حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بر طبق شایعات، باید در تلفن هوشمند الجی G5 منتظر حسگر تشخیص عنبیه چشم باشیم

نوشته

8 سال قبل | 15 دیدگاه | ترنجی

الجی امسال با معرفی دو غول اندرویدی نشان داد که می‌تواند همانند رقیب سرسختش سامسونگ، بر بازار تلفن‌های هوشمند حکمرانی کند این شرکت در حالی که سامسونگ از کاهش فروش محصولاتش رنج می‌برد، با معرفی الجی v10 نام خود را به شدت بر سر زبان‌ها انداخت و با فروش خوب محصولش هم اکنون سود مناسبی را به‌دست می‌آورد اما امروز یک منبع خبری کرهای گزارشی منتشر نمود و اعلام کرد که احتمالاً الجی G5 در بهمن ماه سال جاری معرفی خواهد شد.

اگر این شایعات واقعی باشد، پس احتمالاً این تلفن هوشمند پس از رونمایی شدن با فاصله زمانی بسیار کوتاهی به بازار عرضه خواهد گشت. که این نشان می‌دهد شرکت الجی برای این که تلفن هوشمند جدیدش را پیش از ورود گلکسی S7 سامسونگ وارد بازار کند، حسابی برنامه ریزی کرده است زیرا طبق همین شایعات گلکسی S7 اوایل بهار رونمایی می‌شود.

بر اساس شایعات منتشر شده؛ تلفن هوشمند الجی G5 به جز حسگر تشخیص اثر انگشت که احتمالاً با دکمه‌ی لاک دستگاه ادغام گشته، به حسگر تشخیص عنبیه چشم نیز مجهز شده است.

انتظار می‌رود این تلفن هوشمند از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ QHD، چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ و رم ۴ گیگابایتی بهره ببرد، همچنین دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز از دیگر امکانات این هوشمند قدرتمند خواهد بود.

نظر شما چیست آیا باوجود این که الجی در دو پرچمدار جدیدش از فلز استفاده نکرده است، می‌توان انتظار داشت G5 از یک بدنه فلزی بهره ببرد؟

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2015/12/rumor-lg-g5-to-arrive-in-early-february-iris-scanner-in-tow.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter” target=”blank” background=”#04c571″]androidheadlines[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pm2me4love

سلام
بچه ها یه سوال داشتم ، من خودم گوشی سونی دارم و از رابط کاربری ساده و راحتش بسیار راضی هستم ولی متاسفانه رابط کاربری سونی از لحاظ امکانات یه مقدار نسبت به کمپانی های دیگر پایین تر هست ولی منکر سرعت خوبش نمیشه شد ، چند شب پیش هم برادرم نوت فایو خریدم و وقتی وارد تنظیماتش شدم خیلی گیچ شدم ، با این که میشد وجود امکانات فراوان رو دید ولی به راحتی در دسترس نبود
میخواستم از دوستان و طرفداران الجی بپرسم که گوشی های سری جدید الجی (مربوط به دوسال اخیر از زمان معرفی ال جی جی ۲ تا الان ) از لحاظ امکانات و سهولت استفاده و دستکاری تنظیمات در چه سطحی قرار داره ؟؟؟ راحت ؟؟؟ امکاناتش خوبه یا کمه ؟؟؟؟؟وقتی وارد تنظیمات میشم میدونی کدوم قسمت میتونی گزینه مورد نظرتو پیدا کنی ؟؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

Ramin Technology fannn

رابط کاربری الجی رابط خیلی خوبیه و بهترینشم g3 هست. واقعا ساده و لذت بخشه و در عین حال کاربرداشم بیشتر از سونیه (شاید یکم کمتر از سامسونگ!)
با تشکر :rose:

Hemad Poursafar

سلام
من امروز با گوشی الجی جی ۴ کار کردم و رابط کاربری قشنگ و ساده ایی داره و دل نشین هستش
من تو جی ۴ فقط دوربینش منو محو کرده! طوری تنظیمات دستیش قویه انگار دوربین دی سلار هستش و گوشی من که نت ۴ هستش در مقابل دوربین جی ۴ حرفی برای گفتن نداره!
از لحاظ سخت افزاری هم که دیگه کلا اکثر اسمارت فون ها به بلوغ رسیدن برای مثال حتی نت ۳ سال ۲۰۱۳ با بنچمارک ۳۰ هزار میتونه تمام بازی ها و برنامه ها رو اجرا کنه

صفحه نمایش جی ۴ هم با اینکه ال سی دی هستش ولی کنتراست خوبی ارایه میده
در کل اگه به خرید برند الجی علاقه داری جی ۴ بگیر یا بمون جی ۵ بیاد بعد بگیر

pika

ال جی با معرفی g3 و شعار simple is new smart , سادگی رو اگوی رابط کاربریش قرار داد در کنار امکانات بالا
انصافا هم امکانات کاملی داره در کنار راحتی استفاده و البته اجرای روان! فقط شاید رنگبندیش رو بعضیا نپسندن که به نظر من حداقل از رنگ بندی بی روحِ اندروید خام خیلی بهتره!

hossein s

شما با سامسونگ دو روز کار کن تا ببینی چقدر راحته.

sinamirzaii

گوشی قدرت مندی هست احتمالا بتونه مثل الجی جی۲ که دو زمان خودش شاخ بود این هم شاخ بشه

HesamDanaey

اولین کپی از مایکروسافت به دست LG :negative:

pika

دایناسورا با اون عظمت منقرض شدن! اینا هنوز پابرجان! :scratch:

Ari khan

پاراگراف اولتون چقدر بوی تعصب و جانبداری میداد.. ولی خیلی خنده دار بود….سود الجی خوب بود؟حتما سامسونگ هم درحال ورشکست شدنه.؟؟؟؟البته این اولین باری نیست که ن و ی س ن ده محترم به سامسونگ میتازن و سعی در خرد و ضعیف جلوه دادنش دارن….اگه قادر به تولید محتوا خوب و مفید نیستین لااقل ترجمه خوب و مفید انجام بدین

Mehran

داداش دیگه خیلی (شاید جدیدا) روی سامسونگ تعصب دارید
همیشه آمار فروش بر وفق مراد بوده الان….(البته الانم هست)

Ari khan

شما به این میگی تعصب؟….من نمیگم از سامسونگ بد نگن بگن ولی به جاش و صحیح…خودتونم خوب میدونین این پارگراف چقدر بچه گانه بود….. :rose:

Mehran

Ari khan
جدیدا که یه مقدار کمتر به سایت سر میزنم و درگیر کارای روزمره و دانشگاه هستم متوجه شدم که همه ی این کل کل ها(البته نه الان) چیزی جز وقت طلف کردن نیست. یجورایی زده شدم هر روز خبرای تکراری و خوندن نظرای “فقط سونی” یا “فقط اپل و سامی” و از این قبیل. البته که ترنجی همیشه برای من عزیزه :rose:

Hemad Poursafar

زیاد حساس نباش ari khanجان :rose:

Ari khan

دوست عزیز گفتمم که این بار اول نیست که این اتفاق افتاده….

massoud

یعنی اگه موارد مطرح شده توی این مقاله مثل زمان عرضه و مشخصات فنیش درست از آب در بیاد بدون شک یه ثانیه هم توی خریدش معطل نمی کنم!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....