حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک سند تازه، تاریخ پایان‌ پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز ۱۰ موبایل را در آینده مشخص کرد

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

در حالی‌‎‌که آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل، هنوز به‌طور رسمی برای سری «لومیا» منتشر نشده است، گزارشاتی انتشار یافته که از پایان‌عمر جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل مایکروسافت، خبر می‌دهد. همراه ترنجی باشید.

در یک گزارش فاش‌شده، جزئیات مربوط به مدت‌زمانی که سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل از پشتیبانی رسمی مایکروسافت بهره‌ می‌برد، آمده است. در این گزارش، فاش شده است که عمر ویندوز ۱۰ موبایل، از چندهفته گذشته در تاریخ ۱۶ نوامبر آغاز شده است و در ۱ ژانویه ۲۰۱۹ خاتمه می‌یابد. این گزارش، هم‌چنین شامل خطی است که نوع به‌روزرسانی‌های آینده سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ موبایل را نشان می‌دهد و عرضه به‌روزرسانی، حداقل ۳۶ ماه به‌طول خواهد انجامید.

مایکروسافت، به‌روزرسانی‌هایی را ۳۶ ماه بعد از آغاز به‌کار ویندوز ۱۰ موبایل برای این سیستم‌عامل عرضه خواهد کرد که شامل به‌روزرسانی‌های امنیتی می‌شود. به‌روزرسانی‌های عرضه شده، براساس به‌روزرسانی قبلی توسعه می‌یابد و کاربران به‌منظور ادامه پشتیبانی رسمی از دستگاه خود، باید هر به‌روزرسانی را نصب نمایند.

microsoft-to-end-windows-10-mobile-support-in-january-2019-497004-2

در این گزارش، هم‌چنین آمده است که به‌روزرسانی‌های تصاعدی، بسته به صلاح‌دید سازنده و اپراتور برای هر دستگاه بررسی خواهد شد و نصب هر به‌روزرسانی، نصب‌بودن تمامی به‌روزرسانی‌های قبلی را می‌مطلبد. عرضه هر به‌روزرسانی باتوجه به Region دستگاه و قدرت سخت‌افزاری، برای هر مدل متفاوت خواهد بود.

اصلاح:

تیتر مطلب اصلاح شد.

 [su_button url=”http://www.winbeta.org/news/leaked-microsoft-document-reveals-windows-10-mobile-support-will-end-2019″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali

تیتر رو خوندم دلم ریخت..زیاد با متن همخونی نداره

wiky

سلام .تیتر خبر خیلی ناشیانه مطرح شده.ماکروسافت این خبر رو تایید نکرده .سیستم عامل xp چند سالی هست که پشتیبانی نمیشه ولی هنوز مورد استفاده خیلی کشورهاست وهمینطور ویندوز ۷ .ماکروسافت درسته دیگه سیستمهای قدیمی رو حمایت نمیکنه ولی درعوض ارتقا داده به سیستم های بالاتر .درمورد ویندوزموبایل هم همینطور.اطلاعات کلی شما درمورد فناوری ناقصه .بیشتر مطالعه وتحقیق کنید.

nimacr7

این چ تیتریه زدی برادر من؟

HesamDanaey

قبلا گفته شده بود،تاکید هم شده بود که مایکروسافت تا سال ۲۰۲۵از ویندوز۱۰پشتیبانی میکنه

Shahspik

کلا آقای جهانی یه نموره با ویندوز مشکل داره 😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی