حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی نهایی کورتانا برای iOS و اندروید منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

کورتانا، دستیار صوتی مایکروسافت است که ابتدا برای سیستم‌عامل ویندوز فون عرضه شد. این دستیار صوتی، توانست به محبوبیت خاصی دست پیدا کند و به همین دلیل مایکروسافت، آن را با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه کرد تا کاربران پی‌سی نیز بتوانند از کورتانا استفاده کنند. چندی پیش این شرکت، نسخه‌ی آزمایشی کورتانا را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده بود و امروز، شاهد عرضه‌ نسخه‌ی رسمی آن برای این دو سیستم‌عامل هستیم. در ادامه همراه ترنجی باشید.

دستیار صوتی مایکروسافت، هم‌اکنون در اپ استور iOS و فروشگاه گوگل پلی در کشورهای آمریکا و چین در دسترس است. با استفاده از کورتانا، می‌توانید هر چیزی را در بینگ جست‌وجو کنید؛ همچنین این دستیار صوتی، پیشنهادهایی را بر اساس عادت‌هایتان به شما ارائه می‌دهد.

می‌توانید از دستیار صوتی مایکروسافت برای پیگیری پروازهایتان و غیره استفاده کنید اما کورتانا قادر نخواهد بود تا در اندروید و iOS، وای‌فای دستگاه‌تان را خاموش کند. قابلیت جالب دیگر کورتانا، اضافه کردن غذاهای مورد علاقه کاربر برای پیشنهادهای بهتر است. در آینده‌ای نزدیک، کاربران سیانوژن قادر به استفاده از “Hey, Cortana” خواهند بود و همچنین خواهند توانست تا با استفاده از کورتانا، وای‌فای دستگاه خود را خاموش کنند.

نسخه‌ی آزمایشی این برنامه، ماه‌ها پیش برای iOS و اندروید منتشر شده بود اما امروز همه‌ی کاربران این دو سیستم‌عامل، می‌توانند آن را رایگان دریافت کنند.

[su_button url=”http://thenextweb.com/apps/2015/12/09/you-can-now-get-microsofts-cortana-assistant-on-ios-and-android/” target=”blank” background=”#04c571″]thenextweb[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iMohammadreza

توى اپ استور سرچ میکنم نیست که؟؟؟!؟ :unsure:
میشه لینک آیتونز رو قرار بدید لطفا؟!؟ 🙁

iMohammadreza

ببخشید پیداش کردم!
ولى حیف این ارور ١٠٠٩ هنوز پا بر جاست!!!!

trojan

برین حال کنین دیگه……
وینفون یه چیز اختصاصی تک داشت اونم واس شما اومد.فک کنم کامل تر هم بیاد اخرش…..

rtmreza

متاسفانه برای من بدون فیلترشکن کار نمی کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی