حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویری از نمونه واقعی لومیا ۸۵۰ مایکروسافت منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

به‌نظر می‌رسد لومیا ۸۵۰ مایکروسافت از آنچه که پیش‌تر اطلاع داشتیم، توانمند‌تر باشد؛ به‌تازگی، تصاویری از نسخه واقعی این گوشی منتشر شده است که بخشی از طراحی آن‌را نشان می‌دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.  

البته این اولین‌باری نیست که تصاویری از لومیا ۸۵۰ منتشر می‌شود؛ پیش‌تر، رندرهایی منتسب به این گوشی منتشر شده بود. در این تصاویر، بخش جلویی و پشت لومیا ۸۵۰ قابل مشاهده است.

لومیا ۸۵۰ بنابر گزارشات اخیر، توسط تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ قدرت می‌گیرد؛ قبلا اعلام شده بود که این گوشی، با تراشه چهارهسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام اسنپدراگون ارایه خواهد شد که فرکانس هرهسته، برروی ۱٫۴ گیگاهرتز تنظیم شده است. نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن فول HD یکی دیگر از مشخصات‌فنی این مدل را تشکیل می‌دهد.

microsoft-lumia-850-leaks-in-live-pictures-shows-iris-scanner-or-front-led-flash-497281-2microsoft-lumia-850-leaks-in-live-pictures-shows-iris-scanner-or-front-led-flash-497281-3

گزارشات دیگر، از یک فلاش LED برای تصاویر سلفی و یا حسگر تشخیص عنبیه چشم برای لومیا ۸۵۰ خبر داده‌اند. هنوز مشخص نشده است که این گوشی از قابلیت Continuum پشتیبانی می‌کند یا خیر؛ اما شایعات منتشر شده، از ضخامت ۸٫۵ میلی‌متری برای لومیا ۸۵۰ حکایت دارند. واضح است که این گوشی با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل ارایه می‌شود و برطبق آخرین شایعات، در نیمه اول سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.

شرکت مایکروسافت، گوشی‌‌های بیشتری را در آینده معرفی خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به لومیا ۷۵۰ و لومیا ۶۵۰ اشاره کرد؛ البته به‌شرطی که توسعه و طراحی آن‌ها، لغو نشده باشد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-lumia-850-leaks-in-live-pictures-shows-iris-scanner-or-front-led-flash-497281.shtml” background=”#04c571″]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

فکر میکردم نمیشه گوشی ای ساخت که از ۹۵۰ زشت تر باشه اما حالا با این عکس دیدم که مایکروسافت چقدر موبایل ساز قهاریه..تا الان کجا بودی ساتیاجان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی