حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی اپل واچ ۲ و آیفون ۶ سی چهار اینچی در مراسم اسفند ماه اپل

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

اپل درنظر دارد تا رویدادی را در مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۱۳۹۴)، برای معرفی نسل دوم اپل واچ برگزار کند. فروش نسخه‌ی دوم ساعت‌هوشمند اپل از ماه آوریل (فروردین) شروع خواهد شد. علاوه بر این، اپل مشغول کار بر روی آیفون ۶ سی با یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی نیز بوده است که به احتمال زیاد، در این مراسم معرفی خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

اپل، توسعه‌ی فناوری‌ها برای مدل‌های بعدی اپل واچ را قبل از عرضه‌ی نسل اول اپل واچ شروع کرده بود. طبق گزارش‌های قبلی، اپل بر روی فناوری‌های دوربین جدید، بی‌سیم، حسگر سلامتی و غیره برای دستگاه پوشیدنی کار کرده است اما درحال حاضر، معلوم نیست که کدام از این قابلیت‌ها، به اپل واچ ۲ اضافه خواهند شد. اپل اخیرا، ساعت‌هوشمند فعلی خود را با رنگ‎‌ها، بند‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید، به‌روزرسانی کرده بود.

آیفون ۶ سی، اپل را قادر خواهد ساخت تا به استفاده از صفحه‌نمایش‌های ۴ اینچی ادامه دهد. اولین بار، شاهد استفاده از صفحه‌نمایش ۴ اینچی در آیفون ۵، آیفون ۵ اس و آیپاد تاچ نسل ششم بودیم. بعضی از کاربران اپلی، توضیح دادند که آن‌ها، اندازه‌ی کوچک‌تر را به آیفون ۴٫۷ اینچی، یعنی ۶ اس و آیفون ۵٫۵ اینچی، یعنی ۶ اس پلاس ترجیح می‌دهند. مشخصات سخت‌افزاری آیفون ۴ اینچی جدید اپل، مانند آیفون ۶ اس نخواهد بود اما گفته می‌شود که تراشه‌ی آن، همان A9 اپل خواهد بود.

اپل در سال گذشته نیز مراسمی را در ماه اسفند ۱۳۹۳ برگزار کرده بود که در آن، از محصولات جدید خود رونمایی کرد؛ اپل در مراسمی که امسال نیز برگزار خواهد کرد، از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد.

[su_button url=”http://9to5mac.com/2015/12/08/apple-watch-2-march-4-inch-iphone-6c/” target=”blank” background=”#04c571″]9to5mac[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد

بنظرم اپل واچ زیاد مهم نیس و فکر کنم بازم فروش انچنانی نخواهد داشت ولی ایفون ۶ سی موفق بشه چون هنوزم هستند کسایی که موبایل ۴ اینچی دوس دارن

seyed_mohammad

WTF؟؟؟؟؟؟
:negative: :negative: :negative: :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی