حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل قاب جدیدی برای آیفون ۶ اس معرفی کرد؛ اولین Battery Case اپل

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

اپل بی‌سر و صدا ساعاتی پیش محصول تازه‌ای به بخش فروشگاه خود افزود و آن‌هم یک قاب سیلیکونی به همراه باتری بود. همان‌طور که می‌دانید آیفون‌های جدید ازنظر ظرفیت باتری حرف زیادی برای گفتن ندارند و آن‌چنان‌که باید، نمی‌توانند مدت زیادی را برای شما کار کنند. ازاین‌رو کوپرتینویی ها در اقدامی عجیب و کم‌سابقه از قاب جدید خود برای آیفون ۶ اس و آیفون ۶ رونمایی کردند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ترنجی باشید.

این محافظ زیبا در نگاه اول به قابی که مدت‌هاست اپل به تولید آن پرداخته و هم‌اکنون بانام Silicon Cover شناخته می‌شود، بسیار شبیه است. جنس Smart Battery Case سیلیکون می‌باشد با این تفاوت که علاوه بر محافظت از دستگاه اپلی شما، قادر است تا ۱۸ ساعت در وبگردی با LTE ، تا سقف ۲۰ ساعت پخش ویدیو به آیفون شما و در کل، ۲۴ ساعت به مدت‌زمان مکالمه شما اضافه کند.

MGQL2_AV4

همان‌گونه که گفته شد، این قاب ویژگی‌های ارزشمندی نسبت به رقبا دارد. یکی از مواردی که به نظر شخصی، مناسب ارزیابی شد، امکان شارژ کردن قاب با پورت لایتنینگ بود؛ این در حالی است که سایر رقبا به وجود پورت micro usb بسنده کرده‌اند. از طرف دیگر این قاب همگام‌سازی خوبی با آیفون شما دارد به‌گونه‌ای که می‌توانید میزان شارژ باقی‌مانده‌ی محافظ را در لاک اسکرین و در نوتیفیکیشن سنتر مشاهده نمایید.

MGQL2

طراحی این کاور همانند محصولات همیشگی اپل است و لوگوی بزرگ اپل در بخش پشتی قاب، مشاهده می‌گردد. رنگ‌های خاکستری و سفید برای Smart battery case موجود است که می‌توانید از همین امروز باقیمت ۹۹ دلار آن را خریداری کنید.

MGQM2_AV2

نظر شما چیست؟ البته باید گفت این قاب تنها برای آیفون ۶ اس موجود بوده و فعلا خبری مبنی بر عرضه مدل مشابه ای برای آیفون ۶ اس پلاس نیست. ضمناً با استفاده از اسمارت باتری کیس، هیچ محدودیتی در استفاده از اسپیکر و دیگر دکمه‌ها نیست.
 [su_button url=”http://9to5mac.com/2015/12/08/apple-releases-99-iphone-6s-smart-battery-case-apples-first-official-battery-pack-iphone-case/” background=”#04c571″]9to5mac[/su_button]
اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

خیلی خوبه انگار گوشی با ۲ تا باتری تغذیه میشه! اما به نظر من اصلا طراحی جالبی نداره… یکم زمخته!!

Ali

نمیدونم ارگونومی خوبی خواهد داشت یا نه اما از لحاظ کارایی فوق العادست
مرسی اپل.
مرسی ارشیا جان.دلمون برات تنگیده بود

Leo Plus

دوستان رو صفحه نمایش امولد سامسونگم یه لکه ای افتاده واسه برنامه های قبلی. یادمه تو خود ترنجی قبلا این مورد رو گفته بودن و حتی پست هم راجع بهش بود ولی هرچی گشتم پیداش نکردم. یه سایه کم رنگ از منو گوشی هست میخوام بدونم با چه روشی میشه از بین بردش

alanda

دوست عزیز با پس زمینه های متنوع از لحاظ رنگی میتونید مشکلو حل کنید ی چند روز پس زمینه سیاه بزار

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

شبیه گوشت پشت شده و از نظر کاربدی امیدورام خوب باشه
ولی بقیه شرکتا طراحی قابشون بهتر بود برای کیس باطری

hamidreza2000m

از اپل انتظار همچین افتضاحی رو نداشتم! :negative:
طراحی پاور بانک شیک و با کیفیت اپلی تر بود! :good:

SAYROS

من راه حلی واسه این مشکل سزاغ ندارم.

اینجا هم فک نکنم جوابتو بدن چون اکثر کاربران طرفدار سامسونگن و سامسونگ شرکتیه که از امولد استفاده میکنه و البته طرفداران سامسونگ میگن اصلا این مشکل و جود نداره!!!!!!!!!!!!!!!!
(کامنتم در جواب Leo Plus بود. نمیدونم چرا اینجا ثبت شد)

Ali

البته وضعیت تو با بقیه فرق داره.حالت عادی نداری تو

SONY 1946

اپل واقعا شرکت بی ارزشی هست که شنیدم حتی کیبورد فارسی نداره :scratch: :wacko:
بی مقدار تر از این شرکت پیدا نمیشه :wacko:

اميد

شما که از اپل اینقد بى اطلاعى که نمیدونى کیبورد فارسى داره یا نه، راجع به ارزشش نظر ندى سنگین ترى

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....