حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت‌مچی هوشمند اچ‌تی‌سی وان واچ (One watch) در زمستان معرفی خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

برخلاف دیگر سازندگان که اکثراً از ساعت‌های مچی هوشمند خود رونمایی کرده‌اند، اچ‌تی‌سی هنوز محصولی را ارایه نکرده است. برخلاف شایعاتی که مدعی بودند اچ‌تی‌سی، توسعه یک ساعت‌مچی هوشمند را شروع کرده است. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد در ماه‌های آتی این اتفاق خواهد افتاد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

بنابر گفته‌ی @Evaleaks، طرفدران اچ‌تی‌سی در ماه فوریه شاهد رونمایی ساعت‌مچی اختصاصی «وان واچ» یا «One watch» اچ‌تی‌سی خواهند بود. البته زمان‌عرضه و بازار هدف این محصول، هنوز مشخص نشده است.

HTC-One-watch-Feb-01

سال گذشته، شایعه‌ای منتشر که نشان می‌داد ساعت‌مچی اچ‌تی‌سی از یک نمایشگر دایره‌ای شکل بهره می‌برد. جای تعجب ندارد که اگر در زمان‌ معرفی، One watch با چنین نمایشگری عرضه شود زیرا نمایشگرهای دایره‌ای شکل در ساعت‌های مچی، از محبوبیت زیادی برخورددار هستند. بنابر یک شایعه جدید، این ساعت با اسم‌رمز Halfbeak شناخته می‌شود.

اطلاعات چندانی از این ساعت‌مچی منتشر نشده است هرچند که می‌توان احتمال داد One watch اچ‌تی‌سی با سیستم‌عامل اندروید Wear و یک نمایشگر دایره‌ای شکل با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل ارایه می‌شود. نمایشگاه MWC 2016 در ۲۲ تا ۲۶ فوریه برگزار خواهد شد و امکان دارد که اچ‌تی‌سی، این ساعت را در کنگره جهانی موبایل (MWC) معرفی نماید.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/HTC-One-smartwatch-reportedly-coming-this-February_id76348″ background=”#1ac0b2″ icon_color=”#0df9d5″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad rostami

ایشالا که امکانات خوبی رو ساعت و پرچمدار جدید پیاده کنه باعث بهبود وضعیت بشه
بی صدا،درخشان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی