حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیم‌کوک از کیس باتری اپل آیفون ۶S و برآمدگی آن دفاع می‌کند

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

Smart Battery کیس باتری است که می‌تواند به‌عنوان یک باتری اضافه برای آیفون ۶ و ۶ اس شما باشد. این قاب بی‌سر و صدا رونمایی شد اما پس از رونمایی’ طراحی آن چالش‌های زیادی را برای اپل درست کرد. امروز صبح شاهد بودیم که الجی این طراحی را مورد تمسخر قرار داده و با گفتن لحظه‌ای سکوت برای افرادی که مجبور هستند ان را خریداری کنند، ابراز تأسف کرد. در ادامه همراه باشید تا توضیحات تیم کوک را نیز باهم بخوانیم.

طراحی این قاب به‌شدت از سبک و سیاق رسمی اپل دور است البته این‌که بگوییم کدام اپل بهتر است. اپل بعد از دوران استیو جایز یا قبل از آن؟ تغییراتی زیادی صورت گرفته است اما به سراغ اصلی مطلب برویم. در مراسمی واقع دریکی از اپل استورهای نیویورک، تیم کوک در برابر خبرنگاران قرار گرفت تا به پرسش‌های در رابطه با محصولات اپل پاسخ دهد. کوک دلیل اصلی این طراحی را یعنی برجستگی پشت قاب را آسان بودن نحوه قرار دادن تلفن درون آن و خارج کردنش اعلام کرد!

Apple-Smart-Battery-case.jpg

کوک در ادامه بیان کرد که اگر سرتاسر این قاب باتری قرار می‌گرفت، خم کردن قاب برای ورود و خروج تلفن همراه از آن دچار مشکل می‌شد. قرار گرفتن باتری در وسط کیس باعث شده است که بیرون آوردن و داخل کردن آیفون راحت‌تر باشد. به نظر شما در مورد کیس های مشابه همین است؟ درهرصورت تیم کوک سختی در دیگر قاب‌های مشابه را دلیل اصلی طراحی قاب مذکور می‌داند. در ادامه صحبت‌ها به سراغ باتری ضعیف آیفون رفت.

Apple-Smart-Battery-case.jpg-2

درهرصورت، آنچه که کوک ابراز می‌دارد، چالش اصلی همه طراحان قاب‌های دارای باتری است. بیرون آوردن تلفن همراه از چنین کاورهایی گاهی اوقات بسیار سخت و دشوار خواهد بود. او می‌گوید کاربرانی که روزانه تلفن همراه خود را شارژ می‌کنند، نیازی به این کیس برای شارژ تلفن خود در طول روز ندارند. این محصول برای کسانی طراحی‌شده که مرتباً در حال سفر هستند. بهتر است این‌گونه بگوییم شما با یک پاوربانک همراه رو به رو هستید!

یک پاوربانک همراه با باتری ۱۸۷۷mAh آیا ارزش پرداخت ۹۹ دلار را دارد؟ مسلماً انتخاب‌های بهتر درعین‌حال با طرفیت های بیشتری روبه‌رو خواهد بود. نظر شما چیست؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Tim-Cook-talks-about-the-iPhone-6s-Smart-Battery-Case-and-its-hump_id76535″ target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mammad Gherghi

تیم کوک برو خونه،گند زدی دیگه همش نزن :scratch: :negative:
باز جی ال ایکس شعارش این بود که راحت از جیب در میاد،حالا شعار تو اینه که گوشی راحت از تو قابش در بیاد :negative:
جداً خاک بر سرت

mostafasaeedix

سایت گیمفا با تمام اینکه ازش متنفرم ولی یه سیستم خیلی خوب پیاده کردن واسه کامنتا !
اینکه نظراتی که بیشتر شبیه جفنگ هستنو مخفی میکنه و طرف تا کلیک نکنه رو نظر اون شخص نمایش داده نمیشه ! چی میشد ترنجی هم داشت این قابلیتو…

باشه مرد کوچک باشه به تیم کوک میگیم بره خونه .. امر دیگه ی؟
در ضمن بازم میگم این باتری کیس ک اپل معرفی کرده از هرجی باتری کیس ک تا الان ساخته شده بهتره !
http://appleapps.ir/7-reasons-why-apple-smart-battery-case-is-better-than-other-battery-cases/

Mammad Gherghi

آره امیدوارم این سیستمو بذارن که کامنتای تو بزرگ مرد رو نبینیم
حالا تا صبح بشین به این باتری عشق بورز
اصلاً به تیم کوک جونت عشق بورز ببینیم کجا رو میخوای بگیری
جنبه انتقاد داشته باشید
همه محصولات اپل رو قبول دارم
دارم ولی هر چقد هم خفن باشه این باتری،طراحیش زشته
حالا بگو سامسونگ، سونی الجی بدن،اصلاً همه بد شما خوب،طراحیش زششششششته :negative: :negative:
احتراماً به استحضار میرساند جفنگ هم نظرات خودته B-) :heart:

اميد

آقا محمد قرقى
مثل شماها رو آدم مى بینه، آرزوى تحریمهاى بیشتر مى کنه

Mammad Gherghi

مشاهده میکنیم که برخی دوستان با عزمی راسخ تر از تیم کوکاز کیس باتری اپل آیفون ۶S و برآمدگی آن دفاع می‌کند 😉

Mammad Gherghi

مشاهده میکنیم که برخی دوستان با عزمی راسخ تر از خود تیم کوک از کیس باتری اپل آیفون ۶S و برآمدگی آن دفاع می‌کنند 😉

Javad

من واقعا متوجه نمیشم چطور بعضی ها حاضر نیستند واقعیت ها رو ببینند و صرفا متعصبانه نظر میدن. تا اسم شرکت مورد علاقه شون میاد هرچی که تولید کرده باشه از نظرشون بهترینه حتی اگر سرتا پا ایراد باشه ( افراد خاصی رو مورد خطاب ندارم ). واقعا از لحاظ ظاهری این محصول ضعف های بزرگی داره و زیبای ایفون رو واقعا به چالش میکشه. هیچ کس ازین که مدت بیشتری بتونه از تلفنش استفاده کنه بدش نمیاد منتها بنده به شخصه حاضر نیستم تلفن همراهم رو با این قاب بدقواره از ریخت بندازم. به تصویری که از بغل گذاشته شده نگاه کنید چقدر نا متوازن کرده گوشی رو. به شخصه ترجیح میدم تلفن همراهم دو میلیمتر ضخامت بیشتری داشته باشه ولی باتری بهتری درونش باشه تا من رو از استفاده ازین لوازم جانبی که هزینه اضافی رو به خریدار تحمیل میکنه بی نیاز کنه. ضمنا بنده خطابم فقط به اپل نیست تمام شرکت هایی که قاب های این چنینی برای تلفن های همراه تولید میکنن ازین نقطه ضعف رنج میبرن. بنده منکر این نیستم که این قاب کاربردهای زیادی داره و میتونه گوشی همراه رو زمان بیشتری روشن نگه داره ولی بنظر بنده اگر فکری به حال طراحی نا متوازن و نا متقارن این محصولات نشه خیلی بازار رو تحت تاثیر قرار نخواهد داد .
تمام اینها نظر شخصی بنده هست و امیدوارم به کسی برنخورده باشه :mail:

اميد

آقا جواد بعضى وقتا لازم است که زیبایى فداى کارایى شود. آیفون خاموش با همه زیبایى به چه دردى میخورد. شاید لازم باشد سفرى بروى که در آن به برق دسترسى ندارى، چنین کیسى راه گشا خواهد بود. کسى دوست ندارد، لازم ندارد، استفاده نمى کند. اینکه این همه توهین و مسخره کردن ندارد. من همیشه از محصولات اپل استفاده کردم و فقط از آى او اس لذت برده ام اما تعصب هم ندارم که بگویم این کیس عالى هست، عالى نیست اما بد هم نیست، بد هم بود، دلیل نمیشد آقا محمد قرقى اینطورى کامنت بگذارد. با کامنت ایشان خاک بر دامن تیم کوک هم نمیشینه، فقط آدم پیش خودش میگه حیف اپل که محصولاتش اصلن دم دست همچین آدمهایى بیاد

عليرضا

بعد بگین زشته. هم اینکه طراحی اش دلیل داره هم این همه امکانات اگه سامسونگ و بقیه عرضه دارن خو همین رو ارائه کنن هر چند دور از انتظار نیست فردا کپی شو سامسونگ بزنه :))

۱- دکمه‌ی خاموش و روشن وجود ندارد
۲- اول از باتری کیس استفاده میشود
۳- برای استفاده از پورت هدفون، نیازی به جک اضافه نیست
۴- هماهنگی کامل با آی او اس
۵- امکان شارژ دیوایس و کیس به طور همزمان
۶- طراحی مخصوص برای راحت تر شدن قرار دادن کیس بر روی دیوایس
۷- وجود آنتن کمکی در کیس
۸- قابلیت استفاده از پورت لایتنینگ همزمان با استفاده از کیس

مشخصات باتری: ۷٫۱۳ Whr (وات بر ساعت) – ۱۸۷۷ میلی آمپر در ۳٫۸ ولت
اپل در یک حرکت هوشمندانه بلندگو رو به پایین دستگاه را به یک بلندگو رو به جلو تبدیل کرده است، شاید این امتحانی برای استفاده از این مورد در آیفون‌های آینده باشد!

kamix1353

یه بار هم که سامسونگ نقشی نداشت تو ماجرا پاش رو کشیدی وسط هاااا. 🙂 در ضمن چیزه پیچیده ایی نیست این نمونه کاورها که فرمودید اگر عرضه دارند :rose:

Ari khan

بسه خودتو پاره کردی نماینده اپل توهر مطلبی اینو میفرسته :negative:

kamix1353

داستانی شد برا خودش این کیس.تمام کیسهای باطری دار تقریبا همینطوری هستند.زمخت هستن دیگه.به هر حال بین زیبایی و کارایی بالاتر باید یکی رو انتخاب کرد.واقعا همینطوره که گفته،آدم که قرار نیست هر روز ازش استفاده کنه.فقط به نظرم تنها قسمت بد ماجرا قیمت هست و گرنه بقیه اش جنجالی برای هیچ هست.

احمد

قطعا جای دفاع نداره چون خیلی بدقیافه هست ولی کاربردیه

SONY 1946

این اپل هم با این جنسای بد و گرونش شورشو در اورده دیگه :negative:

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

اقا من یه چیزی میگم تا وقتی یه محصولو از نزدیک ندید نظر ندید
پارسالل قبل معری ایفون ۶ هم به طراح یظاهر گوشی ایرادمیگرفتین ولی پر فروش ترین محصول اپل بود
چون وقتی از نزدیک میبینیش فرق داره یلی بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....