حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از گوشی پرچم‌دار وان‌پلاس ۳ منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

از عرضه وان‌پلاس ۲ چندین‌ماه گذشته و طبیعی است که جانشین آن در شایعات نشان داده شود. رندر تازه منتشر شده از وان‌پلاس ۳، از تغییرات کلیدی در بخش طراحی حکایت دارد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

اولین موردی که در تصاویر منتشرشده جلب‌توجه می‌کند، استفاده از یک بدنه فلزی برس‌خورده در پشت وان‌پلاس ۳ است؛ البته این احتمال نیز وجود دارد که کیفیت پایین تصویر، چنین موردی را شکل داده باشد. استفاده از چنین بدنه‌ای، احتمالاً می‌تواند یک تحول را در گوشی‌های پرچم‌دار وان‌پلاس ایجاد نماید؛ البته این شرکت، پیش‌تر وان‌پلاس ایکس (X) را در دو مدل شیشه‌ای و سرامیکی عرضه کرده بود.

وان‌پلاس 3

آنچه که از تصاویر به‌دست می‌آید، شایعه حذف حسگر اثرانگشت را در وان‌پلاس ۳ تقویت می‌کند؛ احتمال می‌دهیم که این حسگر، جای خود را به فناوری‌های دیگری نظیر حسگر تشخیص عنبیه چشم داده باشد. در انتهای قسمت جلویی دستگاه نیز، یک اسپیکر جلب توجه می‌کند؛ احتمالاً وان‌پلاس همانند اچ‌تی‌سی، به‌دنبال ارایه صدای استریو در پرچم‌دار آینده خود خواهد بود.

gsmarena_002

علاوه براین، تصاویر دو مدل متفاوت از وان‌پلاس ۳ را نشان می‌دهد که مدل شیشه‌ای آن چندان جالب به‌نظر نمی‌رسد. در بخش مشخصات‌ سخت‌افزاری، وان‌پلاس ۳ بنابرشایعات به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام مجهز شده است و وضوح تصویر نمایشگر آن، هم‌چنان فول‌اچ‌دی خواهد بود؛ این، بدین معنی است که وان‌پلاس ۳ از پیوستن به محصولات QHD، خودداری خواهد کرد.

تا زمان‌عرضه وان‌پلاس ۳، مدت زیادی باقی مانده است و حتی اگر تمامی مشخصات و تصاویر فوق درست باشند، تغییرات آن‌ها در ماه‌های آتی چندان بعید نخواهد بود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/oneplus_3_to_have_a_front_facing_speaker_leaked_render_reveals-news-15425.php” target=”blank” background=”#04c571″]GSMARENA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی