حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رشد درآمد اچ‌تی‌سی در ۶ ماهه منتهی به آبان ماه ؛ ایفای نقش وان A9

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

دستگاه One A9 کمک کرده است تا درآمد اچ تی سی با رشد بسیار خوب در آبان ماه همراه باشد. در حقیقت گزارش ۳۱۴ میلیون دلار درآمد برای این شرکت در طول ۶ ماه رقم بالایی است و ۱۴٫۹۶ درصد رشد در نمودار به چشم می‌خورد. اما همچنان اچ تی سی در رکود به سر می‌برد. گزارش سالانه آبان ماه افت ۳۹٫۲۵% داشته است. در ۱۱ ماه ابتدایی از سال، HTC با حدود ۳۳ درصد کاهش درآمد رو به رو بوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

میزان فروش HTC در این ماه هم ادامه خواهد داشت و این خبر خوبی برای این شرکت می‌باشد. همزمانی فروش سال نو و رونمایی از HTC A9 در بازارهای دیگر این رشد را به سمتی پایدار هدایت خواهد کرد.

باید در نظر داشت که وان A9 یک میانرده است و این شرکت هنوز دو پرچمدار  HTC One M9 و  HTC One M9+در حال فروش در بازار هستند.HTC O2 پرچمدار بعدی این شرکت است که طبق شایعات از صفحه ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰X2560 بهره می‌برد که انتظار می‌رود چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ زیر پوستان این فبلت بتپد. به نظر شما آیا اچ تی سی راه خودش راه پیدا کرده است؟


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-revenue-hits-a-six-month-peak-in-November-thanks-to-the-HTC-One-A9_id76460″ background=”#04c571″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Halflife

هر اتفاقی توی دنیال اسمارت فون ها بیفته، فقط امیدوارم بازیگرای اصلی و شرکتایی که واسه R&D هزینه می کنن از صحنه ی رقابت حذف نشن.
دنیای اسمارت فون ها بدون سامی، سونی، ال جی و HTC و صد البته اپل خیلی بی مزه ست… حتی تصورش هم دردناکه!

amir Narimnpour

کاملا درسته :rose:

Mohammad Ghasemi

قبول دارم حرفتو شکیم درش نیس صدرصد درسته

S-M-B

به امید بازگشت این شرکت محبوب به بازار داغ رقابت ها.
:bye:

Ali

زشت بدترکیب

Moazez

ایشالا htc برگرده. واقعا حیفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی