حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنج‌اَپ: معرفی اپلیکیشن و بازی برای سیستم‌عامل اندروید

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

اگر کانال ترنجی در تلگرام را دنبال کرده باشید، وب‌سایت ترنجی با وب‌سایت اندروید کده جهت معرفی اپلیکیشن همکاری دارد. تصمیم گرفتیم آخر هر هفته با همکاری این وب‌سایت چند اپلیکیشن کاربردی را با هم مرور کنیم. در ادامه همراه باشید.

برای دانلود، بر روی تصویر هر برنامه یا بازی کلیک کنید

 

۱- برنامه عکاسی با افکت های مختلف Camera360 Ultimate v7.0.4 Final اندروید

2177

اگر شما از آن اشخاص علاقمه مند به عکاسی هستید، نرم افزار Camera360 Ultimate را به شما پیشنهاد می کنیم. این نرم افزار با داشتن بیش از ۳۰ افکت مختلف و قابلیت تنظیم دقیق میزان نور ، رنگ و . . . امکان خلق تصاویر هنری زیبا و با کیفیت را به شما می دهد. همچنین این برنامه قدرتمند امکان ثبت تصویر با فرمت HDR را نیز برای شما فراهم می کند. لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین برنامه های عرضه شده برای اندروید در زمینه عکاسی می باشد که طرفداران زیادی بدست اورده است.

از ویژگی های این برنامه می توان به ارائه ۱۰۰ اثر فوق العاده زیبا، امکان ویرایش حرفه ای تصاویر و قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر اشاره کرد.

 

۲- برنامه مدیریت پیام ها حرفه ای با قابلیت نصب تم GO SMS Pro Premium v6.35 build 304 اندروید

1286

برنامه GO SMS Pro به عنوان بهترین برنامه جایگزین مدیریت پیام های گوشی شما می باشد. این برنامه بیش از ۶۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داشته و برنامه ای امن و سریع برای ارسال پیام می باشد. همچنین قابلیت نصب تم را داشته و می توانید بیش از ۲۰۰ تم را برروی آن نصب کنید. از ویژگی های دیگر آن می توان به پاسخ خودکار، امن، سریع، ساده، دارای ۸۰۰ شکلک، امکان چت اینترنتی با دوستان و… اشاره کرد.

* این نسخه از برنامه منتشر شده بر روی سایت اندرویدکده، نسخه Premium بوده و از تم های مختلف، شکلک و GIF پشتیبانی می نماید.

از ویژگی های این برنامه می توان به امکان ارسال اس ام اس رایگان اینترنتی، دارای جعبه پیام خصوصی برای امنیت بیشتر و امکان مسدود سازی اس ام اس های اسپم اشاره کرد.

 

۳- پلیر قدرتمند PowerAMP Music Player v2.0.10 build-582 اندروید

2194

Poweramp Music Player یکی از محبوب ترین پلیرهای موجود برای گوشی های اندرویدی است. برنامه با پخش فرمت هایی چون: OGG، WMA FLAC ، WAV، APE و … می تواند خواسته های شما را نسبت یک پلیر برآورده سازد. همچنین شما می توانید اکولایزرهای برنامه را سفارشی سازی کنید و تنظیمات دلخواه خود را به آن بیفزایید.

* این نسخه از برنامه منتشر شده بر روی سایت اندرویدکده، نسخه پولی برنامه بوده و تمام امکانات آن بدون هیچ مشکلی آزاد می باشد. از ویژگی های این پلیر می توان به تم های بصری زیبا، ارائه اختیارات فراوان برای شخصی سازی، پشتیبانی از جستجوی صوتی و ویجت اختصاصی اشاره کرد.

 

۴- نرم افزار نمایش زنده نتایج فوتبال ۳۶۵Scores : Football Live Scores v3.4.8 اندروید

365Scores

۳۶۵Scores : Football Live Scores نرم افزار نمایش زنده نتایج فوتبال در سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فوتبال علاقه مند بوده و کار و فعالیت شما به نحوی است که نمیتوانید پای تلویزیون بنشینید و از دیدن فوتبال لذت ببرید و از طرفی هم میخواهید لحظه به لحظه نتایج بازی های در جریان را هم بدانید. حتما در این پروسه مقدار بسیار زیادی از دیتا خود را به هدر خواهید داد ولی این برنامه که سریع ترین نرم افزار دریافت نتایج فوتبال در زمان واقعی از این کار جلوگیری کرده و تمامی نتایج با جزئیات بالا به اطلاع شما میرساند.

از ویژگی های این برنامه می توان به جداول زنده، پوشش همه فوتبال ها حتی آمریکایی و پوشش در سراسر جهان و ردیابی زنده مسابقات فوتبال برای بازی های غیرقابل مشاهده اشاره کرد.

 

۱. بازی ماجراجویی ریمن Rayman Adventures v1.00.200 اندروید

10

سوار بر کشتی خود شده و با شخصیت دوست داشتنی ریمن وارد جنگلی افسانه ای بشوید. دلیل سفر شما به این جنگل پیدا کردن تخم مرغ های باستانی گمشده میباشد که در سرتاسر جهان پراکنده شده اند.

سفر شما از قلعه های قرون وسطی آغاز شده و تا کوه های آلپ نیز ادامه پیدا میکند. ریمن دوست داشتنی و قهرمان همیشگی این سری نیز شما را همراهی خواهد کرد. علاوه بر شخصیت ریمن باربارا نیز در جست و جوی تخم مرغ ها شما را همراهی میکنند تا بتوانید آرامش را به جنگل افسانه ای بازگردانید.

 

۲. بازی آرالون Aralon: Forge and Flame 3d RPG v1.6 اندروید – همراه دیتا

14

سرانجام نسخه دوم سری بازی Aralon نیز منتشر شد. عنوانی که با جهانی وسیع تر و گرافیکی زیباتر نسبت به نسخه اول خود پذیرای شما میباشد. داستان بازی در مورد تاج و تخت سرزمین آرالون است که اکنون خالی مانده و خانواده های گوناگون در حال مبارزه برای کسب این تاج و تخت هستند تا بتوانند آینده این پادشاهی را به میل خود به پیش ببرند. حال این وظیفه شماست که در ۳ منطقه وسیع این سرزمین که هر یک دارای ویژگی های منحصربفرد خود هستند سفر کنید و فردی را پیدا کنید که لایق پادشاهی آرالون باشد. آیا آماده ماجراجویی هستید؟

۳. بازی معمایی و پازلی اتاق The Room v1.06 اندروید – همراه دیتا

15-12-02-23-063

The Room بازی “اتاق” یک بازی جالب، سرگرم کننده و پر طرفدار برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های فکری و پازل بوده و توسط استودیو بازی سازی Fireproof Games ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی بی نظیر با عناصر و محیط فوق العاده واقع گرایانه ، گیم پلی چالشی و پر رمز و راز و همچنین زیبایی سبک موضوعی اش، توانسته است که طرفداران بسیاری را به دست آورد و یکی از برترین بازی های پازل موجود برای دستگاه های اندروید به شمار می رود. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خارق العاده ۴٫۷ از سوی حدود ۱۸۰٫۰۰۰ کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sajjad

از room خوشمان آمد.
لامصب هر چی بازی بدرد بخوره پولیه
خیر تکنولوژیستی پیدا نمیشه؟
مجبور شدم علی رقم میل باطنیم از همین سایت دان کنم

Ali

داداش سایت apktops رو دریاب

Signal

دردود .
صدرا جان امروز توی شبکه نسیم دیدیمت 🙂

fable

کدوم برنامه نسیم؟؟؟؟

iMohammadreza

لطفا براى ios هم معرفى کنید!
ممنون :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....