حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نیکون به تکنولوژی دوربین‌های سری NX سامسونگ دست یافته‌ است

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

یک گزارش بیان منتشر شد که نیکون به طور کامل تکنولوژی دوربین‌های بدون آینه سری NX سامسونگ را خریداری کرده است. هرچند که تا کنون تأیید نشده که این شایعه با آخرین اخبار مبنی بر خروج کامل سامسونگ از بازار دوربین بریتانیا (پس از خروج از بازار آلمان) مطابقت دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

منبعی به نام MirrorlessRumors گزارش می‌دهد که به منبع قابل اعتمادی دست یافته است که به آنها گفته است نیکون کاملاً به تکنولوژی دوربین‌های NX سامسونگ رسیده است. انتظار می‌رود که مراسم رونمایی از محصولات الکترونیکی این غول تکنولوژی کره‌ای ماه آینده در مراسم CES در لاس‌وگاس به بسیار از شایعات پاسخ دهد. این مسئله کمی عجیب به نظر می‌رسد زیرا که وضعیت مالی سامسونگ مثل سونی نیست و قطعاً فروش این تکنولوژی به نیکون سر و صدای بسیاری را به پا خواهد کرد.

کانن و نیکون بدون شک دو نام پر آوازه در بازار دوربین دیجیتال هستند که هر یک دوربین‌های DSLR و لنزهای فوق‌العاده عالی را برای هر رده از عکاسان یا سطح مالی دارند. اما کمی مشکوک به نظر می‌رسد زیرا که (شاید نخواسته‌اند که تجارتشان در DSLR  تحت شعاع قرار بگیرد) هیچ شرکتی در خصوص دوربین‌های بدون آینه حضور پر قدرتی نداشته است.

سونی گام‌های بسیار بزرگی در تجارت دوربین‌های دیجیتال برداشته است که دوربین جدید Alpha a7 II نمونه این پیشرفت است. پاناسونیک و المپیوس همچنین دارای لنزها و دوربین‌های بدون آینه بسیار عالی هستند که می‌توانید آنها را که مبتنی استاندارد four-thirds هستند، انتخاب کنید.

اگر نیکون این تکنولوژی را خریده باشد برای آنهایی که در این اکوسیستم در تلاش هستند خبر بدی می‌باشد.

[su_button url=”http://www.techspot.com/news/63001-nikon-has-reportedly-acquired-samsung-nx-camera-technology.html” background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]techspot[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali pourtaghi

به نظر من شایعیی بیشترنیست سامسونگ شرکتی هست که هیچوقت میدان رو خالی نمیکنه و تصمیم به فعالیت در قسمتی رو بگیره به دلیل تحقیق و توسعه بسیارخوبش به سرعت به شرکت پایه در اون قسمت تبدیل میشه فقط شرکتی نیست که از فناوری دیگران تولید کنه همش با اختراعاتش حرف برای گفتن داشته

riofarina

یعنی سامسونگ تکنولوژی داشته که نیکون نداشته؟
اونم تو صنعت دوربین!
قابل توجه بعضیا…

bvb

من گفتم تکنولوژی رقابت با نیکون یا کانون نداره هنوزم میگم دوربین های بدون آیینه هنوز زیاد همگیر نشدن و کانون و نیکون زیاد تو بحرش نبود در عوض تو فراگیر ترین نوع دوربین ها که الان dslr ها هستن تکنولوژی کانون نیکون خیلی جلوتر از بقیس و به واقع هیچکس توانایی رقابت با اونارو رو نداره ولی حالا که نیکون رفته تو فاز دوربین های بدون آیینه تو ۵ سال آینده مطمئنن این بازار رو هم به تسخیر خودش در میاره حالا گفتم داشته باش ببین چی میشه

سامسونگ یعنی سه ستاره

یعنی کانن و نیکون دوربین‌های بدون آینه پر قدرتی نداشته است؟؟
:scratch: :scratch: :scratch:

Mohammad Ghasemi

سامسونگ خداروشکر با رکود فروش مواجه شده و کم کم دیای تکنولوژی روزای خوبی بدون سامسونگ میبینه ولی یه چندسال وقت میخواد چون فرایند خز بودنش دیگه داره کامل میشه و از روند کاهش فروش موبایلهاش پیداس

fable

سلام ترول خسته نباشی :bye:

Different_boy

روند فروش کم گوشی های سامسونگ اینقدر که برای خود سامسونگ بد باشه برای شرکتهای دیگه بده!!!چون نشون میده اگر توو این بازار سامسونگ کم بفروشه معنی اش اینه بقیه دارن غاز میچرونن!!!!!!درضمن اون اخبار برای چند فصل بود و موجهای منفی درباره اس۵٫اما بعد اس۶ ها و نوت۵ و …روند سعودی گرفته باز.بهرحال فعلا رهبر بازار هست تا ببینیم اینده چه میشه.

Moazez

این تکنولوژی رو خیلی وقت پیش سونی داشته و از اونجایی که کنون و نیکون کامل رفتن زیر سلطنت سونی احساس خطر کردن و هر چه سریعتر میخوان تکنولوژی بدون آینه رو به دوربیناشون بیارن تا بیش از این از سونی عقب نیفتن.

amirali_68

به این جمله توجه کنید دوستان: !
“و از اونجایی که کنون و نیکون کامل رفتن زیر سلطنت سونی!”
برادر سونی هنوز نتونسته یه dslr مثل کنون و نیکون بزنه تنوع لنزها هم که کلا حرفی نمیزنم!
بعد سونی هر دو تا رو به سلطه خودش در آورده؟
تعصب تا چه حد؟

milad danesh

” این مسئله کمی عجیب به نظر میرسد چون وضعیت مالی سامسونگ مثل سونی نیست ” B-)

Moazez

کنون که هیچی طبق بررسی تحلیلگران ۵ ساله رو به افوله بخاطر رشد سرسام آور سونی ولی نیکون هروقت تنوست یه دوربین عین A7SII یا A7RII بزنه اونوقت میشه در حد سونی. Dslr دیگه قدیمی شده. در اصل این تکنولوژی بدون آینه هست که الان تکنولوژی پیشرو محسوب میشه و کنون و نیکون چیزی برای رقابت ندارن با سونی. مگه سونی دیوونست که بیاد از تکنولوژی قدیمی پیروی کنه و DSLR بسازه؟!!! Dslrدیگه مرد. نه سنسورش به اندازه بدون آینه ها هست ونه عکسهای خروجیش و نه عکسهای در تاریکیش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی