حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افکار واهی یا زیرکی در بازار؟ باز هم استفاده از آیفون اپل برای فروش بهتر اچ‌تی‌سی وان A9

نوشته

8 سال قبل | 22 دیدگاه | ترنجی

در چند روز اخیر اتفاقات مهمی در دنیای تجارت الکترونیکی روی داد. ما جمعه سیاه را در پیش رو داشتم و پس‌ازآن به سراغ دوشنبه خرید اینترنتی رفتیم. در این میان فروشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا و حتی ایران تخفیف‌هایی ویژه را قراردادند. در پس ماجرا شرکت‌های مطرح نیز برای تبلیغات خود از ترفندهای مختلفی استفاده کردند. شاید به‌جرئت بتوان گفت که اچ تی‌سی با روندی بسیار جالب، توانست فروش خوبی داشته باشد. در ادامه همراه باشید.

در برنامه تبلیغاتی اچ‌تی‌سی برای این دو روز بزرگ، از مشتریان خواسته شد تا یکی از آیفون‌های ۶ / ۶ پلاس و یا ۶S و ۶S پلاس را به مراکز تعیین‌شده تحویل دهند، تا ضمن دریافت ۴۹۹ دلار یکی از دستگاه‌های بالارده اچ‌تی‌سی یعنی سری وان A9 را دریافت کنند. با این حساب هم یک پول‌توجیبی خوبی را به‌دست آورده‌اید و هم یک گوشی بسیار شبیه به آیفون را در اختیاردارید! به‌عبارت‌دیگر ۶۴GB iPhone 6s Plus تبدیل می‌شود به HTC Snapdragon 617؛ آیا قانع‌کننده است؟ بله باید بگوییم که حدوداً اچ‌تی‌سی نسبت به پروموشن های قبلی خود توانست ۷۳۱ درصد رشد داشته باشد و این مقدار برای فروش بسیار وسوسه کننده است. اگر اچ‌تی‌سی را کنار بگذاریم، سامسونگ و الجی نیز با مبالغی در حدود ۲۰۰ و ۱۰۰ دلار برای گلکسی اس ۶/اچ و جی ۴ چنین حرکاتی را عملی کردند که امار دقیقی از ان منتشر نشد!

اچ‌تی‌سی ظاهر دستگاه را از اپل الهام گرفت و به گفته برخی از آیفون دنیای اندروید رونمایی کرد. در تبلیغات نیز به همین صورت و اکنون درفروش مناسبتی نیز پا بر دوش اپل قرارداد تا بتواند بالاتر برود. به نظر شما این‌یک فکر واهی برای نجات از ضررهای متوالی است یا یک زرنگی در بازار؟ به نظر من که مورد اول بیشتر به واقعیت نزدیک است اما امیدواریم اوضاع مالی شرکت بسیار بهتر شود زیرا خالی شدن یک سکو از رقبا، در بازار ازنظر هیجان مقایسه تأثیر خوبی نخواهد گذاشت.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Wishful-thinking-HTC-extends-the-iPhone-for-One-A9-trade-in-offer_id76367″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
22 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

بنظر من زرنگیه نه افکار واهی

Steve Jobs

خدا لعنت کنه این اسنپ ٨١٠ رو که اچ تی سی رو به این روز انداخت 🙁

Moazez

سونی هم لطمه خورد از این پردازنده در نیمه اول سال ولی خیلی سخت مشکلشو حل کرد رو z3+. الانم که z5ها هیچ مشکلی ندارن. یعنی در اصل اگه علم و تکنولوژی سونی نبود s810 هیچی نبود.

M҉O҉H҉A҉M҉M҉A҉D҉

حال الان HTC منو یاد روز های اخر نوکیا میندازه امید وارم زود تر از این مشکلا بیاد بیرون حتی با اینکه از اپل استفاده کنه واقعا اندروید فقط با HTC میشه حس کرد یه پرچم دار خوب و زیبا ولی نمیدونم چرا الان این طوری شده

Ari khan

الهام نگرفت….کپی محض کرد HTC :negative:

Sajjad

اچ تی سی باید باشه…همیشه باید باشه
کار خوبی میکنه…این اپل غورباقه هم بساطه ملت حاضرن ۵ هزار دلار پاش بدن چون اپله
بزا این وسط اچ تی سیم یه نونی بخوره

Aryan.e.m

:negative:

mostafasaeedix

یکم بزرگ شو عمویی….
اپل بخواد کل شرکتا رو میخره میمونه فقط خودش :)))

Sajjad

اچ تی سی باید باشه…همیشه باید باشه
کار خوبی میکنه…این اپل غورباقه هم بسازه ملت حاضرن ۵ هزار دلار پاش بدن چون اپله
بزا این وسط اچ تی سیم یه نونی بخوره

trojan

والا چه فایده……. اچ تی سی تصمیم نگیره ه تند ترین سرعت کله میشه…..شرکتای چینی مث لاشخور همه صف کشیدن

Moazez

لاشخور خوب اومدی. البتع کپی های سامسونگم دست کمی از چینی ها نداره

eghbal

ببخشید سامسونگ از چی کپی کرده دقیقا?
عجبا …
بابا تو سونی تو اصلا مالک سونی
ولی ناموسا سامسونگ با صفحه ی خمیده از کی کپی کرده? یا سامسونگ نوت? یا گیر سامسونگ?

Moazez

خوب به s6 بنگر. فرزند خلف آیفون و سونی

احمد

حالا هی بگید اچ تی سی کپی نکرده.بنظرم من کپی کرده هیچ ازش به نفع خودش داره استفاده میکنه معامله ی ناجوانمردانه ای هست.با نردبان دیگران بالا رفتن .ببین اچ تی سی خودشو به چه حقارتی زده

Aryan.e.m

لایک داری برادر :good: :good:

حسین

این همه اپل اومد از دسترنج بقیه استفاده کرد ( تو بخون دزدی ) و اون همه هم جریمه می شدو میشه تو دادگاه ها به پشتوانه ثروت بی حدو حصرش عین خیالش هم نیست. بعد که اینو می گیم اپلی ها می گند اپل میاد چیزی که بقیه اختراع کردن رو به حد اعلا می رسونه و نمی دونم پیشرفتش میده .
به اچ تی سی که رسید شد حقارت ؟؟!!!

REZA

هدف از ای ۹ سود بود فقط این نظر منه.فک نمیکنم مث ام ۹ قصد رقابت داشته باشه زیاد.میشه گفت موفق هم شده.

bvb

این مبحث کپی خیلی هم خوبه به نظره من . چه ایرادی داره یه شرکت از ویژگی های مثبت گوشیهای یه شرکت دیگه تو گوشیهاش استفاده کنه در نهایت این کپی ها باعث ارتقا کیفی سطح محصولات میشه که سودش به ما مصرف کننده ها میرسه نمیدونم چرا بعضی از آقایون یه همیچین موضع منفی گرایی به این موضوع میگیرن

Ali

با کپی کردنش مشکل ندارم اما خوب کپی نکرد.گوشی خوبی نیست

Moazez

موافقم مثلا درسته خیلی جاهاش از آیفون بهتره ولی مثلا s617 چیه انداخته روش؟ حداقل s810 مینداخت یه حرفی قدرتش مثل آیفون میشد. ولی اصلا دلیل قانع کننده ای برای خریدش نیست.

Ali

یا مثلا ارم اچ تی سی رو میبرد بالای صفحه یا پشت گوشی.عمرباتریشو بهتر میکرد..پردازندش ک….

HALA MADRID

یه عکس توی سایت همسایه ز.و.م ….. دیدم و متوجه شدم که خیلی هم از تپل کپی نکرده اگه به m8 توجه کنیم میبینیم پشتش هیچ کپی کاریی نشده ….
انقدر نگیم کپی شده شاید بهتر باشه بگیم اپل کپی کرده …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....