه باشید تا به این اهانت سامسونگ به کاربران نیم‌نگاهی داشته)
( جایی مثل پنل اعلان ها در گوشی‌هایمان جایی بسیار شخصی تلقی می‌شود و نشان دادن تبلیغات در این محیط حرکتی بسیار توهین‌آمیز می‌باشد. این تبلیغات عمدتاً مربوط به کالاهای خود سامسونگ می باشد و جهت بالا بردن فروش جدیدترین گوشی‌های این کمپانی یعنی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ ادج پلاس میباشد

حالا این برای سامسونگ بود این خبر برای اپل خودتون قضاوت کنید

https://toranji.ir/سامسونگ-با-نمایش-تبلیغات-در-گلکسی-ها-کا/

:negative: :negative:

mahdi

جا داره اینجا یه یادی بکنیم از نظر آقای mortal galaxy

http://8pic.ir/images/217ku133mmysvb97vodp.png

mortal galaxy

اولا باید یه احسنت بگم به این حافظه شما.
ثانیا همچین موردی تا حالا نبوده. و سیاست جدید و مسخره ی اپل هست.

بنده اصلا موافق همچین تبلیغی نیستم.
تیم کوک داره هر کاری میکنه برای فروش بیشتر.
به شخصه دوست دارم اپل یه ضرر بده تا به خودش بیاد و اینقدر به فکر فروش نباشه.

من خودم تو این یک سال اخیر به دفعات از سیاست ها و تغییرات اپل اعصابم خورد شده.
اپل داره تغییر میکنه.

saber133

دیگه آقا صدرا حسابی جواب اون دست ادم هایی که دنبال حاشیه بودن رو داد :bye: بای بای خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
———————
ترنجی جان من یک پیگیری برای ارورو ۱۰۰۹ بکن.. پدر مارو در آورد این سری از تمام سری ها بیشتر طول کشیده داستان چیه… یک ایمیلی چیزی بزن یک آماری بگیر یک پست برای این برو کلا آیفون هارو بدون فیلتر شکن فلج کرده :scratch:

mostafasaeedix

saber133
عزیز یه برنامه گذر از تحریم از ایتونز دانلود کن و ب گوشی منتقل کن . بعدشم با گوشی به محض اینکه دانلود شروع شد ف شکنو خاموش کن و با سرعت نت خودت دانلود کن..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....