حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در بروزرسانی جدید کورتانا، این دستیار هوشمند به شما سلام خواهد کرد و در روز‌های خاص، کار‌هایی متفاوت انجام می‌دهد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

این روز‌ها حتی دستیار‌های صوتی سیستم‌عامل‌های مختلف نیز تعطیلات را به شیوه خودشان جشن می‌گیرند. برای مثال کورتانا را در نظر بگیرید. اخیرا مایکروسافت بروزرسانی جدیدی را عرضه کرده که یک ویژگی تازه تحت عنوان Special Days و یا به عبارتی روز‌های خاص را به این دستیار صوتی اضافه می‌کند. اما این ویژگی چیست و چه مزایایی دارد؟ برای جزئیات بیشتر با ترنجی همراه شوید.

فرض کنید که تلفن هوشمندتان را روشن می‌کنید و ناگهان دستیار صوتی شما ظاهر شده و به شما سلام می‌کند و یا حتی با شما بازی می‌کند! این دقیقا همان‌ چیزی است که بروزرسانی جدید کورتانا به ارمغان می‌آورد. با این بروزرسانی، کورتانا در برخی مناسبت‌ها و یا روز‌های خاص به شما سلام می‌کند، با شما بازی می‌کند و یا کار‌های دیگری را به شما پیشنهاد می‌کند. شاید با خود بگویید که این ویژگی جالب تنها نصیب کاربران ویندوز‌فون خواهد شد، اما باید بگوییم که این بروزرسانی برای اندروید نیز عرضه شده است. اگر باورتان نمی‌شود باید نگاهی به این اسکرین‌شات گرفته شده با یک تلفن‌ هوشمند “اندرویدی” بیاندازید.

coco

متاسفانه دستیار صوتی کورتانا هنوز به صورت کامل برای iOS عرضه نشده است، هرچند نسخه آزمایشی آن در دسترس است. به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز برای نسخه iOS این دستیار صوتی برنامه‌ دارد و هنوز مایل به عرضه آن نیست، پس بنابر این هنوز باید منتظر ویژگی Special Days و یا به‌ عبارتی روز خاص برای iOS باشید. در کل کاربران اندروید و ویندوزفون که از این دستیار صوتی بهره‌مند هستند می‌توانند از این ویژگی جالب لذت ببرند.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم از این دستیار صوتی استفاده می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Cortana-update-will-allow-the-virtual-assistant-to-greet-you-play-games-and-more-on-Special-days_id76413″ background=”#04c571″]Phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahmoud Yazdanpanah Fadaee

:yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

trojan

قدیم ما وینفونیا یه چیز داشتیم پز بدیم.این مایکی خاک تو سر اینم از ما گرفت…….ازونور هیچکی نمیاد برنامه های کاملشو واس ما وینفونیا بیاره

illustray

داداش من یعنی چی پز بدیم گوشی مگه وسیله پز دادنه بعدش چرا متعصبانه نگاه میکنی به قضیه خب این شرکت نیازمند به سود آوری هستش دیگه دوره انحصاری گذشت الان باید با دشمنت هم دوست باشی این رمز درست هستش شرکت ها دیگه مثل قدیم نیستن برای بقا باید محصولاتتو به رقیبت بدی و اگر نه حذف میشی مخصوصا رقیبی که تو گوشی بهتر عمل کرده یک لحظه فکر کن آفیس وارد اندروید اای او اس نمیشد خب دیگه خیلی ها فراموش میکردن این محصول رو
لطفا بزرگ فکر کنید
( بنده هم وینفونی هستم و لومیا ۹۲۰ و ۱۵۲۰ دارم )

حبیب

illustray
حرف شما کاملاً درسته! ولی فکر کنم منظور آقا مهدی این بود که همونطور که مایکی به اون دو سیستم روی خوش نشون میده، اما اونا اینطور نیستن!

trojan

عزیز نظر منو تا اخر خوندی؟؟؟؟؟؟؟حبیب جان گرفت…..الان شما محصول کاملی از بقیه شرکتا تو وینفون میبینی؟؟؟؟؟؟؟کروم هست؟؟؟؟؟؟؟جیمیل چی؟؟؟؟؟راستی گوگل مپ؟؟؟؟؟؟؟؟ همه چی باید دوطرفه باشه……..اینجوری نمیشه.بقه برنامه ها هم همینطور……کسی به فکر وینفون نی.خود مایکی هم نی…..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs