حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پتنت جدید اپل برای صفحه‌نمایش‌های بافته‌شده در اپل‌واچ؛ تکنولوژی که هرگز آن را ندیده‌ایم

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

سال هیجان‌انگیزتری را پیش روداریم. امسال، سال تغییرات خواهد بود و بیشتر شرکت‌های قصد دارند تغییرات به وجود آماده در سال جاری را به‌صورت تکامل‌یافته ادامه دهند تا معنای دیگری از دنیای فناوری تداعی شود. سامسونگ گلکسی اس ۷ و به‌احتمال زیاد نسل بعدی ساعت‌های خود را دارد و در دیگر میدان اپل با سری آیفون ۷ و نسل بعدی ساعتش قرار است اتفاقات جالبی را رقم بزند. اکنون اپل، پتنت جالبی را ثبت کرده است که می‌تواند موفقیت نسل اول ساعتش را ازنظر فروش بالاتر برده و میزان رضایت را کاملاً مثبت کند. در ادامه همراه باشید.

این پتنت شامل الیافی است که می‌تواند نور را منتقل کند و یک صفحه‌نمایش مربعی شکل کنونی را به‌صورت یک تکه پارچه بافتنی تبدیل کند پس با این حساب جنس بدنه دستگاه دیجیتالی ما، فلز یا پلاستیک نخواهد بود چراکه بندی پارچه‌ای اما هوشمند بر دست خواهیم کرد. در اصل، تعبیری دیگر می‌توان از این حق اختراع داشت. بندهای پارچه‌ای که می‌تواند اعلانیه های شمارا نشان دهد. پس به‌صورت کلی اگر قرار باشد زندگی هوشمند را بازندگی سنتی کمی مخلوط‌کنیم، بند و ساعت‌هایی بافته‌شده را در نظر داشته باشید که هوشمند شده‌اند.

apple-watch-fabric-band-2

درنهایت باید به این مورداشاره کنیم که متخصصان اپل در تلاش هستند تا این ایده و خلاقیت را به یک استاندارد واحد برسانند. بعید نیست در آینده شاهد گجت‌هایی باشیم که ازنظر ظاهر بسیار ساده باشند اما در اوج هوشمند روشن‌شده و همانند یک ساعت هوشمند امروزی، خواهند درخشید.

نظر شما در مورد این ایده چیست؟ بافتنی‌های هوشمند چه حس و حالی دارد؟

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-patent-for-displays-woven-in-fabric-promises-Watch-tech-well-likely-never-see_id76361″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

:yahoo:

alirezaiii

کف کردم :yahoo:

iMohammadreza

اگه بشه…! B-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....