حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمونه عکس‌هایی از پروژه لغو شده لومیا مکلارن (Lumia McLaren) مشخص شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

بیش از یک سال پیش خبرهایی از گوشی پیشرفته مایکروسافت  با اسم رمز لومیا مکلارن که اکنون لغو شده منتشر شد. با این حال برخی مشخصات این دستگاه هنوز نامشخص مانده است. این دستگاه با یک دوربین بزرگ و تکنولوژی لمس سه بعدی قرار بود که لومیا ۱۰۲۰ باشد. در ادامه باترنجی همراه باشید.

 این دستگاه همچنین برای ایجاد یک رابط کاربری جدید با قابلیت‌هایی خاص در ویندوز فون مشابه کاشی‌های فعلی شکل گرفت اما متاسفانه به هیچ یک از این چند مشخصه جامعه عمل پوشانده نشد و تمامی پروژه لغو شد.


لومیا مکلارن lumia McLaren 1

اکنون عکس‌های بیشتری که لبه‌ی سمت چپ و پشت این دستگاه را به نمایش می‌گذارد لو رفته است و به طور خاص  بر دوربین بزرگ این گوشی متمرکز هستند. قرار بود این گوشی، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با لنزهای کارل زایس که می‌توانست رقبا را به سختی به چالش بکشد داشته باشد که اکنون این دوربین برای پرچمداران لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال  مایکروسافت استفاده شده است.


لومیا مکلارن lumia McLaren 2لومیا مکلارن lumia McLaren

طبق آنچه گفته شد، نکته دیگری در مورد این دستگاه با قاطعیت نمی‌توان گفت تا که این گوشی از نزدیک دیده شود. شاید تکنولوژی لمس سه بعدی تا آن روز آماده نشده بود.به نظر شما در صورت عرضه این دستگاه قدرتمند در ان زمان در بازار  چطور رقابتی ایجاد می‌شد؟


[su_button url=”http://www.neowin.net/news/more-images-of-the-canceled-lumia-mclaren-leak-online” background=”#04c571″]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hossein_z3

اگر این گوشی تقریبا یک سال پیش معرفی میشد یعنی همزمان با z3 و note4 درنتیجه به خوبی با این مشخصات که گفته شده میتونست به خوبی با رقبای پرچمدارای دیگر برند ها رقابتی پایاپای و چه بسا رقابتی شدید تر شرکت هارو شاهد بودیم ولی یک نکته مهم اینکه اینها عملی نشده و این پروژ لغو شده و این سوال پیش میاد که چرا و چطور این اتفاق افتاد که پروژه لغو شد!

ولی در هر صورت باید در حال سپری کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی